Πολλοί από εσάς παραπονιέστε πως προσπαθούν να μας κλείσουν το στόμα με κάποιες μεταγραφές χωρίς όμως καμμία διαρθρωτική αλλαγή στην διοίκηση. Μια διοίκηση η οποία είναι απόλυτα υπεύθυνη για την τωρινή κατάσταση της ομάδας. Θα διαφωνήσω όμως καθότι εκεί που τους συμφέρει φαίνεται να κάνουν αλλαγές!
Πρέπει να έχει γίνει κάποια εγκατάσταση πληροφοριακού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών (CRM). Από τις 4.5 ώρες που περιμέναμε όρθιοι για μια ανανέωση διαρκείας πριν απο 2 χρόνια φέτος έγινε τηλεφωνικός και με χρήση courrier δεν χρειάστηκε να πάω πουθενά. Υπάρχει δε φακέλωμα που αξιοποιείται καθότι έλαβα και χριστουγεννιάτικη κάρτα απο την ΠΑΕ με πατέντα για να δημιουργήσω τριφύλια απο χιονοσπρέι στα τζάμια του σπιτιού μου!
Στη συνέχεια προχώρησαν σε δημιουργία δικτυακού ιστοχώρου για πώληση προιόντων με το λογότυπο της ομάδας (www.greenteam.gr), επέκτειναν των αριθμό ειδών σημαντικά (περιλαμβάνει απο αντρικά και γυναικεία ρούχα μέχρι πιπίλες και κορμάκια για μωρά) και καθότι φακελωμένος μου έστειλαν μια εκπτωτική κάρτα και έναν κατάλογο στο σπίτι!
Δεν λέω, όλα αυτά είναι σιγουρα κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση όσων αφορά την αξιοποίηση των επιχειρησιακών πόρων της εταιρίας (εμάς δηλαδή, των πελατών) και καθότι έχω σαν πελάτες 2 ομάδες της premier league χαίρομαι να βλέπω την ομάδα να κάνει οργανωμένες κινήσεις.
Στα μάτια μου όμως (και πιστεύω και πολλών απο εσάς), θέλω να δώ κάποιος να συνειδητοποιεί ΑΜΕΣΑ πως απαιτείται ΚΑΘΑΡΣΗ στη διοίκηση και αναδιοργάνωση έτσι ώστε να πληρώσουν τις λάθος επιλογές/κινήσεις οι υπεύθυνοι και όχι εμείς (οι πελάτες) βλέπωντας την ιστορική ομάδα μας να απαξιώνεται όλο και περισσότερο. Σε τελική φάση, αν συνεχίσουν να πηγαίνουν 5-6 χιλιάδες άτομα σε κάθε αγώνα μέχρι το τέλος της σαιζόν να δω τι χορηγίες θα κλείσουν του χρόνου και αν θα κάτσει κανείς να υπολογίσει το μέγεθος των χαμένων κερδών!
Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2007
Η διοίκηση δουλεύει...οταν συμφέρει!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου