Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

Διάλειμμα για Διαφημίσεις

Πέραν της αντιμετώπισης που έχει ο κόσμος του Παναθηναϊκού ως πελατεία του αθλητικού Τύπου, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και η αντιμετώπιση που έχει ο κόσμος του Παναθηναϊκού ως καταναλωτικό κοινό εν γένει.
Βλέπω δηλαδή διαφημιστικές καμπάνιες να επιλέγουν ως πρωταγωνιστή τους τον ποδοσφαιριστή εκείνο που η μεγάλη -για να μην πω συντριπτική- πλειοψηφία των Παναθηναϊκών δεν θέλει να τον βλέπει στα μάτια της και αναρωτιέμαι αν δεν υπήρχαν περισσότερο κατάλληλα και λιγότερο πολωτικά πρόσωπα για τη διαφήμιση ρολογιών ή κουφωμάτων αλουμινίου.
Δηλαδή όλοι αυτοί οι διαφημιστές, οι δημοσκόποι, οι ερευνητές αγοράς, δεν γνωρίζουν ότι ο Νικοπολίδης αμά τη εμφανίσει του κάνει τα άντερα πολλών -πάρα πολλών- ανθρώπων να γυρνούν και ότι συνεπακόλουθα η φάτσα του λειτουργεί αποτρεπτικά και για τα προϊόντα που πουλούν; Τους είναι αδιάφορο εμπορικά αυτό;
Προφανέστατα.

6 σχόλια:

PetrosS. είπε...

Λογικό old boy, αν αναλογιστούν οι φίλοι Παναθηναϊκοί πόσες φορές έχουν πει όχι σε διάφορα προϊόντα που σχετίζονται με τους gay.
Πράγμα που εγώ κάνω και μερικές φορές έχω γίνει αντικείμενο χλευασμού από φίλους και... εχθρούς.
Δηλαδή, πόσες φορές έχετε πει όχι όταν σαν λένε ότι δεν έχει Coca Cola αλλά Pepsi...
Πόσες φορές έχουν ψωνίσει από τον Γλου...
Πόσοι έχουν Samsung...
Πόσοι αγοράζουν Citroen (αν και το αυτοκίνητο είναι άλλο κόλπο..)
Πόσα μπλουζάκια Puma έχουν...
Πόσοι έχουν...Vodafon!
Πόσοι έχουν πάρει στη γκόμενα δώρο... Follie...
Είναι ακραίο αλλά κάποια στιγμή...
you have to pay the price...
more to come...

PetrosS. είπε...

Siemens... όχι Samsung...

ξέχασα και την Citybank...

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΟΤΕ.Ε!ρε και τον πάρει ο Σωκράτης....

dimitri είπε...

Δεν νομίζω να μην γνωρίζουν οτι υπάρχουν παναθηναικοί που συφιλιάζονται με τον Αντώνη, αλλά σκέψου ότι ο τύπος έχει ξεφύγει από το συλλογικό-οπαδικό target group χάρη στην εθνική ομάδα. Έπειτα, πρέπει να είναι ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που γνωρίζει η γκόμενά μου με ονοματεπώνυμο(έχει πέραση ο γκρίζος κρόταφος) και τέλος δεν είναι και λίγοι οι γαύροι καταναλωτές. Στο κάτω της γραφής όλοι οι προαναφερθέντες είναι απείρως περισσότεροι από τους βαριά αισθηματίες βάζελους και στη διαφήμιση σημασία έχουν μόνο τα "λεπτά" αισθήματα.

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ είπε...

Δεν έχω τίποτα απ'αυτά και μια περίοδο είχα κόψει και την Lacta....

Old Boy είπε...

Και τώρα που πέσαμε με τη Λανς, μου ήρθε στο μυαλό η προηγούμενη φορά που αντιμετωπίσαμε γαλλική ομάδα. Παίζουμε τον χειμώνα του 2003 στη Γαλλία νοκ άουτ ματς με την Οσέρ, είμαστε (κλασικά) η μόνη ελληνική ομάδα που συνεχίζει και ακριβώς την ώρα του αγώνα διεξάγεται σε εθνικό δίκτυο η μοναδική συζήτηση των αρχηγών των κομμάτων για τις επικείμενες τότε εθνικές εκλογές.
Και είμαι σίγουρος ότι αν έπαιζε αντίστοιχο ματς ο γάβρος, η συζήτηση θα είχε μετατεθεί είτε λίγες ώρες νωρίτερα ή αργότερα είτε μια μέρα πριν ή μετά.