Πέμπτη, Μαΐου 01, 2008

Thanks Jesus for the 4

1) Mόνο μην διαβάσω αύριο τίποτα για την μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε φέτος. Καμία ευκαιρία δεν χάθηκε φέτος. Άξιοι της μοίρας μας είμαστε. Αν μπορούσαμε να παίζαμε έτσι φέτος, ας παίζαμε. Δεν παίζαμε όμως. Η μεγάλη ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί έρχεται τώρα. Και ασφαλώς δεν πρόκειται για την ευκαιρία της δεύτερης θέσης.
2) Στο 68' μπήκε ο Νίνης. Στο 75' ο Σιμάο. Παραδόξως όχι στη θέση του Νίνη.
3) Το πιο αξιοπρόσεκτο σημείο από την σημερινή ΑΕΚ ήταν η αλλαγή Καφέ - Ζούλιο Σέζαρ. Η στιγμή που βγήκε ο παίκτης με τον αριθμό 1 για να μπει ο παίκτης με τον αριθμό 99 σηματοδότησε την αλλαγή με την μεγαλύτερη αριθμητική διαφορά στην έως τώρα ιστορία του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
4) Καλά ρε Τσώχο, μην σκούζεις έτσι για την Λίβερπουλ. Δεν έχασε και ο θρύλος.

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ Oldboy,
Ελπίζω να μην είσαι τόσο old όσο εγώ.
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο το άρθρο σου.
Επειδή σε αυτό το τόπο μας φταίνε 99 στις 100 φορές οι άλλοι, είμαι σύμφωνος ότι για την εφετεινή απώλεια του τίτλου οι μοναδικοί φταίχτες είναι οι διοικητικοί,οι προπονητές,οι παίχτες και οι φίλαθλοι.
Τώρα θα μου πείς, ρε φίλε φταίει ποτέ ο πελάτης? Φταίει!
Γιατί όταν πάει στο ίδιο μαγαζί να φάει και του σερβίρουν κάθε φορά σούπα και μάλιστα κρύα, άντε και κανα δυό φορές τον έχει πιάσει κόψιμο και αυτός συνεχίζει να πηγαίνει ε, τότε είναι άξιος της μοίρας του.
Αυτό που έγινε φέτος (αποχή, συλλαλητήριο, κράξιμο κα) έπρεπε να είχε γίνει από πέρυσι.
Για το Νίνη τι να πούμε. Άστο καλύτερα να πάει στο διάολο.
Τέλος, επειδή είμαστε ένας λαός παρορμητικός που συγχρόνως ξεχνάει εύκολα και θυμάται δύσκολα, πρέπει να έχομε υπομονή να δούμε τις προτάσεις Τζίγγερ ολοκληρωμένες και μετά να βγάλομε συμπεράσματα.
Πάντως η ΑΕΚ ήταν η πρώτη που έπιασε το Μαγιόξυλό μας στα play-off.
Καλό μήνα εν Παναθηναικώ αδελφοί και πάντα τέτοια .

Ανώνυμος είπε...

old boy, απόλαυση όπως πάντα

@petrosskl είπε...

έεεεεετσι το αεκακι! μέχρι χτες ήταν πεντάμορφη....από χτες έγιναν..."έλα μωρέ"! Αυτό λέω κ εγώ...
ΕΛΑ ΜΩΡΕ, ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ!

PS. ο τσώχος είναι αεκ(!) old boy...

Ανώνυμος είπε...

Old Boy,

σωστός! Δεν υπάρχουν χαμένες ευκαιρίες. Υπάρχουν ίσως δυνατότητες που άφησες αναξιοποίητες, αλλά όχι ευκαιρίες που χάθηκαν. Να νικήσεις π.χ. τον Ηρακλή στην έδρα σου ή τον ΟΦΗ εκτός έδρας, δεν είναι "ευκαιρία" ... οπότε, το ότι δεν τους νίκησες [κι έχασες έτσι το πρωτάθλημα, αφου είχες καθαρίσει όλα τα ντέρμπι και τα ματς στη Θεσσαλονίκη!], δεν αποτελεί "χαμένη ευκαιρία".

Και κάτι ακόμα. Προσωπικά σπάστηκα τρομερά από την εικόνα της ομάδας στο β' ημίχρονο. Την ώρα που περιμέναμε να ρίξει άλλα 2 γκολ έστω, οι παίχτες μας τράβηξαν χειρόφρενο και με ξενέρωσαν απόλυτα!

Δεν αποτελεί δικιολογία, ότι νικούσαν 4-0 και έχουν να παίξουν την Κυριακή με Πανιώνιο! Όχι! ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΧΑΡΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΑΡΕΣ και φαίνεται δεν το έχουν καταλάβει.

Θα μου πεις, σπασμένος μετά από μια ακόμα ισοπέδωση του ΑΕΚ44; Ναι! Γιατί ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ πολλές τέτοιες νίκες, πάρα πολλές. Και γι'αυτό απαγορεύεται να βάζουν χειρόφρενο.

ΤΖΟΝΙ ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ
ακόμα εκτός Αθήνας ευτυχώς!

Old Boy είπε...

Kriton, αν είσαι ο παλίος ο Κρίτων που μαθαίναμε στο σχολείο, όχι είσαι κατά τι μεγαλύτερος ;)
PetrosS, είσαι σίγουρος;
Τζόνυ, με μια επιφύλαξη να μην κατάλαβα καλά, ο Πεσέιρο δήλωσε ότι στο ημίχρονο ζήτησε από τους παίκτες να μη δεχτούν γκολ! Τέλος πάντων, ας καθαρίζαμε τα ματς από το πρώτο ημίχρονο και ας καθόμαστε στο δεύτερο. Και επειδή ο Πεσέιρο φεύγει αν μη τι άλλο να του αναγνωρίσουμε ότι ως συμπεριφορά ήταν κύριος και αξιοπρεπέστατος.

Unknown είπε...

Τεσσάραν έδωσες, τεσσάραν θα λάβεις! Ο Γαύρος την έριξε σε εμάς, την έφαγε από την ΑΕΚ που την έφαγε από εμάς! Για να κλείσει κι ο κύκλος ρε αδερφέ και κανένας να μη μείνει παραπονεμένος για φέτος.

Υ.Γ. Τι έγινε, υπέγραψε ο Νίνης;

Πανάθας είπε...

"Ο/Η Vrennus είπε: Τεσσάραν έδωσες, τεσσάραν θα λάβεις! Ο Γαύρος την έριξε σε εμάς, την έφαγε από την ΑΕΚ που την έφαγε από εμάς!"

Μου θύμισες αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=yjCKWoh_hD0

Να υποθέσω ότι το ΑΕΚ έγινε.....τετράμορφο?

Συμφωνώ για το.....χειρόφρενο.

:-)

squarelogic είπε...

Αυτό το "τρενάκι" από ντόρτια πως να το εκλάβει κανείς?
Σαν απόδειξη του αξιώματος του Όσιμ ή εφαρμογή της αρχης της απροσδιοριστίας στον μαγικό κόσμο του(ελληνικού) ποδοσφαίρου?

Ανώνυμος είπε...

old boy συμφωνω απολυτα.

η ρειντζερς τελικο uefa.

κριμα, χαθηκε μεγαλη ευκαιρια φετος....

Thrass είπε...

1) H AEK έχει το πιο αργό αμυντικό δίδυμο, ενώ εμείς έχουμε το πιο γρήγορο επιθετικό δίδυμο (μαζί με Πανιώνιο). Ζω για τη στιγμή που οι δημοσιογράφοι θα καταλάβουν ότι αυτός είναι ο λόγος που τούς έχουμε πάρει το σκαλπ στις μεταξύ μας αναμετρήσεις τα τελευταία 2 χρόνια κι όχι η "κιτρινόμαυρη αλαζονεία".

2) Εκπληκτικό το γκολ τού Παπαδόπουλου. Ναι, του Παπαδόπουλου.

3) Αυτή η SportDay έχει γράψει ποτέ τούς Ολυμπιακούς "γαύρους" ή τούς ΑΕΚτζήδες "χανουμάκια" στο εξώφυλλο;

kornass είπε...

Ε αυτοί που αγοράζουν τη Sportday είναι άξιοι της μοίρας τους και 'βάζελοι'.

Εμείς είμαστε Παναθηναικοί. Όσοι είστε 'βάζελοι' αγοράστε και derby και sportday και φίλαθλο...

Ανώνυμος είπε...

έχει γράψει "Τάσος ο Γαύρος" για τον Καφού των φτωχών, τον Πάντο.

Σπόρτγκευ και τα μυαλά στα κάγκελα

Πανάθας είπε...

Ας πει κάποιος στον Γκότζο (αναφέρομαι στο σημερινό πρωτοσέλιδο της DERBY), ότι τον κόσμο στον δρόμο δεν τον έβγαλαν οι παίκτες, αλλά ο άχρηστος πρόεδρος που τον πληρώνει να γράφει τέτοιες μαλακίες.

Υπάρχουν ρε παιδιά Παναθηναικοί με το Π κεφαλαίο και με μια σχετική ανθρώπινη νοημοσύνη που διαβάζουν αυτή την εμετική φυλάδα (όχι ότι η άλλη πάει καλύτερα)?

Άιντε τα πρόβατα στο μαντρί.

http://www.youtube.com/watch?v=lNlf2AzHKd0

Ανώνυμος είπε...

Μόνο απόλαυση το post;
Υποκλίνομαι...

Ανώνυμος είπε...

Για τις πράσινες εφημερίδες τα έχω πει. Όλες μαζί [2 τώρα, 3 μέχρι πριν λίγο καιρό] δεν καταφέρνουν να φτάσουν σε πωλήσεις ούτε το ένα τρίτο των 2 κόκκινων.

Η μια 'τζιγκερική' έως αηδίας ... και η άλλη 'αντιτζιγκερική' έως εμετού.

Είναι προφανές, ότι δεν έχουν καταφέρει,
ούτε η μια αλλά ούτε και η άλλη, να εκφράσουν τη μεγάλη μάζα των παναθηναϊκών οπαδών.

Διότι οι παναθηναϊκοί, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, ενδιαφέρονται πρωτίστως για την ομάδα και για το σύλλογο, και τους απωθούν τοποθετήσεις ακραία 'λιβανιστικές' ή χυδαία 'αντιπολιτευτικές'.

Τζόνι Τουρτούρας
κι όπου να 'ναι σας έρχομαι!

Ανώνυμος είπε...

σωπα ρε αντικειμενικοι που σας χαλαει η πρασινη επειδη ειναι εμετικη και πολυ αντιτζιγγεριακη εως τυφλα οπαδικη.τοσο κοροιδο πιαστηκα εγω?εσεις δεν το καταλαβα δεν ειστε οπαδοι?ειστε δηλαδη φιλοτζιγγεριακοι?οσο για τα περι ποιοτητος,τοτε μαλλον οι καλυτερες ποιοτικα εφημεριδες θα πρεπει να ειναι "η τυφλα"και "ο πρωκταθλητης" εφοσον η ποσοτητα για μερικους δηλωνει και την ποιοτητα! κατωνυμος

Ανώνυμος είπε...

Το ζήτημα είναι ότι στο γυναικείο χάσαμε από τα νυμφίδια με 1-3 και σφίξαν τα γάλατα.
Οσο για το 4-1 κατάφτυστοι όλοι. απέδειξαν για πολλοστή φορά ότι μπορούν να λειτουργούν μόνο σε καθεστώς "φιλικών"
Στη Λάρισα, το Ξάνθη, τη Ν.Σμύρνη, εκεί που η μπάλα έκαιγε, μέντες....
άντε αγόρια μου, πάρτε το λακαμά τον πρόεδρο σας και αλλού για αργομισθίες

G. W -LONDON

Ανώνυμος είπε...

Σαν γνήσια σωκρατική αλογόμυγα του blog θα ήθελα να σχολιάσω την άποψη (που εξέφρασε και ο συμπολίτης Κρίτων), ότι "η αποχή, το συλλαλητήριο και το κράξιμο" έπαιξαν ρόλο στη θετική τροπή των πραγμάτων σε ό,τι αφορά τα διοικητικά/μετοχικά της ομάδας.

1. "ΑΠΟΧΗ". Και όμως, ο μέσος όρος των εισητηρίων φέτος κυμάνθηκε στο συνηθισμένο της Λεωφόρου από το 2000 κι έπειτα!
Αντιγράφω από την εφημερίδα Η ΠΡΑΣΙΝΗ (άρθρο του Σ. ΣΙΑΜΠΛΗ με τίτλο "Του γύρισαν την πλάτη") το μ.ο. εισητηρίων στη Λεωφόρο τα τελευταία χρόνια:
2000-2001 = 6.168
2001-2002 = 11.674
2002-2003 = 8.560
2003-2004 = 9.485 (ΝΤΑΜΠΛ!)
2004-2005 = 10.126
και φέτος
2007-2008 = 9.212
Δεν μπορούμε λοιπόν να πούμε πως, από την άποψη της "αποχής", είχαμε φέτος κάτι το ιδιαίτερο, κάτι που να έκανε φοβερή αίσθηση, κάτι που να ξέφευγε από τα συνηθισμένα.

Επομένως μπορούμε να πούμε, ότι τα "εισητήρια" ΔΕΝ έπαιξαν ρόλο στα πρόσφατα τεκταινόμενα.

2. "ΚΡΑΞΙΜΟ". Ούτε κι εδώ είχαμε κάτι το συγκλονιστικά διαφορετικό από προηγούμενες χρονιές. Πάνω-κάτω το κράξιμο κυμάνθηκε στα ίδια.

Επομένως, ΟΎΤΕ το "κράξιμο" έπαιξε ρόλο.

3. ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ. Εδώ μάλιστα! Το συλλαλητήριο ήταν το ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ από τις προηγούμενες χρονιές και θεωρώ, πως ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ από τους 3 παράγοντες (αποχή, κράξιμο, συλλαλητήριο) έκανε τη διαφορά και έπαιξε ρόλο για την προετοιμασία του καινούργιου τοπίου στην ΠΑΕ.

Πανάθας είπε...

"Μετά τον εφοπλιστή Νίκο Πατέρα και ο επιχειρηματίας Άρης Βωβός ετοιμάζεται να μετάσχει στο νέο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός....."

Ο Βωβός είναι Παναθηναικός ρε παιδιά?

Ρωτάω επειδή εκφράστηκε η άποψη (ορθώς για μένα) στο νέο πολυμετοχικό σχήμα, οι συμμετέχοντες να είναι πράσινων αισθημάτων.

-----------------------------

Εγώ πιστεύω πως η "πίεση" της ΠΕΚ (που "εκμεταλεύτηκε" τα άσχημα αποτελέσματα στα 100 χρόνια εορτασμού του συλλόγου) ήταν ο κύριος λόγος που ο Βαρδινογιάννης επέλεξε την "λύση" με το πολυμετοχικό σχήμα. Το συλλατηήριο απέδειξε έμπρακτα ότι "δεν πάει άλλο" και αποτέλεσε το κερασάκι στην τούρτα.

Αν όλα πάνε καλά και αν το νέο σχήμα λειτουργήσει υπέρ του ΠΑΟ, σίγουρα θα χρωστάμε πολλά στην ΠΕΚ.

Ο κόσμος έτσι και αλλιώς χειραγωγείτε εύκολα. Για αυτή τν δουλειά προσλαμβάνονται οι επικοινωνιολόγοι εξάλλου.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά κύριε Πανάθα!

Πρώτο ρόλο στις αλλαγές έπαιξε η παρουσία της Π.Ε.Κ. Δεν αναφέρθηκα σε αυτήν στο παραπάνω σχόλιό μου, απλώς επειδή περιόρισα τις παρατηρήσεις μου στο τρίπτυχο "αποχή-κράξιμο-συλλαλλητήριο" του Κρίτωνα.

Η ΠΕΚ ήταν καθοριστική. Κι αυτό επειδή:

1. για πρώτη φορά παρουσιάστηκε μια ανοιχτή, επώνυμη, ορατή και οργανωμένη "αντιπολίτευση"`
2. η οποία μίλησε και με προτάσεις αλλά και με ένα ύφος σύμφωνο με το παναθηναϊκό ήθος και φρόνημα.

Κάτι που δεν συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια δηλαδή.

Από εκεί - και σε συνάρτηση με την απώλεια ενός τίτλου, που αρκετοί φαίνεται να είχαν σίγουρο μέχρι την 24η αγωνιστική - πήρε αμπάριζα και ο κόσμος για το συλλαλητήριο, που σίγουρα ταρακούνησε την ΠΑΕ.

Υ.Γ. ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ!

Καλο αυτό και μακάρι να συνεχίσουμε νικηφόρα, γιατί θα ήταν κρίμα οι διοικητικές/μετοχικές αλλαγές να μη συνοδευτούν και από μια παρουσία της ομάδας στα σαλόνια του Champions League!

Ανώνυμος είπε...

Ο Βωβός (ραλίστας και αυτός) πάει για Δντης της ΠΑΕ ή κάτι τέτοιο.
Εγώ ανησυχώ όσο δεν μπαίνουν (που μάλλον δεν θα μπουν) οι Γιαννακοπουλαίοι.
έχουν αποδείξει την λατρεία τους στην ομάδα, δεν τσιγγουνεύονται και τους θεωρώ σαν την φυσική διάδοχη κατάσταση στην ΠΑΕ. Με το να μην μπουν με χαλάσανε πολύ.
Από την άλλη ήταν εξαιρετική η κίνησή τους να υπογράψει ΧΘΕΣ και όχι ΑΥΡΙΟ ο Ομπράντοβιτς. Φανταστήτε τι θα γινόταν και τι θα ακουγόταν αν... (υπόθεση εργασίας) χαθεί το πρωτάθλημα.
Έτσι κάνεις. Γνωρίζεις πως είναι ο καλύτερος, στο έχει αποδείξει και τον κλείνεις ΧΘΕΣ.
Αυτό τον τρόπο διοίκησης θέλω στην ΠΑΕ ανεξάρτητα από πρόσωπα και καταστάσεις.
Όσο και να υπάρχει η κόντρα με τον Τζίγγερ νομίζω πως πρέπει να μπουν στην αύξηση του ΜΚ
Διαφορετικά φοβάμαι...

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΟΙ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΙ.

ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΖΙΓΓΕΡ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΠΑΛΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ ΟΣΟ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΝ ΤΟ MANAGEMENT ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΜΕ ΕΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΙΓΓΕΡ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΞΕΙ.

ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΟΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

@ Μπορέλι,

δεν ακούμε να μπαίνουν μόνο "τα φιλαράκια του Τζίγγερ", όπως λες, αλλά και ο Βγενόπουλος, η προεξάρχουσα προσωπικότητα της ΠΕΚ, που δεν νομίζω να συγκαταλέγεται στην παραπάνω κατηγορία.

Βέβαια από το τι ακούμε μέχρι το τι γίνεται και θα γίνει πραγματικά, υπάρχει απόσταση. Ας έχουμε υπομονή και θα δούμε.

Εντύπωση πάντως μου κάνει, ότι μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί τι θα κάνει ο Νίκας, το πιο σημαντικό μάλλον από τα ιδρυτικά στελέχη της ΠΕΚ (ο Βγενό κλήθηκε να συμμετάσχει καθ' οδόν).

Σίγουρα οι Γιαννακόπουλοι πρέπει να συμμετάσχουν στο νέο σχήμα της ΠΑΕ. Εννοείται αυτό!

Στο χέρι τους είναι πάντως. Είτε να μπούνε και αυτοί, είτε να εξηγήσουν καθαρά και δημόσια τους λόγους για τους οποίους δεν θα μπουν (εάν δεν μπουν).

Υπομονή.

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ. Πάντως, θεωρητικά τουλάχιστον, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος συμμετέχει (ανέξοδα μάλιστα) στην ΠΑΕ μέσω του 10% του μεριδίου, που ανήκει δικαιωματικά στον Ερασιτέχνη.

Μήπως γι' αυτό δεν βιάζονται να κινηθούν τα αδέρφια;

Επίσης: χωρίς να ξέρω τις ακριβείς νομικές τσιριμόνιες, υποθέτω (μπορεί να κάνω και λάθος), ότι αν οι Γιαννακόπουλοι αγοράσουν έστω άλλο ένα 10% των μετοχών της ΠΑΕ, τότε θα έχουν μια πολύ ισχυρή φωνή μέσα στο νέο σχήμα.

Έχω λάθος;

shogun είπε...

ΤΤ πόσο σίγουρος είσαι για το 'ανέξοδα' του Ερασιτέχνη;

squarelogic είπε...

Μέχρι στγμής διαφαίνεται οτι το ποσοστό των μετοχών που θα διατεθούν,θα μοιραστεί σε πακέτα σε πρόσωπα που τυγχάνουν της αποδοχής του Τζίγγερ.
Οι Γιαννακόπουλοι δεν περιλαμβάνονται σε αυτά.

Συνεπώς,αν οι μετοχές δεν διατεθούν ελεύθερα,και αν η τιμή διάθεσης τους δεν ανταποκρίνεται σε κάποια ορθολογική αποτίμηση απο εξωτερικούς ελεγκτές,δεν έχουν λογο να απολογηθούν.

Δείτε και το τωρινό άρθρο στο μπλογκ του Μαρκάκη.

Tα πράγματα υποτίθεται οτι θα ξεκαθαρίσουν μετά την παρέλευση του 20 μέρου όπως δεσμεύτηκε ο Τζίγγερ.
Για να δούμε...

Ανώνυμος είπε...

Οταν παιρνεις ενα πρωταθλημα στα χαρτια, τρεχεις να κρυφτεις απο την ντροπη σου.

Αντ'αυτου οι gay-ροι ειχαν το θρασσος να κανουν και φιεστα ως ψευτο-πρωταθλητες και πανηγυρισαν την νικη μας επι της Αεκ, ξεχνοντας οτι εκεινοι επρεπε να βρισκονταν στην θεση των χανουμιων....

Αραγε εκει στην ψευτο-φιεστα τους αναρωτηθηκε κανεις τους, ποσο αμαυρωσε ο "θειος" την ιστορια της ομαδας τους, περνοντας τους εναν τιτλο στα χαρτια?

Το επισης τραγελαφικο ειναι οτι οι πρωταθλητες του πρωτο-κωλου εκαναν λεει και αγωγη για να παρουν 5 εκ ευρω ως αποζημιωση για ηθικες βλαβες. Χο Χο Χο!!!

Μονο στο Ελλαδισταν γινονται αυτα....

Pappas10 είπε...

Κατ' αρχάς Χριστός Ανέστη. Έλλειπα επαγγελματικό ταξίδι τις ημέρες του Πάσχα και διαπιστώθηκε ότι όταν ΔΕΝ πάω στο γήπεδο, ρίχνουμε τέσσερα.

Μάλλον είμαι λίγο γκαντεμόσαυρα... τέλος πάντων.

Για να δούμε αυτό το "πολυμετοχικό". Απ' ό,τι ακούω πάντως ο Τζίγγερ θέλει να παραδώσει το Μάνατζμεντ. Αν το παραδώσει σε κανέναν άλλο ραλίστα αλά Βωβός, τι' χες Γιάννη τι' χα πάντα θα είναι η δουλειά.

Από εκεί και πέρα, εγώ γουστάρω Γιαννακόπουλος γιατί αν γίνει καμία πλάκα με κανέναν "Παπουτσέλη", τον βλέπω τον Κοντό να τον κυνηγάει με τη ζώνη. Και αν πάει να γίνει καμία "Ριζούπολη", θα πάρει την ομάδα και γεια σας.

Ρε ΠΑΝΑΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.

Πανάθας είπε...

Συμφωνώ με τον Μιχάλη (γειά σου αδέλφι) και τους squarelogic, shogun.

Οι Γιαννακοπουλαίοι ΠΡΕΠΕΙ να συυμετάσχουν στο νέο σχήμα για το καλό του ΠΑΟ. Αν γίνει η όλη διαδικασία ανοικτά και διάφανα είμαι σίγουρος ότι θα μπουν. Αν πάνε οι μετοχές ονομαστικά σε πρόσωπα αποδοχής του Τζίγγερ αυτό θα κάνει διπλό κακό στην ομάδα. Και τη συμμετοχή πραγματικών Παναθηναικών - που μάλιστα τα τελευταία 12 χρόνια μας έχουν κάνει περήφανους - με μεγάλη οικονομική επιφάνεια θα χάσουμε και η αντιπολίτευση (δικαίως) θα συνεχιστεί. Πρέπει να το αποφύγουμε αυτό. Πρέπει ο Τζίγγερ να αφήσει τους εγωισμούς κατά μέρος.

Συμφωνώ με τον Τουτούρα που έγραψε ότι το 10% του ερασιτέχνη είναι ήδη ένα σημαντικό ποσοστό αν και εφόσον αποκτηθεί πχ άλλο ένα 10% (δεν συμφωνώ με το ανέξοδο αν και κατάλαβα με ποιά έννοια το είπε. Ότι δεν θα χρειαστεί να αγοράσει μετοχές με τις νέες τιμές.Έτσι δεν είναι?). Συμφωνώ επίσης μαζί του, όταν δηλώνει ότι πρέπει να δείξουμε όλοι λίγη υπομονή μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Το μάνατζμεντ στον Βωβό πχ δεν με τρελαίνει. Ούτε η είσοδος στην ομάδα ανθρώπων που κάνανε πλάτες στον Βαρδινογιάννη. Εμείς θέλουμε ανθρώπους της ΠΕΚ στο μάνατζμεντ. Θέλουμε Παναθηναικούς με εγωισμό και τσαμπουκά και όχι άλλους τεχνοκράτες.

Τώρα τι θα γίνει? Είδομεν.

Το μόνο που με ανησυχεί είναι ότι χάνεται πολύτιμος χρόνος.

Υ.Γ. Τι πίνει και δεν μας δίνει ρε παιδιά ο Κόκκαλης?

Ανώνυμος είπε...

@ Shogun και Πανάθα,

το "ανέξοδα" το είπα για το 10% που ανήκει δικαιωματικά και κατά νόμο στον Ερασιτέχνη. Νομίζω, ότι γι' αυτό το συγκεκριμένο ποσοστο δεν καταβάλει χρήμα ο Ερασιτέχνης.

Μπορεί να κάνω και λάθος. Θυμάμαι όμως, ότι στην αύξηση του μτχ κεφαλαίου της ΠΑΕ που έγινε τον περασμένο Δεκέμβρη (2007) και ήταν της τάξης των 11.5 εκ ευρώ, το 10% (ήγουν 1.5 εκ ευρώ ή οι μετοχές που αντιστοιχούν σε αυτό το ποσό) διατέθηκε στον Ερασιτέχνη.

Αυτά για το "ανέξοδα" του 10% του Ερασιτέχνη. Εάν κάνω λάθος, ας με διορθώσει όποιος γνωρίζει καλύτερα.

Να προσθέσω πάντως, ότι η κατασκευή του σκελετού των εγκαταστάσεων του Ερασιτέχνη στο Βοτανικό με έξοδα της ΠΑΕ (= ανέξοδα για τον Ερασιτέχνη) νομίζω πως εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο των ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ της ΠΑΕ έναντι του Ερασιτέχνη.

Με λίγα λόγια, οι σχέσεις ΠΑΕ-Ερασιτέχνη ("μητρικού σωματείου") διέπονται από ένα ορισμένο νομικό πλαίσιο και δεν προσδιορίζονται ΤΕΛΙΚΑ από τις ορέξεις του οποιουδήποτε ιδιοκτήτη της ΠΑΕ.

@ Squarelogic,

θα σου επισημάνω αυτό που είπα και στον "Μπορέλι": ο Βγενόπουλος ΔΕΝ είναι από τα πρόσωπα που τυγχάνουν της αποδοχής του Ραλίστα. Μάλιστα είναι το προεξάρχον πρόσωπο της ΠΕΚ, που επίσης δεν τυγχάνει της αποδοχής του.

Επομένως, εάν ο Βγενόπουλος έρχεται σε επαφή με το Ραλίστα και συζητάει την είσοδό του στην ΠΑΕ, δεν βλέπω για ποιο λόγο να μην κάνουν ΤΟ ΙΔΙΟ και οι Γιαννακόπουλοι!!!

Έτσι, αυτά που λες για τις μετοχές και τη διάθεσή τους ("Συνεπώς,αν οι μετοχές δεν διατεθούν ελεύθερα,και αν η τιμή διάθεσης τους δεν ανταποκρίνεται σε κάποια ορθολογική αποτίμηση απο εξωτερικούς ελεγκτές,δεν έχουν λογο να απολογηθούν"), ΔΕΝ ευσταθούν καθόλου.

Δηλαδή τι; Είναι τόσο βλάκας ο Βγενόπουλος, που δεν τα έχει σκεφτεί όόόόόλα αυτά και πάει να συζητήσει με τον κύριο Τσίκερ;

Δε νομίζω. Εσύ;

squarelogic είπε...

ΤΤ
Οπως γραφει κι ο Μαρκακης το κοκκινο πανί για τον Τζιγγερ ειναι η ΠΡΑΣΙΝΗ και οι Γιαννακόπουλοι φαίνεται οτι θα είναι η θυσία που απαιτεί για να βάλει μέσα τον Βγενόπουλο.

Περί αποτιμήσεων,σαφώς και δεν θεωρώ οτι μόνο εγώ το σκέφτηκα και σαφώς απασχολεί πρωτίστως αυτους που σκοπεύουν να δωσουν τα χρήματα τους.
Διαφέρουν όμως ίσως τα κίνητρά τους:
οι Γιαννακόπουλοι προφανώς θα ήθελαν καποια κοντινη χρονική στγμή να παρουν τα ηνία της ΠΑΕ,ενώ ο Βγενοπουλος πιθανώς ν'αρκείται στην εξσφάλιση λαικης στήριξης που θα του παρέχει η μειοψηφική συμμετοχη του στην ΠΑΕ.Πιθανως...

Ανώνυμος είπε...

@ Squarelgc,

αυτά που γράφει ο Μαρκάκης είναι (όπως λέει σωστά και ο ίδιος) απλές υποθέσεις και εκτιμήσεις. Ας μην τα δένουμε κόμπο λοιπόν.

Άλλωστε και σαν εκτιμήσεις έχουν κάποια πολύ θολά σημεία.

Προξενούν π.χ. εντύπωση τα σημεία, όπου λέει (υποθέτει) πως, χάριν του "συμβιβασμού με τους Βαρδινογιάννηδες" (προκειμένου να συμμετάσχει στο νέο σχήμα), η ΠΕΚ είναι τώρα διατεθειμένη να αποποιηθεί ένα δικό της "σκληροπυρηνικό" κομμάτι, καταλογίζοντας σε αυτό την ευθύνη για όσες βαριές αντιβαρδινογιαννικές κουβέντες ειπώθηκαν!

Και προξενεί αυτό εντύπωση για 2 λόγους:

1. Επειδή έτσι ο Μαρκάκης εννοεί σαφέστατα και ουσιαστικά, ότι (εν όψει της συμμετοχής στην ΠΑΕ) η ΠΕΚ βρίσκεται τώρα σε διαδικασία ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ... με ένα κομμάτι της να αποποιείται ένα άλλο!

2. Επειδή συνταυτίζει (ο Μαρκάκης) τους Γιαννακόπουλους με το (κατ' αυτόν) "κομμάτι της ΠΕΚ", που ξεστόμιζε και υπέγραφε τις βαριές αντιτζιγγερικές κουβέντες!

Σε ό,τι αφορά το 1. η περί "αποποίησης" (άρα διάσπασης) υπόθεση του Μαρκάκη εννοεί σαφώς, ότι η ΠΕΚ δεν είναι παρά ένα θνησιγενές και ευκαιριακό σχήμα! Ότι μόλις κάποιοι από την ΠΕΚ είδαν την πόρτα της ΠΑΕ να ανοίγει, έσπευσαν να κάνουν τεμενάδες στον κύριο Τσίκερ αποποιούμενοι (χάριν του συμβιβασμού μαζί του) τους έως χτες συντρόφους τους. Τόσο απλά.

- Θεωρείς βάσιμη αυτή την εκτίμηση του Μαρκάκη;

Σε ό,τι αφορά το 2. ο Μαρκάκης δεν το στηρίζει πουθενά: οι Γιαννακόπουλοι ΔΕΝ μετείχαν στην ίδια την ΠΕΚ, ούτε μίλησαν εξ ονόματός της ποτέ, και αν κάποιος ΠΕΚίτης είπε πολύ βαριές κουβέντες κατά του Ραλίστα, αυτός ήταν ο Νίκας στη γνωστή συνέντευξή του. Τι θέλει λοιπόν να πει εδώ ο Μαρκάκης λοιπόν;

Επομένως, λέω, οι εκτιμήσεις του Μαρκάκη είναι σεβαστές, αλλά τα θολά τους σημεία είναι τέτοια, ώστε δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι τόσο πολύ βάσιμες ώστε τα πράγματα να έχουν όπως ακριβώς τα λέει.

Μπορεί να έχουν περίπου όπως τα λέει. Αλλά το περίπου δεν είναι κάτι, στο οποίο μπορεί να στηριχτεί κανείς.

Άλλωστε από πουθενά δεν προκύπτει, ότι υπάρχει το βαρδινογιαννικό "βέτο" κατά των Γιαννακόπουλων, που υποθέτει ο Μαρκάκης (και όχι μόνο). Όχι ότι αυτό αποκλείεται ... αλλά δεν μπορούμε να το δέσουμε και κόμπο.

Ξαναθυμίζω λοιπόν, ότι οι Γιαννακόπουλοι κατέχουν ΗΔΗ το 10% της ΠΑΕ μέσω του Ερασιτέχνη ...

... και επαναλαμβάνω: υπομονή και όλα θα ξεκαθαρίσουν.

Ανώνυμος είπε...

Aπο πλευράς ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ η αυνάντηση κρίνεται ως ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ

GW-LONDON

Πανάθας είπε...

Παιδιά και εγώ συμφωνώ με τον ΤΤ.

Υπομονή. Το τοπίο είναι ακόμα θολό, καμία αντίρηση, αλλά έχω εμπιστοσύνη σε αυτά τα "γατόνια" τους επιχειρηματίες. Δεν είναι μαλάκες να βάλουν τα λεφτά τους "έτσι" (διαβάσατε φαντάζομαι τις δηλώσεις Βωβού).

Σε ένα πολυμετοχικό σχήμα, το κέρδος θα είναι η αυξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Από εκεί και πέρα για να λειτουργήσει αυτό το πράγμα θα πρέπει το μάνατζμεντ να πάει στα χέρια ανθρώπων ικανών και φυσικά κοινής αποδοχής.

Δική μου επιθυμία είναι απλά να μπουν και οι Γιαννακοπουλαίοι για λόγους που εξήγησα παραπάνω. Δεν αντέχω άλλη διχόνοια.

Θέλω έναν Παναθηναικό ενωμένο πραγματικά για να γαμήσει το κοκκαλιστάν.

Δεν μπορούσαμε έως τώρα να αντιμετωπίσουμε τον Κόκκαλη γιατί και ανύπαρτκη διοίκηση είχαμε αλλά και εσωτερικά προβλήματα.

Με τη δημιουργία όμως μια πραγματικά μεγάλης ομάδας, με το Panathinaikos Arena (ο Βγενό διάβασα κάπου ζήτησε να γίνει 50.000 θεατών - συμφωνώ) και τους φιλάθλους κοντά στην ομάδα, ΤΡΕΜΕ ΚΟΚΚΑΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Π.Ε.Κ.:

"Φίλες, Φίλοι,

Όπως υποσχεθήκαμε, σας ενημερώνουμε ότι σήμερα έγινε συνάντηση μεταξύ του κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη και του εκ των ιδρυτών της ΠΕΚ κ. Ανδρέα Βγενόπουλου. Η συνάντηση ήταν θετική και εποικοδομητική και διαπιστώθηκε σε επίπεδο αρχών ταυτότητα θέσεων και αντιλήψεων σε μια σειρά από σοβαρά θέματα:

1. Για την ισότιμη μεταχείριση και συνεργασία με όλους τους οργανωμένους φιλάθλους του Παναθηναϊκού μέσα από μια διαφανή διαδικασία που θα προβλέπει μεταξύ άλλων τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους.

2. Για την αξιοποίηση στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό των παλαίμαχων ποδοσφαιριστών του Παναθηναϊκού αλλά και για την θέσπιση ειδικών προνομίων για τους παλαίμαχους ποδοσφαιριστές και τους παλαίμαχους αθλητές του συλλόγου γενικότερα.

3. Για την ανάγκη μιας καινούργιας συμφωνίας και σχέσης με τον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο (¨ΠΑΟ¨) που θα προβλέπει παράλληλα και την ευρύτερη εκπροσώπησή του στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός υπό την προϋπόθεση της συσπειρώσεως στον ΠΑΟ πολλών χιλιάδων μελών.

4. Για την ανάγκη μιας μεγάλης και κοινής γιορτής για τα 100 χρόνια του συλλόγου.

5. Για την χωρίς αποκλεισμούς διαδικασία ώστε να καταστεί η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πολυμετοχική.

6. Για την ανάγκη αυξημένων δικαιωμάτων της μειοψηφίας ούτως ώστε ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης που θα διατηρήσει το 50% των μετοχών να χρειάζεται μια ευρύτερη συναίνεση για τη λήψη των σημαντικών αποφάσεων που θα αφορούν την ΠΑΕ.

Είναι γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικά θέματα προς διευκρίνηση κάτι που αναμένεται να γίνει από τον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος σε συνεννόηση με τους ενδιαφερόμενους μεγάλους μετόχους της μειοψηφίας. Σε αυτή τη φάση όμως είμαστε ως ΠΕΚ υποχρεωμένοι να εκφράσουμε την πλήρη ικανοποίησή μας τόσο για την πρόοδο των συζητήσεων όσο και για τις τοποθετήσεις του κ. Βαρδινογιάννη, ο οποίος φαίνεται αποφασισμένος να γυρίσει οριστικά την σελίδα τόσο για τον Παναθηναϊκό μας όσο και για το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο γενικότερα.

Υ.Γ. Σήμερα το απόγευμα η ΠΕΚ θα συναντηθεί με τον κ. Παύλο Γιαννακόπουλο και τον κ. Θανάση Γιαννακόπουλο για ενημέρωση, ανταλλαγή απόψεων και περαιτέρω συντονισμό για την επίτευξη του οράματος του ενιαίου, αδιαίρετου και πολυμετοχικού Παναθηναϊκού".

---

Σχόλιο δικό μου:

Φαίνεται λοιπόν, ότι ο Μαρκάκης έχει πέσει έξω στις υποθέσεις του.

Ούτε ... "αποποιήσεις" εντός Π.Ε.Κ. διαφαίνονται, ούτε και ... "εξοστρακισμός" των Γιαννακόπουλων, όπως εκτιμούσε.

Ευτυχώς.

Ο δρόμος για την επανένωση του Παναθηναϊκού έχει ανοίξει!

Ανώνυμος είπε...

@ΤΤ


Μακαρι σε εναν μηνα να εχουμε επιτελους εναν πραγματικα ενωμενο Παναθηναικο!!!

Ευχομαι να μπουν γρηγορα και οι Γιαννακοπουλοι στην Παε, πραγμα για το οποιο ειμαι πλεον αισιοδοξος οτι θα γινει.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι Μπορέλι.

Η απογευματινή συνάντηση Βγενόπουλου-Παύλου λένε πως ήταν μια χαρά!