Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Μια απορία και μια παρεξήγηση

- Tώρα πώς γίνεται ΜVP της 6ης αγωνιστικής (και μάλιστα με ποσοστό 39,3%) να αναδεικνύεται ο Ίβανσιτς, ο οποίος αγωνίστηκε σε ένα ματς το οποίο είτε χαρακτηρίστηκε ευθέως μαϊμού, είτε σχολιάστηκε με ειρωνειούλες περί ομορφιάς του ποδοσφαίρου και ατάκες τύπου «ας μην μιλήσω γιατί δεν έχω όρεξη να τρέχω στα δικαστήρια», είναι μια απορία που μάλλον θα μείνει αναπάντητη. Πώς γίνεται δηλαδή η ανατροπή του 3-0 σε 3-3 και παρολίγον 3-4 να είναι για γέλια και ταυτόχρονα ο παίκτης που πρωτοστάτησε στην ανατροπή αυτή να βγαίνει ο καλύτερος;
Αφού τον αφήναν ρε παιδιά να σκοράρει, έτσι δεν λέτε ή υπονοείτε;
ΜVP τον βγάλατε για να μην σας τρέχουν στα δικαστήρια;
UPDATE: Την πάτησα. Μea Culpa. Δεν τον ψηφίζουν οι δημοσιογράφοι τον ΜVP, αλλά ο κόσμος. Δεν είναι και ασήμαντο βέβαια το ότι η εκτίμηση του κόσμου έρχεται σε αντίθεση με τα υπονοούμενα του Τύπου.


- «"Οι δηλώσεις μου παρεξηγήθηκαν" τόνισε o Πέτρος Κόκκαλης.
«Λυπάμαι για την ανακοίνωση του Παναθηναϊκού. Έχω να πω ότι οι δηλώσεις μου παρεξηγήθηκαν. Ούτε σύμπλεγμα κατωτερότητας έχω, ούτε ανωτερότητας. Δεν χρειάζονται τέτοιου είδους ανακοινώσεις. Θα μπορούσαν να πουν ότι έκανα λάθος και τίποτε άλλο», δήλωσε σχετικά»
.

Μην σε παίρνει από κάτω, Πήτερ. Έτσι είναι οι μεγάλοι άντρες. Μιλάνε με βαθιά νοήματα που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά, με αποτέλεσμα να οδηγούν συχνά - πυκνά σε παρεξηγήσεις. Αυτό ακριβώς δεν έπαθε και ο Πάπας με τους Μουσουλμάνους τις προάλλες;

ΥΓ Για τους Λουτσιανικούς, έχω γράψει ένα σχετικό ποστάκι εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: