Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2007

Ζήτω η τρέλα...

Όσα ακούσαμε χτες απο τον ραλίστα είναι αστεία έως φαιδρά...Ο άνθρωπος στερείται λογικής και σοβαρότητας. Μίλησε για άνοιγμα μελών στον Ερασιτέχνη. Για να προσπαθήσει, με τον ίδιο τρόπο που πήρε την ΠΑΕ, να χωθεί και να τα διαλύσει όλα? Αν θέλει μέλη, ας ανοίξει τον δρόμο προς την ΠΑΕ. Αλλά βέβαια στο μπακαλικάκι του δεν χωράνε παρείσακτοι. Μίλησε για βοήθεια στον Ερασιτέχνη. Ο ίδιος άνθρωπος που έχει διαλύσει το ποδοσφαιρικό τμήμα, που κάνει μεταγραφές της πλάκας, που έχει αποκαρδιώσει κάθε Παναθηναϊκό φίλαθλο, η οικογένεια που αριθμεί 7 μόνο πρωταθλήματα σε 28 χρόνια ιδιοκτησίας...αυτός θα σώσει τον Ερασιτέχνη? Καλά είμαστε σοβαροί? Σε ποιούς νομίζει οτι απευθύνεται, σε κρετίνους? Δεν αναλύω περαιτέρω τα λεγόμενά του, είναι ανάξια σχολιασμού. Για μένα ο Τζιγγεριακός τελείωσε. Δεν πρόκειται να ξαναπάω στο γήπεδο και θα σαμποτάρω κάθε προϊόν ή υπηρεσία της οικογένειας. Αν την προτροπή μου μιμηθούν και άλλοι, ίσως επιτέλους απαλλαγούμε απο τον ανίκανο δυνάστη. Η μαζική κατακραυγή σε κάθε ευκαιρία και η μόνιμη αποχή απο το γήπεδο είναι η μόνη λύση. Άλλωστε να πάει κάποιος να δεί τι??? Τους παικταράδες που έχουμε? Την μπαλάρα που παίζουμε? Την γηπεδάρα που έχουμε? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι πουλάει ο κύριος...Έχει αποτύχει παταγωδώς σε όλα. Δεν είναι θέμα εκτίμησης, είναι απλή στατιστική απεικόνιση. Άδειο ρόστερ, άδειες καρκίδες, άδειες καρδιές, άδεια τροπαιοθήκη. Το σήμα και τα υπόλοιπα ανήκουν στον Ερασιτέχνη. Ας πάρει λοιπόν τα δικαιώματα ο Ερασιτέχνης και ας ιδρύσει τον Παναθηναϊκό 1908. Θα περιμένουμε 5 χρόνια μέχρι την Α Εθνική αλλά η χούντα τους δεν θα περάσει. Ας μείνει ο ραλίστας με σήμα την μούντζα για την ΠΑΕ που διαχειρίζεται και γήπεδο το ΟΑΚΑ. Εμείς με λαϊκή συμμετοχή και μέλη, το ίδιο σήμα και καταστατικό, ας φτιάξουμε τον νέο Παναθηναϊκό. Η Λεωφόρος ανήκει πάλι στον Ερασιτέχνη. Ακραίο? Σίγουρα. Αλλά δεν πάει άλλο. Ο κύριος θέλει νέο γήπεδο το οποίο θα βασιστεί σε περιουσιακό στοιχείο άλλου (Ερασιτέχνη) και χρηματοδότηση του κράτους. Σοβαρά? Ε δεν μου φτιάχνεται και μένα ένα, να παίζουμε με τα φιλαράκια? Θέλει σύγχρονο γήπεδο για να παίζει η υπερομάδα που έχει φτιάξει, ή μήπως για να βγάλει και άλλα φράγκα μπας και δώσει κανά ψίχουλο για μεταγραφές? Μήπως για να πάρει άλλα 4 πρωταθλήματα στα επόμενα 30 χρόνια? Ο Παναθηναϊκός είναι στην καρδιά και όχι στην τσέπη. Ξαναλέω κανείς γήπεδο. Και πιστέψτε με, είμαστε πολλοί. Ο κόσμος αηδίασε πλέον, κουράστηκε. Και μια κύριε που δεν πουλάς, δυο είναι τα τινά. Η τελικά θα πουλήσεις ή θα βάλεις λεφτά. Πάντως αυτό το ξεφτιλίκι δεν θα συνεχιστεί. Τουλάχιστον όχι με την ανοχή ή την συμμετοχή μας. Καληνύχτα ραλίστα, καληνύχτα.

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για τον Τζίγκερ δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει μαζί σου. Αλλά επειδή δεν πρέπει να είμαστε με πρόσωπα, είτε αυτά είναι πρόεδροι είτε παίκτες, αλλά με την ομάδα, καλό είναι φέτος που συμπληρώνουμε τα 100 χρόνια μας να είμαστε λιγάκι σοβαροί και να μη διαλυθούμε απο το πουθενά.
Πιο απλά, την έχω χεσμένη την κόντρα των μεν με τους δε. Εγώ είμαι Παναθηναϊκός. Δεν αισθάνομαι καθόλου κολακευμένος που στην ομάδα μου παίζουν ο Βύντρα, ο Τζιώλης, ο Ενακαρίρε κι ο Γκαλίνοβιτς, αλλά δεν μπορώ να τη φτύσω επειδή έχει μα...κα ιδιοκτήτη.

V

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ είπε...

Διαλυμένοι είμαστε φίλε...και όπως τόνισα ξανά ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. Αν η ομάδα ήταν σωστή-δηλαδή είχε παικταράδες, έπαιζε μπάλα, έκανε πορείες και έπαιρνε τίτλους, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με την διοίκηση. Αλλά όταν βλέπω να μην μας υπολογίζει, να φέρονται λες και ο Παναθηναϊκός είναι τσιφλίκι τους, όταν τα πράγματα είναι κάθε πέρσι και καλύτερα, όταν δεν ρίχνουν λεφτά παρά μόνο βγάζουν...τι πρέπει να κάνω? Να χαρώ? Η ομάδα είναι ανύπαρκτη εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου. Και σίγουρα δεν φταίει ο Χατζηπετρής. Ακόμα πιο σίγουρα δεν είναι τυχαίο, ούτε παρένθεση. Όπως και οι ταπεινωτικές ήττες απο Τρίπολιτσές, Ατρόμητους, Ιωνικούς, Κέρκυρες, Εργοτέληδες κτλ.

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ είπε...

ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΩΝ ΣΤΟ sportdog.gr
------------------------------------

ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ(2)
Φίλε Αλέκο, ποιος ορίζει το τι είναι Παναθηναϊκός; Κανείς, νομίζω. Ο ΠΑΟ ορίζεται από την ιστορία του.
Εξ άλλου, εσυ ταυτίζεις τον Παναθηναϊκό μόνο με τις νίκες και τους τίτλους; Εγώ όχι. Αν εσύ είσαι παναθηναϊκός, για να κοκορεύεσαι πόσους τίτλους έχει η ομάδα σου, κάνεις λάθος, θαρρώ. Την ομάδα δεν την διαλέγουμε αφού πρώτα μελετήσουμε εις βάθος την ιστορία της και επισκεφτούμε την τροπαιοθήκη της. Για πολλούς και άλλους διάφορους λόγους την επιλέγουμε(αν την επιλέγουμε). Για μένα ο ΠΑΟ είναι βίωμα, τρόπος ζωής, κομμάτι του εαυτού μου. Δεν είναι ο βουλευτής που μου έταξε λαγούς με πετραχήλια και τελικά με κορόϊδεψε. Και για τούτο τον λόγο δεν μετρώ την παναθηναϊκοφροσύνη μου βάσει των τίτλων και των επιτυχιών. Δεν είμαι πανηγυρτζής φίλαθλος. Δεν συμμετέχω στις χαρές τις ομάδας, αλλά απουσιάζω όταν όλα (καί η διοίκηση) πάνε κατά διαόλου. Είμαι μέρος κι εγώ του "προβλήματος", δλδ του όλου Παναθηναϊκού.

tziger θεε παρε την ΚΑΕ!!!!!!!!!

alekos1908(5)
ΦΙΛΕ ΠΡΑΣΙΝΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΤΡΕΞΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΙΓΓΕΡ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ.ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΟΣΜΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΥΠΟΥ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.ΜΕΛΛΟΝ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ(2)
Μάλιστα, φίλοι μου, παναθηναϊκοί. Να ιδρύσουμε τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΑΟ 2008, ο οποίος που θα παίζει άραγε; Μάλλον στην Γ' Αθηνών, διότι αν δεν το έχετε καταλάβει απο κει θα ξεκινήσει. Και για καμιά δεκαριά χρόνια θα βολοδέρνει οπουδήποτε αλλού εκτός απο εκεί που ανήκει. Δηλαδή στην ελίτ του ελληνικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. Διότι εκεί ανήκει είτε αρέσει είτε δεν αρέσει. Διότι οι μεγάλοι σύλλογοι δεν απαξιώνονται έτσι απλά. Με 5 άσχημες χρονιές. Εσείς λοιπόν, θέλετε διάσπαση του ΠΑΟ, γιατί δεν θέλετε τον Τζίγγερ. Μάλιστα, πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι. Ωραία λογική, χειρουργική θα έλεγα. Επίσης, μου φαίνεται, ότι τα καλόπαιδα του Φορέα λόγω του τέλους των προνομίων τους έχουν πάρει αμπάριζα το Ίντερνετ και το ραδιόφωνο και προσπαθούν να παρουσιάσουν τις θέσεις τους ως θέσεις όλων των παναθηναϊκών. Λοιπόν, εκπροσωπείτε μόνον τον εαυτό σας. Τελεία και παύλα. Κι εγώ τον εαυτό μου εκπροσωπώ και κανέναν άλλον. Κάτω τα χέρια από τον ΠΑΟ όλοι σας. Οργανωμένοι και ανοργάνωτοι. Βαρδινογιάννηδες και Γιαννακόπουλοι. Αντικειμενικοί και υποκειμενικοί. Α, το άλλοθι που δίνουμε όλοι στα "εγκλήματα" του Ολυμπιακού, δεν το βλέπετε; Διαβάστε λίγο πιο κάτω τι γράφει κάποιος φίλος ολυμπιακός, μπας και ξυπνήσετε.

F1(17)
Στην αποστροφή του Green Spirit θα σταθώ: «Αξίζει να πιάσει πάτο για να γίνει η αλλαγή αυτή της ΠΑΕ ή όχι;» Εννοώντας την αλλαγή της ιδιοκτησίας. Νομίζω ότι ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ. Αλλά και αν γινότανε τα πράγματα μάλλον θα χειροτέρευαν για τον Βάζελο. Τες πα . Με την κόντρα αυτή ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ επιτέλους η αλήθεια για το ποιος φταίει και ο Θρύλος παίρνει συνέχεια πρωταθλήματα. Η διαίρεση του βασικού αντίπαλου φταίει κυρίες και κύριοι. Βοηθάει βέβαια και ο «Θείος» με τις μεταγραφές που κάνει αλλά βασικά παίζει χωρίς αντίπαλο. Οι «άλλοι» σκοτώνονται μεταξύ τους. Παλαιότερα κρυφά τώρα τελευταία φανερά.

Green Spirit(1)
Η διαμάχη αυτή πιστεύω ήταν θέμα χρόνου. Δεν νομίζω πως ξέσπασε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή τυχαία. Το όλο θέμα κατά την ταπεινή μου γνώμη και λογική έχει να κάνει με το νέο γήπεδο. Θεωρώ ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ΠΑΕ θα αλλάξει και το ξέρουν και οι μεν και οι δε. Το θέμα είναι πότε. Τους Γιαννακόπουλους τους συμφέρει πριν την ολοκλήρωση του γηπέδου. Τους Βαρδινογιάννηδες μετά. Οι πρώτοι ουσιαστικά προετοιμάζουν τον κόσμο για την σύγκρουση που θα έρθει, εκμεταλλευόμενοι το τι έχουν κάνει και κάνουν στην ΚΑΕ, βρίσκοντας μια καλή αιτία για να ξεκινήσουν το "θέμα". Οι μεν δεύτεροι θέλουν να κερδίσουν χρόνο ώστε να τελειώσουν το γήπεδο και να αυξήσουν την αξία μεταπώλησης της ΠΑΕ, παρουσιαζόμενοι ταυτόχρονα στον κόσμο ως "Ευεργέτες". Ίσως να δώσουν και το όνομα τους στο γήπεδο. Άλλωστε με δικά τους χρήματα θα το φτιάξουν; Η ΠΑΕ θα δανειστεί και θα πληρώσει...μελλοντικά. Δηλαδή ο επόμενος. Γι' αυτό βιάζονται και μιλάνε για απ' ευθείας αναθέσεις κτλ. Όμως οι αφοί Γ. έχουν κάνει μου φαίνεται κίνηση ματ. Ο κόσμος είναι μαζί τους. Εάν η ΠΑΕ υποχωρήσει τότε θα βάλουν ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό τους. Εάν δεν υποχωρήσει σε λίγο θα παίζει η ομάδα σε άδειο γήπεδο, καθώς έχουν χάσει την υποστήριξη του κόσμου. Και τότε θα είναι πραγματική "Εκκλησία" η Λεωφόρος. Δυστυχώς όμως όλα αυτά δείχνουν ότι η οικογένεια του Παναθηναϊκού θα πιάσει πάτο μέχρι να μπορέσει να ξανανέβει. Το θέμα είναι για εμένα: Αξίζει να πιάσει πάτο για να γίνει η αλλαγή αυτή της ΠΑΕ ή όχι;

GYZI 13
RE VAZELOI ELEOS PIA.DEN KATALAVENETE OTI H OIKOGENEIA POLEMH8HKE APO ALLA SYMFERONTA.POIOS 8A KERDISEI TON E8NIKO EPENDYTH?RE PATE KALA?PARAVLEPETE TI EGINE THN TELEYTAIA DEKAETIA STHN ELLADA?DEN 3ERETE OTI KAI TO TELEYTAIO EYRW POU PLHRWNETE SE AYTO TO KRATOS PANE STIS EPENDYSEIS TOU 8EIOY?RE DEN VLEPETE TIPOTA GYRW SAS?DEN VLEPETE OTI OLOS O PLOUTOS THS ELLADAS PAEI SE 5 TSEPES?RE SE LIGA XRONIA OI TRAPEZES 8A MAS EXOUN PAREI KAI TA VRAKIA MAS KAI ESEIS MOU LETE OTI 8A PARETE APO TA ARPAXTIKA KOUPA?ELEOS PIA RE KAI TO RONALDINIO NA FEREIS PALI DEYTERO 8A SE EXOUN

Καράς
Μπραβο παιδιά!ολες οι απόψεις ειναι ωραίες..Ειδικα αυτη του Αλεκος1908....Παντως αν δεν κανουμε εμεις ο κοσμος τιποτα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας...Θα ειμαστε οι πιο φλωροι φιλαθλοι!Σκεφτειτε να υπηρχε κατι αναλογο σε καμια ομαδα της Θεσ/νικης τι θα ειχε γινει(να υπηρχε δηλ στον ΠΑΟΚ ή τον ΑΡΗ καποιος που να θελει τοσο πολυ να τους παρει και να βαλει λεφτα)!Θα ειχαν κατεβει ολοι στους δρομους για να φυγει ο τσιγκουνης προεδρος!Αλλα εμεις καλα να παθουμε που τον ανεχομαστε τον κυριο Τζιγκερ.. Ξ Υ Π Ν Η Σ Τ Ε...! Το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε είναι: Κανενας στο γήπεδο!Ολοι στο Μπάσκετ...! Και μην παρασηρθείτε αδερφια οταν το Δεκεμβριο ή το καλοκαιρι μας παρουν κανενα παιχταρα επειδη δεν θα τους σηκώνει άλλο...Δεν φτάνει μόνο αυτό...Η ομάδα μας δεν είναι μαγαζί.Θέλουμε πρόεδρο με όραμα για τον Παναθηναικό.

alekos1908(5)
Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΟΙ ΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΣΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ 2008 ΟΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΙΝΤΕΡ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.ΟΣΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΝ ΕΚΡΙΝΕ.ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΙΓΙΑΝΝΑΙΚΟ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ.

Aris13(2)
Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΜΦΑΝΗΣ (ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ), ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ!!! δηλ αν πηγαίνουν 5000 στη ΛΕΩΦΟΡΟ, και 15000 στο μπάσκετ, ε θα κάνει πολύ μεγάλη αίσθηση και τα παπαγαλάκια δε θα μπορούν να πουν ότι ο κόσμος έκοψε γενικά το γήπεδο. κουράγιο παιδιά

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΛΙ
ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ.ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ,ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΨΥΧΡΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΜΟΝΟΝ)ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ.ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΜΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ,ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.


calico jack
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα και απορω γιατι δεν το καταλαβαινουν ολοι. Ενας ειναι ο υπευθυνος παιδια παρτε το χαμπαρι και αυτος ειναι η οικογενεια βαρδινογιαννη. Τοσα χρονια υποφερουμε μ'αυτους τους "ακατονομαστους". τι αλλο να πω..το μονο που μενει ειναι να βγουμε στους δρομους οπως οι παοκτσηδες καποτε με τον Βουλινο...



roukounas(4)
re paidia xreiazete kai galop mas douleute poios me to xeri stin kardia tha edine psifo ston <> panathinaiko pou ponaei tin omada ego pisteuo oloi.......kai kserete poios einai autos......diladi ti prepei na ginei sto telos na anastithoun kai oi nekroi gia na dosei tin pae o tzigger?? poula kai fuge telos parto xampari pleon oute autoi pou eixan tin kaloi thelisi na erthoun sto gipedo den pane.........o pao exei piso giannakopoulous parto xampari...........


ΜΗΤΣΟΣ
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ - ΠΙΟ ΠΟΛΥ - ΠΙΟ ΠΟΛΥ - ΠΙΟ ΠΟΛΥ! ΤΖΙΓΚΕΡ ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ... ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΘΕΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ.. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΑΙΟΙ.. ΜΗ ΜΑΣ ΤΥΡΑΝΝΑΣ ΑΛΛΟ ΠΙΑ!!!!!! ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΠΑΕ!!!! ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ... ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ....! ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ...! ΦΥΓΕ ΑΠ'ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΧΑΝΩ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΚΑΝΩ..

ΣΑΜΙΩΤΗΣ
ΠΡΟΣ SPORTDOG. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΚΑΛΟΠ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΑΙΣΘΗΣΗ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΕΙΑ.ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΕΣ ΟΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ. ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ο κ. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ ΠΡΟΧΤΕΣ. ΔΕ ΛΕΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.ΧΑΛΑΡΩΤΗΤΑ? ΜΠΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ?ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΛΑΡΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΝΤΡΟΓΜΠΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΜΕΡΟΛΥΠΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ

alloras
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΖΙΓΓΕΡ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙ Α ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΩΡΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΝ ΟΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.

loco(5)
Προς FNG. Τρελό γέλιο!!! Έτσι ρε φιλαράκι, σαν ερωτευμένοι πιτσιρικάδες, να πιάνουν το τριφύλλι, να το μυρίζουν, να το κόβουν κ να το βάζουν στο πέτο σαν ένα γαρύφαλο, και να νιώθουν αυτά τα πρώτα σκιρτήματα του έρωτα, να είναι "σαν να μπαίνει η Άνοιξη", τότε που ο Μελισσούλος πετάει στη Μελισσούλα κλπ κλπ και μουσική υπόκρουση "Ερωταααα, ερωταααα" ή "Σαν με κοιτααααας"... Έχετε και ποιητική φλέβα, καλά πολύ γουστάρω!!! Πέρα από την πλάκα, μάγκες ο Τζίγγερ δεν πουλάει έτσι, κ εάν πουλήσει θα πουλήσει ακριβά... Κ δεν είμαι σε θέση να ξέρω κατα πόσον οι Γιαννακόπουλοι θα αγοράσουν, ή θα βγαίνουν τσάμπα μάγκες με δηλώσεις κ μόνο... Εσείς χαλαρώστε από την πλευρά σας, τους περιμένετε σα μεσσίες ενώ μπορεί να μην είναι έτσι ακριβώς... Αλλά ο πνιγμένος από που πιάνεται???


Μαουνιέρης(17)
Χωρίς να πάρω ξεκάθαρη θέση, βλέπω ότι η γνώμη των περισσότερων είναι στο να αναλάβουν τον ΠΑΟ οι Γιαννακόπουλοι. Πολλοί δε νομίζουν ότι οι Βαρδινογιάννηδες έχουν τον ΠΑΟ για να κάνουν μιά μέτρια οικονομική διαχείρηση με σκοπό το κέρδος. Αν ήταν ΜΟΝΟ αυτό τότε δεν υπήρχε λόγος να μην ορίσουν μία τιμή και να πουλήσουν στον πρώτο ενδιαφερόμενο. Θεωρώ ότι οι Βαρδινογιάννηδες ΚΑΤΙ περιμένουν. Σίγουρα η κόντρα βλάπτει. Όμως αν το σκεφτούμε καλά, οι Βαρδινογιάννηδες ΟΥΔΕΠΟΤΕ είχαν τον Ερασιτέχνη. Για λόγους που δεν ξέρω, δεν κατέστει δυνατόν να αναλάβουν τον Ερασιτέχνη. Γνωρίζω όμως ότι τουλάχιστον παλιότερα τον ήθελαν. Απο εκεί και πέρα ενεργούν με τέτοιο τρόπο ώστε να προστατεύουν τα συμφέροντα της ΠΑΕ. Όπου αυτά (τα συμφέροντα) έρχονται σε κόντρα με τα (συμφέροντα) της ΚΑΕ θα έχουμε κόντρα. Βλέπετε και οι Γιαννακόπουλοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ οι ευεργέτες που θέλουν να πιστέψουν οι πράσινοι. Μιά ματιά στα ερασιτεχνικά τμήματα αρκεί προς τούτο. Βέβαια εν κατακλείδι εμένα ως οπαδό του Θρύλου ποσώς και με ενοχλεί η κόντρα. Ας κερδίσει ο χειρότερος.

AntonisPer
VARDINOGIANNIDES LIPITHITE MAS KE DWSTE TIN PAE KAPOU ALLOU.

aek-lefkas (5)
Γιά να μιλήσω με όλη μου την ειλικρίνεια , όπως κάνω σε κάθε θέμα που αφορά τον Παναθηναικό , όλοι οι αντίπαλοι του Παναθηναικού τρέμουν στην ιδέα να αναλάβουν την ομάδα οι Γιαννακόπουλοι . Και το σημαντικό είναι ότι όχι μόνο τους τρέμουν αλλά και τους σέβονται όλοι διότι είναι άνθρωποι που βοηθούν πραγματικά την ομάδα τους και τον αθλητισμό.

ULIXES
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ. ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ, ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΜΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ. ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ

friday(2)
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΘΕΛΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΟ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΙΑ "ΚΑΛΗ" ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΤΡΙΟΥ ΜΠΑΤΖΕΤ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΕΦΗΜΕΡΟ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟ ΚΕΡΔΟΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΠΑΓΚΙΣΤΡΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΠΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ, ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑΣ.

MISKIN
Πρέπει να αναγκάσουμε κι άλλους να πιέσουν την οικογένεια Βαρδινογιάννη για να φύγει, π.χ. τους Δημοσιογραφικούς Ομίλους.Σταματήστε να διαβάζετε εφημερίδες,να στέλνετε sms στους ραδιοφωνικούς σταθμούς και φυσικά να πηγαίνετε στο γήπεδο. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ

Elis Lasop(4)
Όταν βλέπω τον Θανάση και τον Παύλο Γιαννακόπουλο, νιώθω σαν να βλέπω τα αδέρφια μου στην εξέδρα, να πονάνε και να χαίρονται, να βρίζουν και να τραγουδάνε, να με αγγίζουν στις πιο ευαίσθητες χορδές της ψυχής μου γιατί απλά με καταλαβαίνουν. Και οταν βλέπω τον Βαρδινογιάννη βλέπω έναν ψυχρό άνθρωπο τεχνοκράτη που το μόνο που τον νοιάζει είναι η διαρκής αφαίμαξη του ποδοσφαιρικού τμήματος, να θέλει να βγάλει απο τη μύγα ξύγκι και τελικά όλες οι καλές κινήσεις που θέλει να περάσει σαν "καλες" να είναι οργανωμένο σχέδιο απομάκρυνσης των φιλάθλων που αγαπούν και τρελαίνονται για αυτη την ομάδα και όχι απλά η απομάκρυνση των φιλάθλων. Και το τι είναι το έδειξε με την απάτη των εισιτηρίων στον ερασιτέχνη, είναι ποτέ δυνατόν να κάνεις κάτι τέτοιο στον αδερφό σου ερασιτέχνη; και μάλιστα στον μεγάλο σου αδερφό; Ο αμοιβαίος σεβασμός υπάρχει ακόμα και εν καιρώ πολέμου, οταν αυτό καταπατείται τότε δεν υπάρχει σεβασμός, δεν υπάρχει τίποτα. Είχα σκοπό να πάω στη λεωφόρο να δω τον παναθηναϊκο σε κάποια απο τις επόμενες αγωνιστηκές, δεν θα με σταματούσε η τικετ κλαμπ ούτε καν οι μ... των dj που έκαναν το γήπεδο κακόγουστη disco της δεκαετίας του 80, θα πήγαινα για την αγάπη μου σε αυτή την ομάδα, αλλά γιατί; Για να τα τσεπώνει ο βαρδινογιάννης και να μη ρίχνει ούτε ένα βλέφαρο στις ανάγκες της ομάδας και του κόσμου; Κάνείς στο γήπεδο, αν η ομάδα πάει για πρωτάθλημα ποιος ο λόγος να πουλήσει; Να βγεί 10ος ο Παναθηναϊκος μπας και το πάρει απόφαση και ο ίδιος.! Και για να μη μας πουν και αντιπαναθηναϊκους ας πάμε όλοι στο μπασκετ βόλλευ ..χόκευ επι πάγου και ότι άλλο παρά εκεί, εκεί που το έκανε μαγαζί του, εκανε το μαγαζί γωνία ψιλικατζίδικο...!

Βασίλης Ηλιό
Η πλειοψηφία των φιλάθλων του Παναθηναικού έχει την βεβαιότητα πως η ιδιοκτησία της ΠΑΕ δεν έχει σκοπό να επενδύσει πλέον με νέα κεφάλαια στην ομάδα, αλλά αρκείται σε μία λογιστική διαχείρηση ώστε να ισοσκελίζει τα έσοδα με τα έξοδα. Σε αυτό προστεθεί και η ανυπαρξία, τίτλων, καλής Ευρωπαικής πορείας και η σταδιακή απαξίωση της ομάδας που κάποτε ήταν ο κορμός της πρωταθλήτριας Ευρώπης Εθνικής. Είναι φανερό ότι αυτή η διαχείρηση συνεχώς μικραίνει την ομάδα. Τα ακριβώς αντίθετα συμβαίνουν στο Μπάσκετ όπου η ομάδα μεγαλουργεί σε Ελλάδα και Ευρώπη. Για τον απλό φίλαθλο δεν τίθεται καν το ερώτημα για το ποιά διοίκηση προτιμά. Νομίζω ότι αν δεν υπήρχε η προοπτική του νέου γηπέδου η ΠΑΕ σήμερα θα είχε πωλητήριο.

aris 13
πως γινεται γαμωτο ΟΛΟΙ να θελουμε να φυγει και δημοσια να μη τον ακουμπαει κανεις?Τοσο χουντα εχουμε πια?Κανεις να μη βγαινει δημοσια να του κανει κριτικη?Ποιος φταιει δηλαδη καποτε οι losers σε λιγο καποιος αλλος.Κατι πρεπει επιτελους να γινει ΑΜΕΣΑ

STAVROS
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ....ΕΡΧΕΤΑΙ.......ΠΑΙΔΕΣ

aggelos
Το μέλλον του Παναθηναικού είναι μόνο ένα.. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..μόνο αυτό..πρέπει οι Γιαννακοπουλαίοι να βγούν και την ζητήσουν δημοσία σε συνέντευξη τύπου..Κύριοι εμείς θέλουμε την ΠΑΕ και προσφέρουμε τόσα..είναι σίγουρο οτι οι Βαρδινογιάννηδες δεν πουλάνε αλλά αυτή η κίνηση πρέπει να γίνει.. ΠΟΥΛΑ ΤΖΙΓΓΕΡ

FNG(2)
Ο Παναθηναϊκός πρέπει να ανήκει σε ανθρώπους που θα τον αγαπούν. Δεν λέω να μην βγάζουν χρήματα από τον ΠΑΟ, δεν ψάχνουμε για μαλ..ες! Αλλά, πρέπει να είναι άνθρωποι που θα βλέπουν τριφύλλι και θα νιώθουν σκίρτημα στην καρδιά, σαν ερωτευμένοι πιτσιρικάδες ένα πράγμα, και μετά τα υπόλοιπα. Ε, και δεν χρειάζεται να πω ποιοί είναι πιο πιθανό να το νιώσουν.

Αντώνης Κ.(0)
Μέσα από τη σύγκρουση έρχεται η ελπίδα. "Κόψτε το λαιμό σας, βρείτε τα;" Σε καμία περίπτωση! Αν όχι τώρα πότε, αν όχι εδώ που.... Ήρθε η ώρα να παρθούν αποφάσεις. Όποιος δε γουστάρει τη φάση στο ποδόσφαιρο ας κάνει τη λεοφώρο ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΕΔΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!! Όποιος γουστάρει, ας πάει να ξελαρυγκιαστεί και να υποστηρίξει την ομάδα. Όσο για τον κ. Βαρδινογιάννη, δεν τον ξέρω και επί προσωπικού δε με ενδιαφέρει. Όμως, σαν κρυφός πρόεδρος του ΠΑΟ (και η οικογένειά του εδώ και 30 περίπου χρόνια) θεωρώ πως έχει προσφέρει πολύ λιγότερα από όσα έχει πάρει. Τέλος πάντων, αν δε γουστάρει, ας βγει όχι να πουλήσει, αλλά να μας πει πως ο ΠΑΟ θα είναι πλέον μια μικρομεσαία ομάδα με μέτριο μπάτζετ και ότι κάτσει. Και όποιος γουστάρει, ας πάει γήπεδο....

naxos13
jigger afou de to goustareis ayto pou kaneis,shkw kai fyge.oso pio grhgora toso kalytera.....

GREEN EYES
EPITELOUS KAPOIOS NA PEI STO BARDINOGIANNH AYTA POU 8ELOUME NA TOU POUME KAI DEN MPOROUME.MPRAVO 8ANASH GIANAKOPOULE EYXOMAI MIA MERA NA PARETE THN PAE APO THN OIKOGENEIA AYTH KAI AS KANOUME KAI 20 XRONIA NA PAROUME KOUPA

Aris13(2)
Ας πλακωθούν να βρεθεί λύση (Μακάρι να φύγουν οι Βαρδηνογιάννηδες). Απλό, ξεκάθαρο κι ακριβές!
------------------------------------

Old Boy είπε...

Ότι θα πρότεινες στα σοβαρά να διαλυθούμε, ειλικρινά δεν το περίμενα. Υπάρχει όριο σε όλα. Την πίεση για να φύγει να την καταλάβω. Αλλά να διαλυθούμε;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Όλες οι ομάδες περούν άσχημες περιόδους. Ακόμα και παρατεταμένες Ο τζίγγερ δεν είναι ο πιο φανατικός άνθρωπος για την ομάδα, αλλά κανονίζει τις τύχες της. Χάρη στην οικογένεια Βαρδινογιάννη ο Παναθηναϊκός είναι η μόνη ομάδα που δεν έχει κινδυνέψει οικονομικά όλα τα χρόνια των επαγγελματικών πρωταθλημάτων.

Χιλιοειπωμένο αλλά...Οι ήττες από Άστον Βίλλα, Κόβεντρι κλπ στην Αγγλία για τους μεγάλους δείχνει το επίπεδο του πρωταθλήματος. Στην Ελλάδα χάνει ο μεγάλος γιατί δεν έπαιξε καλά. Όχι γιατί ο μικρός έπαιξε πολύ καλά.

Υ.Γ. Όλοι θέλουν Γιαννακόπουλο στο τιμόνι αυτή την περίοδο, όμως δεν γίνεται να κρίνουμε και να γίνονται τέτοιες αλλαγές εν θερμώ. Αν 10 χρόνια αλλάξουν τα δεδομένα για τον ΧΨ λόγω ποιος θα επωμιστεί την ομάδα;

doudis είπε...

αντε ρε κουτοχορτε και ανυσηχησα οτι ειχες παθει κατι απο υπερβολικη δοση σωφερατζας .
μαζι σου μεγαλε , χιλιες φορες επανιδρυση συλλογου σε χερια ανθρωπων που αποδεδειγμενα αγαπανε την ομαδα παρα αυτο το πραγμα .
ειναι οτι πιο αντρικιο και οτι πιο τιμιο απο την στιγμη που ο αλλος δεν συζηταει καν την πωλωση με το φασιστικο ο παναθηναικος δεν πωλειται , το καναν οι οπαδοι της γουιμπλεντον που δεν γουσταραν αλλαγη εδρας , το καναν και οπαδοι της μαντσεστερ που δεν γουσταραν τους αμερικανους . βεβαια εκει την ψιλοπατησανε γιατι δεν υπαρχουν ονοματα και σηματα καταχωρημενα στον ερασιτεχνη αλλα εδω υπαρχουν αλλα κολπα , ζορικα για τον μικρο γιαννακη και την οικογενεια του που νομιζουν οτι μπορουν να κραταν ομηρο μια ιδεα και εκατονταδες χιλιαδες που πονανε οταν την βλεπουν να ξεφτιλιζεται , αη σηχτηρι πρωινιατικο ραλιστα , παπαγαλακια , αυλοκολακες , σφουγκοκολαριοι , τσατσοι , τσιρακια και ολο σας το σοι

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα καταρχην σε ολους τουσ Παναθηναικους.

Εγω πιστευω οτι υπαρχουν δυο ειδων προεδροι:

1. ο προεδρος απλος επιχειρηματιας
που απλα το μονο που τον ενδιαφερει
ειναι το αποτελεσμα της διαφορας εσοδα-εξοδα να ειναι θετικο και
2. ο προεδρος επιχειρηματιας που αγαπαει την ομαδα, εχει τρελα γι'αυτην και διοικει με στοχο να την εχει στην κορυφη οπως καθε αλλη εταιρια του. πανω απ'ολα εχει μερακι με αυτο που κανει.

Εμεις δυστυχως εχουμε πεσει στο πρωτο ειδος και οσο οι μεγαλυτεροι αντιπαλοι μας εχουν το δευτερο ειδος, τοσο η ομαδα μας θα ειναι τριτοδευτερη. Οποιος νομιζει οτι αυτο θα αλλαξει με την δημιουργια ενος γηπεδου ,γελιεται.

Προσωπικα απο περυσι δεν εχω πατησει γηπεδο στο ποδοσφαιρο και εχω διαρκειας στο μπασκετ, οπως θα κανω και φετος, ελπιζοντας πως αυτη η οικογενεια θα φυγει ή θα αφουγκραστει επιτελους την πραγματικοτητα και θα επενδυσει:

πρωτα απ'ολα βαζοντας ανθρωπους γνωστες του ποδοσφαιρου και αληθινους παναθηναικους σε καιρια ποστα
και δευτερον αγοραζωντας παικτες ευγνωσμενης αξιας και σε θεσεις οπου η ομαδα αληθινα ποναει και οχι απλα αγοραζοντας παλτα και σακατηδες ή φτηνους μετριους παικτες οι οποιοι θα επαιζαν μονο σε ομαδες που λαμβανουν θεσεις κατω απο την μεση της βαθμολογιας.


Κουραγιο αδερφια. Ερχονται δυσκολες μερες...Συνιστω επαγρυπνηση.

zouk είπε...

GIANAKOPOULE EYXOMAI MIA MERA NA PARETE THN PAE APO THN OIKOGENEIA AYTH KAI AS KANOUME KAI 20 XRONIA NA PAROUME KOUPA

Ειδα αυτο το σχολιο απο καποιον που εχει ποσταρει στο sportdog και μου εφυγε ο εγκεφαλος.Καποιους μαλλον τους ενδιαφερει μονο να αλλαξει η διοικηση επειδη δεν γουσταρουν τον Τζιγγερ.Εγω μια φορα αμα αλλαζε η διοικηση θα ηθελα τιτλους αφου αυτο ειναι ενα προβλημα μας.

Αυτο που μου ηρθε στο μυαλο ειναι τα φανατικα προβατα της εκκλησιας.Τοτε που με τις ταυτοτητες φωναζαν και εκαναν διαφορα.Ψηφους και τετοιες βλακιες.
Και εγω χριστιανος ειμαι,αλλα δεν ειμαι προβατο κανενος.

Μετα τα χθεσινα,και την απαντηση του ερασιτεχνη,το μονο που θελω ειναι να το βουλωσουν και οι δυο πλευρες και να βρουνε μια λυση.

Τα περι νεας ομαδας,δεν τα σχολιαζω καθολου.Τα θεωρω πολυ ακραια.

Εχω καταλλαβει κατι πολυ απλο,ο Παναθηναικος για μενα ειναι ενα συναισθημα το οποιο στο γηπεδο(που φυσικα δεν θα σταματησω να πηγαινω)μπορει να μου προσφερει χαρα η λυπη.Εχω συμβιβαστει με αυτο.Αυτο ειναι ο αθλητισμος και για τους φιλαθλους και για τους αθλητες.Ολοι θελουν παντα την νικη αλλα δεν μπορει να κερδιζεις ολα τα παιχνιδια.Οποτε οταν χανουμε σε πεντε λεπτα το εχω ξεχασει και περναω σε αλλα πραγματα(Αμα χασουμε απο τον γαυρο θελω τουλαχιστον ενα 10λεπτο).Ο Παναθηναικος ειναι μια καυλα,μια πορωση αλλα ειναι κατι δευτερευον στην ζωη μου.Ειναι δουλεια αλλων το πως θα λειτουργει και δεν θα τους πω εγω.Αμα ειναι να πω την γνωμη μου σε καποιους για το τι θα επρεπε να κανουν,αυτοι ειναι οι πολιτικοι που επιρεαζουν πραγματικα την ζωη μου.

Ανώνυμος είπε...

Κουτόχορτε καλώς επέστρεψες ...
και σου την πέφτω με το καλωσήρθες:

Τι ... αστεία έως φαιδρά (που λες κι εσύ σκοτώνοντας την ελληνική γλώσσα) καμώματα είναι αυτό το σεντόόόόνι διαφόρων σχολίων από το Sportdog άνθρωπε;

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ SPORTDOG ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ;

Μπας και σου τέλειωσαν τα επιχειρήματα στη συγκεκριμένη υπόθεση αδερφέ;

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ:

Να λοιπόν γιατί η ΠΡΑΣΙΝΗ απέφευγε να δημοσιεύσει τα συμφωνητικά μεταξύ Ερασιτέχνη και ΠΑΕ:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ.
"1. Η σύμβαση μεταξύ Παναθηναϊκού ΑΟ και ΠΑΕ προβλέπει, τα ποσοστά του Ερασιτέχνη να υπολογίζονται από τα πάσης φύσεως και κάθε τύπου εκδοθέντα εισητήρια και επί της ονομαστικής αξίας των εισητηρίων προς τους φιλάθλους, ανεξάρτητα από ποιό πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, διατίθενται αυτά - δηλαδή στις τιμές 30, 35, 60, 80, 100 ευρώ που τα πωλεί η Ticket Club. Η προαναφερόμενη σύμβαση βρίσκεται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου".

Ώστε λοιπόν ήξεραν πολύ καλά, ότι τα πράγματα δεν ήταν όπως τα παρουσίαζαν! Η σύμβαση ήταν στη διάθεσή τους! Και έλεγε αυτά ακριβώς, που ισχυρίστηκε ευθύς εξαρχής η ΠΑΕ!

Κι όμως, παρουσίασαν τα πράγματα έτσι, ώστε ο απληροφόρητος οπαδός να θεωρήσει πως η ΠΑΕ έφτιαξε την Ticket Club για να κάνει κομπίνα σε βάρος του Ερασιτέχνη!

Μιλάμε για ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ!

Και δυστυχώς, στο "ανοιχτό ΔΣ" ο Θανάσης δεν το ξεκαθάρισε αυτό το πράγμα, αλλά άφησε κι αυτός την ίδια εντύπωση, ότι η Ticket Club φτιάχτηκε για να κλέβει η ΠΑΕ λεφτά από τον Ερασιτέχνη!

...

Το 2ο σημείο της ίδιας ανακοίνωσης, λέει ότι "στις εκκαθαρίσεις που έχει στείλει η ΠΑΕ για τους 4 μέχρι τώρα διεξαχθέντες αγώνες, τα ποσοστά έχουν υπολογιστεί με την τιμή του εισιτηρίου 10 ευρώ".

Τι σημαίνει όμως αυτό; Σημαίνει πως η ΠΑΕ δεν έχει ακόμη αποδόσει τα σύμφωνα με τις συμβάσεις οφειλόμενά της από 4 ματς προς τον Ερασιτέχνη.

ΚΑΚΩΣ! Αλλά αυτό μπορεί να είναι ένα απλώς τεχνικό-διαδικαστικό θέμα. Εφόσον άλλωστε έχει υπογραφτεί σύμβαση, δεν γίνεται να μην αποδώσει τα οφειλόμενα.

Και πάντως είναι ΑΛΛΟ αυτό, ότι δεν έχει ακόμα αποδώσει τα οφειλόμενα από 4 ματς, και ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΛΛΟ εκείνο που η ΠΡΑΣΙΝΗ έσπειρε σαν εντυπώσεις όλο το προηγούμενο διάστημα.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ είπε...

@Τζόνυ
1)ευχαριστώ για το μάθημα γραμματικής.
2) μάλλον οι επιδόσεις και τα πεπραγμένα της διοίκησης σε ικανοποιούν. Είσαι τυχερός λοιπόν. Οι υπόλοιποι με μνήμη και απαιτήσεις, δυστυχώς βασανιζόμαστε.
3) Όταν τελειώσει άλλη μία αποτυχημένη χρονιά (δεν βλέπω τον Τζιγγεριακό ούτε 3ο) γράψε για νέα υπομονή και τα σχετικά.
4)Αν έχεις παιδιά μην τα αφήσεις να δούν τις αναμετρήσεις για το ΟΥΕΦΑ, θα'ναι σκληρό πορνό. Επιπλέον θα δείς και ένα αυθεντικό-ποιοτικό δεξί μπακ. Η σύγκριση με τον άχρηστο που έχεις θα είναι καταλυτική.
5) Για σωστή πληροφόρηση πάρε Ντέρμπι και άκου Γκόντζο.

Old Boy είπε...

Κουτόχορτε είσαι τόσο γκρινιάρης που αν αναλάμβανες αύριο την ΠΑΕ μεθαύριο θα έγραφες ποστ που θα κατακεραύνωνες τον εαυτό σου για τα εγκλήματά του.
Τζόνυ τα βρίσκεις πάντα όλα τόσο καλά καμωμένα που αν αύριο πουλούσε την ΠΑΕ ο Τζίγκερ στον Τάκη Τσουκαλά, θα έλεγες ότι μπορεί να είναι μια κίνηση με προοπτική κι ας μην βιαστούμε να κριτικάρουμε.
Απέναντι στους δύο ανθρώπους των άκρων, εγώ, ο τρίτος πόλος, ο Κώστας Σκανδαλίδης του μπλογκ.
(Είπα να πω κάτι αστείο, αν όχι και φαιδρό, για να ξαναφτιάξω το κλίμα, καθώς η διάσπαση δεν απειλεί πλέον μόνο τον Παναθηναϊκό αλλά και το μπλογκ) :)

Ανώνυμος είπε...

Το δραστικό μέτρο που πρότεινες ΚΟΥΤΧ περί νέου Παναθηναϊκού δεν με βρίσκει ούτε εμένα σύμφωνο. Ωστόσο κατανοώ την αγανάκτησή σου και την συμμερίζομαι.
Η τελευταία ελπίδα μου για τον σοφέρ είναι να διοχετεύσει την εγωπάθειά του στην ομάδα και όχι στους φίλους της. Μέχρι να γίνει (αν ποτέ γίνει) αυτό συμφωνώ ότι το γήπεδο πρέπει να είναι ΑΔΕΙΟ
ΤΤ, προφανώς έχεις κάποιο θέμα εσύ με τα αδέρφια. Μπορείς να τους κατηγορήσεις για ό,τι θέλεις αλλά μην ξεχνάμε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ! Δεν ευθύνονται αυτή για την κατάντια του ποδοσφαιρικού ΠΑΟ
Αλήθεια πως κατέληξες στο συμπέρασμα της ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗΣ ΠΑΡΑΠΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ; Εδώ ο ίδιος ο Τζίγγερ κόλωσε να απαντήσει στο σχετικό θέμα λέγοντας το εκπληκτικό "Δεν είμαι λογιστής".
Για την TC πάντως απάντησε ευθαρσώς ότι είναι δημιούργημα της ΠΑΕ. Αν πάνε στα δικαστήρια αυτό θα λειτουργήσει κατά της ΠΑΕ.
Όσον αφορά στο 2ο σημείο σου, προφανώς δεν έχεις πληροφορηθεί πως όταν επικοινώνησαν οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη με την ΠΑΕ, οι συνεργάτες του Τζίγγερ ήταν απρόθυμοι να τους απαντήσουν.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι εσύ παραπληροφορείς!!

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι ακόμα, αυτός ο μέγιστος ο Χελάκης γιατί ασχολείται με τον Παναθηναϊκό; Από που κι ως που να αρθρογραφεί αυτός για τα του ΠΑΟ;
Τώρα που θα γράφει και στο γαυροπεριοδικό καλύτερα να ασχοληθεί με τη φόρμουλά τους.
Λίγη τσίπα ρε πούστη μου, λίγη ντροπή δεν έχουν μερικοί;

warzycha είπε...

Ρε παιδιά λίγο ψυχραιμία, καλά σας τα λέει ο Old Boy. Ο μεν, κουτόχορτος, είναι προκατειλημμένος ΠΑΝΤΟΤΕ εναντίον του Τζίγγερ, ενώ ο δε, Τουρτούρας, βρίσκει (σχεδόν τα πάντα) καλώς καμωμένα, ενώ δείχνει μια απροσμέτρητη εμπάθεια έναντι των αδελφών.
Ψυχραιμία λέω και πάλι, η αλήθεια πάντοτε είναι κάπου στη μέση, δεν είναι μόνο άσπρο ή μαύρο. Τεράστια τα σφάλματα του Τζίγγερ, αλλά και οι αφοι δεν είναι... άσφαλτοι (για να συμβάλω και στο μάθημα γραμματικής που ξεκινήσατε.) Όλοι ξέρουμε ότι ο ερασιτέχνης βρίσκεται σε μαρασμό. Το ίδιο όμως τείνει να συμβεί -αν δεν έχει ήδη γίνει- με την ΠΑΕ.
Και εγώ τα αδέρφια προτιμάω, το λέω ανοιχτά, δεν δίνω όμως άφεση αμαρτιών σε κανένα. Ούτε θα κάνω τη χάρη στον όποιο τυχάρπαστο ραλίστα να διαλυθώ για να του περάσει το δικό του. Οπότε, ηρεμία... Θα δείξει. Ο καιρός γαρ εγγύς...

Ανώνυμος είπε...

@ Koυτόχορτε,

τα έχουμε πει χιλιάδες φορές και δεν μπορείς να το χωνέψεις: επειδή δεν κραυγάζω "Παύλο θεέ πάρε την ΠΑΕ", δεν σημαίνει καθόλου πως τα βρίσκω όλα καλά στην ΠΑΕ, ούτε ότι με ικανοποιεί η πορεία της ομάδας.

Αλλά τι περιμένω; Εσύ είσαι της λογικής "όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας"...

Γιατί πιάνεις όμως τις ρητορικές κραυγές και τα σεντόνια από το Sportdog και δεν παραδέχεσαι απλά κι αντρίκεια, πως στο συγκεκριμένο θέμα η ΠΡΑΣΙΝΗ έπαιξε ΑΣΧΗΜΟ παιχνίδι σε βάρος ΟΛΩΝ ΜΑΣ, άρα και σε βάρος του Γιαννακόπουλου, και σε βάρος σου;

---

@ Old boy,

ήμουν πεπεισμένος, πως ο "Σκανδαλίδης" c' est moi!

Ειλικρινά, ξεχνάς πόσες φορές και πόσα έχω σούρει στην ΠΑΕ και τον Ραλίστα;

Κι εν πάση περιπτώσει: γιατί ρε παιδιά δεν παραδέχεστε, ότι στο συγκεκριμένο θέμα (copy-paste) η ΠΡΑΣΙΝΗ έπαιξε ΑΣΧΗΜΟ παιχνίδι σε βάρος ΟΛΩΝ ΜΑΣ;

Τόσο βαρύ πέφτει δηλαδή; ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΕΣ την έχετε δει;

---

@ Okra

μήπως δεν έχεις διαβάσει τα πυρακτωμένα άρθρα της ΠΡΑΣΙΝΗΣ τις προηγούμενες μέρες; Γιατί μόνον έτσι εξηγείται, ότι δεν κατάλαβες πού και πως ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ ΧΟΝΤΡΑ!

Ξαναλέω: έσπειραν στον κόσμο του ΠΑΟ την εντύπωση, ότι η Τίκετ Κλαμπ στήθηκε εν αγνοία του Ερασιτέχνη, μόνο και μόνο σαν κομπίνα για να τον κλέβει η ΠΑΕ!

Για ξαναδές τι έλεγαν όλοι και εδωμέσα...

...


@ Οkra και Warzycha,

σας παραπέμπω στις αποπάνω απαντήσεις μου και προσθέτω: βρείτε έστω και μια φράση μου, που να καταφέρθηκα εναντίον των αδελφών Γιαννακόπουλων!

Για να μην πω, βρείτε έστω και μια γραμμή μου που να είπα γι' αυτούς τις χοντράδες, που είπε ο ... μη-έχων-πρόβλημα-με-αυτούς Κουτόχορτος προ ημερών (remember?).

...

@ All,

Πειράζει που δεν την έχω δει οδοστρωτήρας;

:-)

squarelogic είπε...

TT said:
"τα ποσοστά του Ερασιτέχνη να υπολογίζονται από τα πάσης φύσεως και κάθε τύπου εκδοθέντα εισητήρια και επί της ονομαστικής αξίας των εισητηρίων προς τους φιλάθλους, ανεξάρτητα από ποιό πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, διατίθενται αυτά - δηλαδή στις τιμές 30, 35, 60, 80, 100 ευρώ που τα πωλεί η Ticket Club. "

Μα εδω ακριβως νομιζω οτι ειναι η διαφορα τους!Η ΠΑΕ εκτιμα τα ποσοστα βασει της ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ τιμης στην οποια τα διαθετει στη ΔΙΚΗ ΤΗΣ Τικετ Κλαμπ!

Δεν προκυπτει απο πουθενα αυτο που λες οτι προκειται απλα για μια καθυστερηση οφειλομενη σε ...τεχνικους λογους.Αντιθετα ο Τζιγγερ ειπε "ας πανε στα δικαστηρια" και "οτι το προβλημα υπαρχει και μεταξυ αλλων ΠΑΕ και των Ερασιτεχνων τους".

Βρισκω εντελως ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ λοιπον το συμπερασμα σου βασει των οσων παραθετεις και οσων δηλωσε χτες ο Τζιγγερ!

Τωρα τα περι διασπασης και δημιουργιας ομαδας που θα ξεκινησει απο τη Γ Αθηνων,τα βρισκω και γω ακραια προς το παρον,ειδικα τη χρονιά της 100ετίας!

Και γω ομως αισθανομαι ξεκομμενος απ τον Τζιγγεριακό!

Ανώνυμος είπε...

@ Squarelogic said: "Η ΠΑΕ εκτιμα τα ποσοστα βασει της ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ τιμης στην οποια τα διαθετει στη ΔΙΚΗ ΤΗΣ Τικετ Κλαμπ!".

- Καλά, πλάκα κάνεις Τετράγωνε και Λογικέ μου;

Η ΠΑΕ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ, βάσει των συμβάσεων που έχει ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΕΙ με τον Ερασιτέχνη, να υπολογίζει τα ποσοστά του δεύτερου επί της ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ τιμής των εισιτηρίων!

Είναι ξεκάθαρο, αυτό έλεγε από την πρώτη στιγμή η ΠΑΕ και το παραδέχεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ (με μερικές μέρες καθυστέρηση και αφού βγήκε ο Ραλίστας να μιλήσει) και ο Ερασιτέχνης.

Φαίνεται όμως πως καθυστερεί (;) η εκκαθάριση. Γιατί; Μια πιθανότητα είναι η εξής:

Επειδή υπήρξε η ανάγκη, λόγω του ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΥ ονομαστικού εισιτηρίου, να ενεργοποιηθεί η Ticket Club, προέκυψε το εξής πρόβλημα: η ΠΑΕ έπρεπε να πουλάει στην ΤC τα εισιτήρια σε μια εικονική τιμή, και εν συνεχεία η TC να τα πουλάει στους οπαδούς στην κανονική.

Δηλαδή: ΔΙΠΛΗ εκκαθάριση των εισπράξεων. Μια για τις εικονικές και μια για τις κανονικές τιμές. Προφανώς, η ΤΕΛΙΚΗ εκκαθάριση (αυτή που καθυστερεί) θα γίνει με αφαίρεση των όσων έχουν ήδη δοθεί (από την εκκαθάριση με τις εικονικές τιμές) από όσα ακόμη οφείλονται στον Ερασιτέχνη.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ, η περίπτωση να μην πάρει ο Ερασιτέχνης αυτά που δικαιούται βάσει των συμβάσεων που συνυπέγραψαν, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

Γιατί; Διότι τότε την έχει βάψει η ΠΑΕ, αφού αθετεί την υπογραφή της, και δεν πρόκειται να δικαιωθεί ποτέ κι από κανένα δικαστήριο. Ε, δεν έχουν κανένα λόγο στην ΠΑΕ να τραβήξουν τέτοια ζόρια.

Η ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ, ποιά είναι;

Ότι η φυλλάδα του υιού Δημήτρη από ΠΡΑΣΙΝΗ την είδε ΚΙΤΡΙΝΗ και μας έπαιξε σε όλους άσχημο παιχνίδι ...

... εφόσον τα παρουσίασε εντελώς αλλιώς τα πράγματα, ΑΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΣ τις συμβάσεις που ασφαλώς είχε στη διάθεσή της (και δεν συνέφεραν το παιχνίδι της).

Γιατί λοιπόν αυτό το κάνετε τουμπεκί ψιλοκομμένο;

...

Υ.Γ. Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγματικό πρόβλημα στο θέμα αυτό, ήταν, όπως είπα, ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.

Εδώ η ΠΑΕ (αλλά όχι μόνον η ΠΑΕ ΠΑΟ, πολλές ακόμη ΠΑΕ) κάνουν μαλακία.

Αλλά ο Τζίγγερ επιτέλους ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕ πως εδώ, ναι, υπάρχει πραγματικό πρόβλημα για συζήτηση και ρύθμιση.

Άσε λοιπόν, καλά τα έλεγε η Gatti: σκατά τα έκανε ο Δημητράκης!

Old Boy είπε...

Tζόνυ, χαρακτήρισα τη δημοσιογραφία της Πράσινης φερεφωνική και τους είπα τσάτσους και ξεφτίλες. Τι άλλο να κάνω ο Σκανδαλίδης; Πάντως για το θέμα που επιμένεις, επιμένω κι εγώ ότι αν δεν δούμε το συμφωνητικό, άκρη δεν θα βγάλουμε (ως προς την αφορμή βέβαια του πολέμου, όχι ως προς την αιτία). Αν έχω καταλάβει καλά υπάρχει 10% επί της τιμής που πουλάει η ΠΑΕ και ταυτόχρονα 15% επί της τιμής που αγοράζουν οι φίλαθλοι. Μπερδεμένα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

@ Old Boy,

δεν νομίζω να έχει καμμιά σημασία για το θέμα που προέκυψε ξαφνικά και δίχασε τους παναθηναϊκούς, το καθαρά τυπικό κομμάτι της σύμβασης, δλδ αν τα συμφωνημένα ποσοστά του Ερασιτέχνη είναι 10% επί της εικονικής και 15% επί της κανονικής τιμής των εισητηρίων!

Θα είχε δλδ σημασία αν ήταν λ.χ. το ανάποδο; Ή αν ήταν 25% για το ένα και 20% για το άλλο;

ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ εστίασε η ΠΡΑΣΙΝΗ μήπως; Ή ο Θανάσης; Αυτό ανέδειξαν αμφότεροι; Σ' αυτό μίζαραν; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!

Εκεί που εστίασε η ΠΡΑΣΙΝΗ - και στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε δυστυχώς και ο Θανάσης! -, ήταν ότι:

1. ο Ερασιτέχνης παίρνει μόνο το 10% επί μιας εικονικής τιμής εισητηρίων, και
2. αυτό συμβαίνει, ΟΧΙ επειδή η ΠΑΕ δεν έχει ακόμα αποδώσει και τα υπόλοιπα οφειλόμενα με βάση τη σύμβαση, ΑΛΛΑ επειδή η ΠΑΕ έχει στήσει μια "σκοτεινή" εταιρεία, την TC, με στόχο να ΜΗΝ αποδίδει ΠΟΤΕ στον Ερασιτέχνη ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΑΝ του 10% επί κάποιων εικονικών τιμών!

Ε, αυτά (και το 1. και το 2.) είναι ΧΟΝΤΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ κι αυτό το απέδειξε ο ίδιος ο Ερασιτέχνης με την Ανακοίνωσή του το ίδιο βράδυ που μίλησε ο Ραλίστας!!!

Αυτό επισημαίνω φίλε μου ως καραμπινάτη παραπληροφόρηση, γιατί έτσι είναι.

Δεν φαντάζομαι να το αμφισβητείς; Αρκεί να δεις τι έγραφαν όλοι, και εδωμέσα, εκείνες τις μέρες. Δηλαδή πόσο - και από ποιούς -παραπληροφορημένοι ήμασταν.

Μην μπερδεύεσαι λοιπόν αδίκως.

Ανώνυμος είπε...

Αδελφια αυτος ο Κουτόχορτος η ειναι ο γιος του Παυλου που δεν εχει παει στρατο η τα παιρνη απο τον γιο H EINAI BΛAKAΣ

squarelogic είπε...

Τζονυ θα επιμεινω...

ακουσες πουθενα τον ραλιστα να λεει
"εκκρεμει η τελικη εκκαθαριση επι της τελικης τιμης των εισιτηριων και γι'αυτο δεν εχουν αποδοθει στον Ερασιτεχνη ολα τα οφειλομενα,αλλα αυτο θα γινει συντομα.."?

Αν ηταν ετσι οπως τα λες,θαπρεπε ναχει πει κατι σαν το παραπανω.
Αντιθετα ειπε 'ας προσεχαν τι υπεγραφαν",που σημαινει οτι ισως καλη τη πιστει τα αδελφια υπεγραψαν μια συμβαση που περιλεαμβανε την Τικετ Κλαμπ χωρις να λαβουν υποψιν τη δυνατοτητα της κομπινας με τις διαφορετικες τιμες.
ΙΣΩΣ...

Και δεν καταλαβαινω γιατι λες οτι ηταν "ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ" η τοσο διαφορετικη τιμολογηση των εισιτηριων,αναμεσα στην τιμη διαθεσης στην δικη του ενδιαμεση εταιρεια και στην τελικη τιμη διαθεσης στον οπαδο.Διαφορα απ τα 5 ευρω "τιμη διαθεσης" στν Τ.ΚΛ. στα 50 ευρω τιμη διαθεσης στον τελικο πελατη,ειναι σαφης ενδειξη οτι απο καπου προσπαθει να αποφυγει να αποδωσει τα προβλεπομενα.

Δες το με καθαρη ματια και χωρις λογικα αλματα και θα δεις οτι ετσι ειναι...

Ανώνυμος είπε...

@ Squarelogic,

αφού επιμένεις, ιδού λοιπόν σε πιστή περίληψη τα ντοκουμέντα της αναστάτωσης:

1. Η ΠΡΑΣΙΝΗ, «Σκάνδαλο ολκής», Πέμπτη, 4/10:

«Με ένα απίστευτο τρικ η ΠΑΕ Παναθηναϊκός βυθίζει τον Ερασιτέχνη αποδίδοντάς του ψίχουλα από τα εισιτήρια των αγώνων […] Εν έτει 2007 κάποιοι εγκέφαλοι στην ΠΑΕ, που θέλουν να λέγονται και Παναθηναϊκοί, βρήκαν τη φόρμουλα για να … μειώσουν και άλλο το 10% της εκκαθάρισης των εισιτηρίων προς τον Ερασιτέχνη. Πώς τα κατάφεραν; Μα φυσικά με την επαναλειτουργία της περίφημης Ticket Club […] Στη ζωή μας μπήκε η περιβόητη Ticket Club, που ναι μεν μπορεί να ταλαιπωρεί τον κόσμο με το σύστημά της, αλλά ο λόγος ύπαρξής της δεν είναι αυτός, αλλά ο άλλος, πολύ πιο σκοτεινός και πιο αντι-Παναθηναϊκός, που ούτε η ίδια η Θύρα 7 δεν θα τον σκεφτόταν […] Προσέξτε λοιπόν. Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πουλάει τα εισιτήριά της στην Ticket Club προς 3 έως 5 ευρώ έκαστο και αποδίδει το 10% από αυτό το ποσό. Δηλαδή 30 έως 50 σεντς. Νόμιμο; Ναι! Ηθικό; Ό,τι πιο ανήθικο έχει ζήσει η οικογένεια του Παναθηναϊκού στα 100 χρόνια ζωής της».


2. Η ΠΡΑΣΙΝΗ, «Σήμερα πέφτουν οι μάσκες», Παρασκευή, 5/10:

«[…] Αρκετά με τα ψέματα. Ήρθε η ώρα να αποκαλυφθούν ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ και ντοκουμέντα πώς γονατίζουν οικονομικά τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό […] Τώρα κοιτάξτε το επίσημο έγγραφο της οικονομικής εκκαθάρισης του αγώνα (=με τον ΟΣΦΠ). Τελικό ποσό: 1.783 ευρώ και 69 λεπτά […] Γιατί η ΠΑΕ απέδωσε τόσα λίγα χρήματα; […] Ο λόγος είναι ξεκάθαρος. Τόσο (=10 και 20 ευρώ το εισιτήριο) δήλωσε ότι τα ‘πούλησε’ στην ticket club (που όπως είπαμε συστεγάζεται στην Ηρώδου Αττικού μαζί με την ΠΑΕ) με εμφανή διάθεση να μην ανέβει κι άλλο η τιμή τους. Διότι αν η οικονομική εκκαθάριση έβγαζε τα 30άρια, τα 60άρια και 100άρια που πλήρωσε ο κόσμος, τότε το ποσοστό του Ερασιτέχνη επί των πωλήσεων θα ανέβαινε και δεν θα πληρωνόταν το εξευτελιστικό ποσό των 1.783 ευρώ. Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός δηλαδή πούλαγε εισιτήρια (στη θύρα 10) των 100 ευρώ με τον ΟΣΦΠ και η ticket club κέρδιζε τα 80 ευρώ; Έτσι φαίνεται […] Έχει … βαθύτερα αίτια η κίνηση της ΠΑΕ να πωλούνται εισιτήρια μόνο μέσω της συγκεκριμένης εταιρείας. Εκεί μπορεί να πουλάει τα εισιτήρια προς 10 και 20 ευρώ, όπως δηλώνει στην οικονομική εκκαθάριση […] Κι ας βγαίνουν στο κοινό προς 100
ευρώ».

3. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΕ, Παρασκευή, 5/10:

«[…] Επισημαίνουμε ότι, επιπλέον των παραπάνω 2 ποσών (=10% από εισιτήρια ΠΑΕ και 15% για εκμίσθωση γηπέδου), έχει συμφωνηθεί με το Ιδιωτικό Συμφωνητικό Μισθώσεως της 1ης Μαϊου 2007 (το οποίο έχει υπογραφεί από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό ΑΟ) να καταβληθεί, μεταξύ άλλων, ποσό ίσο με το 15% επί της ονομαστικής αξίας των εισιτηρίων προς τους φιλάθλους (=δηλαδή επί της αξίας στην οποία τα πουλάει η Ticket Club)».

4. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, Πέμπτη, 11/10 (λίγες ώρες μετά τη συνέντευξη τύπου του Ραλίστα):

«1. Η σύμβαση μεταξύ Παναθηναϊκού ΑΟ και ΠΑΕ προβλέπει τα ποσοστά του Ερασιτέχνη να υπολογίζονται από τα πάσης φύσεως και κάθε τύπου εκδοθέντα εισιτήρια και επί της ονομαστικής αξίας των εισιτηρίων προς τους φιλάθλους, ανεξάρτητα από ποιο πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, διατίθενται αυτά. Δηλαδή, στις τιμές 30, 35,60, 80, 100 ευρώ που τα πωλεί η Ticket Club. Η προαναφερόμενη σύμβαση βρίσκεται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου».

...

Μην τα ξαναλέω επομένως. Η παρουσίαση του όλου θέματος (διότι θέμα υπάρχει, το έχω πει από την πρώτη στιγμή) από την ΠΡΑΣΙΝΗ και οι πραγματικές του διαστάσεις είναι η μέρα με τη νύχτα!

Συρθήκαμε τεχνηέντως να νομίσουμε πως ο Ερασιτέχνης είχε ΑΓΝΟΙΑ της ύπαρξης της Ticket Club ...

... και να θεωρήσουμε, πως η ΤC φτιάχτηκε νύχτα για να κλέβει ΜΕ ΤΡΙΚ (έτσι έγραψαν επακριβώς) η ΠΑΕ τον Ερασιτέχνη.

Μην το ταλαιπωρείς, δεν το σώζεις. Ο Δημητράκης έκανε φάουλ. Μάλλον κάτι ήξερε η Gatti.

squarelogic είπε...

ζητωντας συγγνωμη απ τους υπολοιπους αν γινομαστε κουραστικοι
ξαναρωτω:

αφου ειναι ετσι,πως βγηκε εκκαθαριση απ το ντερμπυ 1700 ευρω και μηδενικο ποσο για αλλους 4 αγωνες?

γιατι ο Τζιγγερ πουθενα δεν ειπε
"απλα εχει καθυστερησει η εκκαθαριση κι ο Ερασιτεχνης ειναι να εισπραξει τοσα ακομα..."?

Μηπως αυτη η "ονομαστικη αξια"που αναφερει η ΠΑΕ,ειναι η (πολυ μικροτερη της πραγματικης)τιμη διαθεσης στην Τικετ κλαμπ,και γι'αυτο η επομενη ανακοινωση του Ερασιτεχνη επισημαινει ακριβως τα ιδια?

Και τελος ,για ποιο λογο υπαρχει αυτη η τεραστια διαφορα στην τιμη διαθεσης των εισιτ.στην Τ.ΚΛ.σε σχεση με την τελικη τιμη διαθεσης?
Απο που κι ως που,η διαμεσολαβητρια εταιρεια "εισπραττει" τα 4-5πλασια απ τον πωλητη του προιοντος?

Τα ερωτηματα ειναι συγκεκριμενα,οπως συγκεκριμενα μ'αρεσει να μιλαω.Εαν εχεις συγκεκριμενες απαντησεις(που δεν ειναι υποχρεωτικο να τις εχεις,εξηγουμαι...),ανυπομονω ν'ακουσω.Αλλιως, ας μην κουραζομαστε με αντιγραφη ανακοινωσεων κι εξαγωγη συμπερασματων που δεν στηριζονται πουθενα.

Γιατι αλλιως πεφτεις στο ιδιο λογικο ολισθημα για το οποιο κατηγορησες τον Κουτοχορτο.
Βασιζεις τα επιχειρηματα σου στο συμπερασμα που θελεις να καταληξεις,ενω προφανως επρεπε να συμβαινει το αντιθετο!Καλο Σ/Κ!

Nikos είπε...

Συμφωνώ για τον ραλίστα. Και όχι μόνον αυτόν. Η παρακμή είχε αρχίσει από πριν. Ο καπετάνιος που σήμερα κάποιοι δοξάζουν έχει ανυπολόγιστες ευθύνες για τη σημερινή τραγωδία.
Πρέπει να ενωθούμε να τους διέξουμε άμεσα.
Δεν είμαι βέβαιος ότι η αποχή βοηθάει.
Στο γήπεδο με φωνή σαφή αποδοκιμασία και ξεκάθαρα μηνύματα.

Ανώνυμος είπε...

ΤΤ, κατ'αρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όντως τα αδέρφια δεν ήταν ξεκάθαροι στα των προθέσεών τους. Αν δεν είχαν σαν στόχο να πιέσουν για πώληση της ΠΑΕ, από τη στιγμή που δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση στον κόσμο θα έπρεπε το ξεκόψουν.
Εγώ δεν έχω πρόσβαση στα περίφημα συμφωνητικά και στα λογιστικά έγγραφα που αφορούν στο θέμα, οπότε ότι και να γράφουν και να λένε σε ανακοινώσεις Ερασιτέχνης και ΠΑΕ δεν μπορώ να το διασταυρώσω.
Χωρίς αυτά μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε και αυτές μπορεί να είναι και λανθασμένες.
Για να μην συνεχίσω κι εγώ σε αναλύσεις οικονομικών από την στιγμή που δεν έχουν βγει στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία, θα πω ότι είναι κατακριτέο να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να παρουσιάζεις τεκμηριωμένα στοιχεία. Αυτό έκανε η ΠΡΑΣΙΝΗ όταν επιτέθηκε στην ΠΑΕ, αυτό έκανε ο Ερασιτέχνης, αλλά αυτό έκανε και η ΠΑΕ!
Αν βγουν ποτέ ΟΛΑ τα στοιχεία στη φόρα, θα υπάρχει έδαφος για πραγματική κρίση της κατάστασης και όχι απλώς ερμηνεία.
Διακρίνω πάντως ότι ενώ είσαι διατεθειμένος να βρεις ελαφρυντικά στη στάση του Τζίγγερ, δεν κάνεις το ίδιο για τα αδέλφια. Δικαίωμά σου.

Pappas10 είπε...

Εν ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΩ αδέλφια,

Λίγο έλειψα και πάνε όλοι να μου κάνουνε την ομάδα μπουρδέλο.

Συνοπτικά οι θέσεις μου.

1. Γήπεδο θα πηγαίνω. Δεν θα μου κόψει το γήπεδο ούτε ο Τζίγγερ ούτε οι Γιαννακόπουλοι. Το να παίζει η ομάδα χωρίς υποστήριξη είναι εκ του πονηρού. Αν είναι να κάνουμε αποχή τότε να κάνουμε ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ώστε να περάσουμε το μύνημα "βρείτε τα".

2. Η "Πράσινη" εκτέθηκε. Δεν έγραψε ολόκληρη την αλήθεια και δημιούργησε πρόβλημα σε μία στιγμή που ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ μας χρειάζεται ενώτητα εν' όψει του νέου γηπέδου που καθυστερεί αδικαιολόγητα ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΑΕ.

3. Προ ημερών ο εν ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΩ αδελφός κουτόχορτος προέτρεψε τους Γιαννακόπουλους να βγούν μπροστά. Αντ' αυτού, εκείνοι κρύφτηκαν πίσω από μία εφημερίδα. Αυτό για εμένα είναι ΝΤΡΟΠΗ.

4. ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΠΛΑΝΟ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕΣΩ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΩΓΜΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.

5. Τιμώ και σέβομαι τους αδελφούς Γιαννακόπουλους. Όμως κι εκείνοι δεν είναι πάνω από τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ. Προσωπικά ή θα πηγαίνω στο γήπεδο παντού ή δεν θα πηγαίνω πουθενά.

6. Ως προς το πρακτικό του θέματος, θεωρώ ότι και οι 2 ψεύδονται. Με μία διαφορά. Η "Πράσινη" φαίνεται να το κάνει εσκεμένα. Ο Βλάκας της ΠΑΕ θεωρώ ότι το κάνει από πραγματική άγνοια.

Αυτή είναι η θέση μου. Εγώ γήπεδο και Ποδόσφαιρο και μπάσκετ θα πηγαίνω.

Με ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ εκτίμηση,

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.

Ανώνυμος είπε...

Παιδια το προβλημα μας ειναι οτι
βλεπουμε μια ομαδα που μονο οι φανελες θυμιζουν την αγαπημενη μας ομαδα.

Αλλαξανε δεκαδες προπονητες και παικτες τα τελευταια χρονια. Το αποτελεσμα 1/11 πρωταθληματα.

Η καταντια της ομαδας μας ειναι καθαρα θεμα ανικανοτητας και ελλειψης οραματος απο μερους της διοικησης. Υπαρχουν καποιοι που λενε οτι φταινε αυτοι που περιτριγυριζουν τον Τζιγγερ , οι οποιοι τον επηρεαζουν λανθασμενα.

Ευκολα δημιουργηται το εξης σημαντικο ερωτημα.

Και αυτους ποιος τους εχει επιλεξει???????? Μηπως εμεις, ο κοσμος του Παναθηναικου?
Οχι βεβαια.

Ο Τζιγγερ ειναι αποκλειστικα υπευθυνος για τα προσωπα που εχει επιλεξει να ειναι κοντα του ως συμβουλατορες.....Και απο εκει ξεκιναει μια αλυσιδωτη αντιδραση η οποια καταληγει στο αποτελεσμα...

Απλα μια μετρια ομαδα!!!!

Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα παιδια.
Αν ο ανθρωπος αυτος ειχε οραμα για την ομαδα μας δεν θα ειχε αφησει τον βαζεχα και τις ακαδημιες του
να καταληξουν στην Αρσεναλ.

Ο Παναθηναικος δεν εχει καμμια ελπιδα για τιτλους με αυτον τον ανθρωπο στα ηνια του και αυτο φαινεται μεχρι και απο τις μη κινησεις του.

Ας φυγει λοιπον και ας ερθει καποιος αληθινος Παναθηναικος ο οποιος εκτος απο λεφτα να εχει και οραμα για την ομαδα μας.

Ο τζιγγερ απετυχε. Αυτη ειναι η αληθεια και πολυ συντομα θα αλλαξει γνωμη και αυτο το μικρο πλεον ποσοστο που πιστευει, σε αυτον τον αοσμο και αγευστο επιχειρηματια,
που δυστυχως στα χερια του εμελλε να πεσει η αγαπημενη μας ομαδα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΗΠΕΔΟ ΑΠΟ ΤΟ 1990

Old Boy είπε...

Τζόνυ, ότι όλη αυτή η ιστορία με τα εισιτήρια είναι αφορμή και όχι αιτία είναι κάτι (και ίσως το μοναδικό) στο οποίο συμφωνούν όλοι. Αλλά ακόμη και οι αφορμές πρέπει να είναι αληθοφανείς. Δηλαδή το όλο ζήτημα είναι απλώς ένα ζήτημα καθυστέρησης στις καταβολές των αληθινών ποσοστών και με βάση την απλή καθυστέρηση έφτασαν να τον λένε τον Τζίγγερ περίπου κλέφτη και απατεώνα και αυτού η απάντηση είναι απλά «δεν είμαι λογιστής» και «ας λύσουμε τις οικονομικές διαφορές στα δικαστήρια»; Όχι βέβαια. Κάποιο ποσό χάνει ο Ερασιτέχνης με το ποσοστό που παίρνει από την τιμή προς την Τίκετ Κλαμπ. Εκείνο που λέω είναι ότι με τα διάφορα ποσοστά που προκύπτουν από τη σύμβαση και το νόμο δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα για το μέγεθος της διαφοράς.

Ανώνυμος είπε...

Λαγοί, κότες και τα ρέστα

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε είσαι τόσο αφελής που πιστεύεις αυτό το μαλάκα το καπετάνιο σε αυτά που λέει για το γήπεδο.

Αν ήταν μάγκας ας πλήρωνε να έφτιαχνε γήπεδο που θα ανήκε στη ΠΑΕ και δε θα είχε κανέναν ανάγκη. Αλλά σιγα μην έδινε λεφτά αυτός ο παλιοχτικιάρης για γήπεδο.

Αυτός ο ψιλικατζής (και όλη βέβαια η οικογένειά του) που ενώ το 96 είχε δημιουργηθεί μια πολύ καλή ομάδα (συγκυριακά βεβαια και χωρίς ο ίδιος να έχει οραματιστεί κάτι τέτοιο) αντί την επόμενη χρονιά να την ισχυροποιήσει περισσότερο τη διέλυσε.

Aυτός που κρατώντας ένα καπνογόνο σα καραγκιόζης έλεγε ότι δε πρόκειται να χαρίσει πρωτάθλημα στον ΟΣΦΠ.

Από αυτόν ξεκίνησε αυτή η μίζερη κατάσταση η σημερινή.

doudis είπε...

μινχ ειπες την μιση αληθεια ή μαλλον για να ειμαι δικαιος ειπες αληθεια παραλειποντας ομως ενα σημαντικο κομματι .
ποιος ηταν , ειναι και δυστυχως θα ειναι ( μεχρι να μας αφησει χρονους ) πισω απο τον καπετανιο τοτε και τον γιαννακη τωρα ?
μηπως αυτος φρεναρε - φρεναρει- θα φρεναρει καθε προσπαθεια για να εκτοξευθει η ομαδα ?
μηπως αυτος ειναι που το παει παντα στο + - χωρις να σκεφτεται να 'ρισκαρει' επενδυοντας ?
λεω εγω τωρα

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικα δεν με νοιαζει ποιος ειναι πισω απο τον καθε φλωρακο βαρδινογιαννη που μικραινει χρονο με τον χρονο την ομαδα μας.

Το μονο που με νοιαζει ειναι να ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.

Και οτι και αν κανουν με τα εισιτηρια για να κοιμησουν ξανα τον κοσμο του παναθηναικου και να αποφυγουν την γιουχα εμενα δεν θα με πεισει.

Οταν θα ανακοινωσουν οτι πουλανε την Παε μονο τοτε θα ξαναπατησω γηπεδο. Το προιον τους ειναι πλεον κατωτερο του μετριου και η κατηφορα
δεν θα σταματησει οσο ειναι αυτοι στο τιμονι του Παναθηναικου.

Μοναδικη ελπιδα να ξυπνησει απο τον ληθαργο ο κοσμος της ομαδας και να τους αναγκασουμε να φυγουν.

Ανώνυμος είπε...

@ Squarelogic,

χωρίς σε καμμιά στιγμή να αρνηθώ ότι υπάρχει θέμα (αυτό το έχω επαναλάβει εξαρχής καμμιά 10ριά φορές!), έκρινα απλά μεν αυστηρά δε τον άθλιο τρόπο με το οποίο το προέβαλε ξαφνικά και διαστρεβλωμένα - με σκόπιμες αποκρύψεις στοιχείων που γνώριζε, παίζοντας το παιχνίδι της παραπληροφόρησης - Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΡΑΣΙΝΗ".

Δεν θέλεις να το καταλάβεις αυτό; Ό,τι νομίζεις, δεν πειράζει.

Το παιχνίδι όμως με τις "συγκεκριμένες ερωτήσεις", που "απαιτούν συγκεκριμένες απαντήσεις" είναι παλιό!

Αν θέλεις να το παίξουμε, να μια
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ερώτηση στην οποία περιμένω να μου απαντήσεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ:

- ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑϊΚΟΥ;

:-) :-)) :-)))

---

@ Okra,

επειδή μού γράφεις: "ΤΤ, κατ'αρχάς θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όντως τα αδέρφια δεν ήταν ξεκάθαροι στα των προθέσεών τους".

Φίλε μου, δεν μίλησα για τους αδελφούς Γιαννακόπουλους, επιτέλους! ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΑΣΙΝΗ μίλησα και σ' αυτήν τα έχωσα δικαίως!

Το μόνο που είπα για τον Θανάση (για τον Παύλο δεν είπα τίποτα!), είναι ότι στο "ανοιχτό ΔΣ" δεν πήρε αποστάσεις από την παραπληροφόρηση που έκανε η ΠΡΑΣΙΝΗ. Και συμπλήρωσα επ' αυτού, ότι ίσως είχε η φίλη Gatti που μίλησε για παρασυρμό από τον ηλίθιο ανηψιό.

---

@ Οld Boy,

άλλο το αληθοφανές, ειδικά στον όμορφο "μεντιακό" μας κόσμο, και άλλο το αληθινό, έτσι δεν είναι;

Οι συμβάσεις λένε, ότι ο Ερασιτέχνης παίρνει ποσοστό επί της ονομαστικής τιμής των εισιτηρίων όπως τα πουλάει η Ticket Club: το είπε η ΠΑΕ και το επιβεβαίωσε ο Ερασιτέχνης - άρα αυτό ισχύει.

Επομένως (βλ. και την εδώ απάντησή μου στον Squarelog) η ΠΡΑΣΙΝΗ παραπληροφόρησε! Απλόν.

Αλλά ότι υπάρχει θέμα, υπάρχει και το έχω πει εξαρχής!

Έχω πει δηλαδή, ότι σίγουρα υπάρχει πρόβλημα με τα διαρκείας και ότι στο συγκεκριμένο Η ΠΑΕ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ!

ΑΛΛΟ όμως αυτό και ΑΛΛΟ το πώς έσκασε το ζήτημα στη δημοσιότητα από την ΠΡΑΣΙΝΗ!

Επιτέλους αδελφέ, γι' αυτό το πράγμα μιλάω! Διότι αυτό ΥΠΟΣΤΗΚΑΜΕ όλοι μας σαν οπαδοί του Παναθηναϊκού, που μέχρι παραπροχτές ούτε που ξέραμε τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΡΙΣΤΑΜΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΑΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΤΤ ήσουν αρκετά σαφής για τα την ΠΡΑΣΙΝΗ, αλλά εσύ είχες γράψει σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Τζίγγερ
"Με άλλα λόγια, έδειξε πως δεν έσπασε αυτός αλλά οι Γιαννακ. το "οικογενειακό κλίμα" στο Σύλλογο."
Δεν θα επιμείνω άλλο.

Μερικές σκέψεις:

>Η "ανυπότακτη" DERBY συνεχίζει τις επιθέσεις της στην ΠΡΑΣΙΝΗ. Προφανώς υπάρχει κάποια στρατηγική από πίσω. Πιστεύω ότι η ΠΑΕ μέσω της "D" θέλει να σπρώξει την "Π" σε μια άμεση αντιπαράθεση μεταξύ των δύο εντύπων. Η "D" δεν έχει κάτι να χάσει διότι είναι ήδη χαρακτηρισμένη από αναγνώστες της και μη, θέλει λοιπόν έτσι (λέω εγώ) να μειώσει το αντίπαλο δέος και να κατευθύνει τις βολές της "Π" πάνω της και να μειώσει τα χτυπήματα κατά τζίγγερ. Ή μπορεί να το κάνει για εμπορικούς σκοπούς! Να δούμε αν θα τσιμπήσει ο Δημήτρης. Ήρωα Γκότζο!

>Βλέποντας το χτεσινό ματσάκι της Εθνικής μου ήρθε στο μυαλό το εξής: μήπως πήραμε λάθος "παλιό"; Ο Μπασινάς ήταν όλο το χρήμα χτες για την ομάδα. Αν γινόταν αυτό θα είχαμε ξανά την ευκαιρία να ακούσουμε το αγαπημένο Γκουμομπασινάδες.

>Θετική βρίσκω την κίνηση της ΠΑΕ σχετικά με τις νέες επιλογές που προσφέρει η Ticketclub. Προσωπικά δεν θα ενδώσω, μέχρι να δω κάτι πιο εντυπωσιακό, είναι όμως μια κίνηση καλής θέλησης...ή κίνηση για να θολώσει τα νερά...θα δείξει. Ελπίζω αν τυχόν αλλάξει κάτι προς το καλύτερο στο ποδόσφαιρο και πειστούμε μερικοί να πάρουμε εισιτήριο να μην αντιμετωπίσουμε την χλεύη ούτε εκείνων που δεν θα ξαναπατήσουν όσο είναι ο Τζίγγερ αλλά ούτε κι εκείνων που πάνε και τώρα στο γήπεδο. Όπως λέει και ο pappas10 ο Παναθηναϊκός είναι πάνω απ'όλους! Άρχισα τις κωλοτούμπες!

>Δεν ξέρω αν είδε κανείς τα φιλικά στην Αμερική αλλά το μόνο που συγκρατώ εγώ είναι ότι η ομάδα πλέον πυροβολεί ακαταπαύστως ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 7.25 ΠΑΡΑΚΑΛΩ!

Ανώνυμος είπε...

====================
ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΘΕΑΜΑ!!
====================

ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΠΑΛΑ?????????

ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ 3Η
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΧΑΙΔΕΥΕΙ
ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΥΣ.

ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ?? Ο ΑΛΛΟΣ ΕΦΕΡΕ ΓΚΑΛΕΤΙ,ΛΟΥΑ ΛΟΥΑ. ΕΜΑΣ ΤΙ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΙΓΓΕΡ??

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!

ΠΟΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙCKETCLUB
ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝΕ.
ΘΑ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΕ ΑΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ TICKETCLUB ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ, ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ???

ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΚΑΛΟΠΙΑΣΜΑΤΑ Ο ΚΑΒΟΥΡΑΣ ΠΑΛΙ?

ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ????
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ.

ΤΖΙΓΓΕΡ ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ:
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 1984, 1986, 1990, 1991, 1995, 1996,2004
ΚΥΠΕΛΛΑ 1982, 1984, 1986, 1988, 1989, 1991, 1993, 1994, 1995, 2004

ΜΠΑΣΚΕΤ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ 1980,1981,1982,1984,1988,1999,2000,2001,2003,2004,2005,2006,2007
ΚΥΠΕΛΛΑ
1979,1982,1983,1986,1993,1996,2003,2005,2006,2007
ΕΥΡ.ΠΡΩΤΑΘΛ.
1996,2000,2002,2007
προτιμω τον προεδρο του μπασκετ κ χωρις να αναφερουμε ποσα δινει κ ποσα παιρνει ο καθενας απο την ομαδα κ τι βλεπουμε στο γηπεδο

Ανώνυμος είπε...

@ Okra said: "ΤΤ ήσουν αρκετά σαφής για τα την ΠΡΑΣΙΝΗ, αλλά εσύ είχες γράψει σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Τζίγγερ: 'Με άλλα λόγια, έδειξε πως δεν έσπασε αυτός αλλά οι Γιαννακ. το "οικογενειακό κλίμα" στο Σύλλογο'.' Δεν θα επιμείνω άλλο."

- Συγγνώμη που θα επιμείνω λιγάκι εγώ φίλε. Γιατί ασφαλώς, από όόόόλα όσα έχω γράψει για την πρόσφατη ιστορία, μόνον αυτό βρήκες να έχω πει κατά κάποιον τρόπο εναντίον των Γιαννακόπουλων.

ΟΜΩΣ, αν πρόσεξες όλη την παράγραφο, αναφέρομαι εδώ στο πλαίσιο των ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ που (θεωρώ ότι) κέρδισε ο Τζίγγερ με τη συνέντευξή του! Αναφέρομαι δηλαδή στο τι ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ο Τζίγγερ, ο οποίος πάτησε βέβαια στο γεγονός ότι η εφημερίδα που τα έκανε σκατά ήταν η "ΠΡΑΣΙΝΗ", του ανηψιού του Θανάση.

Δύσκολο νομίζω λοιπόν, να συμπεράνει κανείς από όλα όσα έχω πει συν από το παραπάνω ότι έχω κάποιο πρόβλημα με τους Γιαννακόπουλους.

Αυτά και τέλος.

squarelogic είπε...

tzony
να επισημανω οτι
για να ισχυει η ερωτηση σου θα πρεπει να εχουν απαντηθει οι 4 δικες μου ερωτησεις...αλλιως δεν μπορεις να μιλησεις για παραπληροφορηση!

shogun είπε...

Ενδιαφέρον άρθρο στο βήμα με τίτλο Γιαννακόπουλοι εναντίον Βαρδινογιάννηδων

Ανώνυμος είπε...

@ Squarelogic,

εφόσον επιμένεις:

1. "αφου ειναι ετσι,πως βγηκε εκκαθαριση απ το ντερμπυ 1700 ευρω και μηδενικο ποσο για αλλους 4 αγωνες?"
- Διότι η εκκαθάριση αυτή έγινε με βάση την εικονική τιμή πώλησης των εισιτηρίων από την ΠΑΕ στην TC (όπως δείχνουν τα ντοκουμέντα)/

2."γιατι ο Τζιγγερ πουθενα δεν ειπε
'απλα εχει καθυστερησει η εκκαθαριση κι ο Ερασιτεχνης ειναι να εισπραξει τοσα ακομα...'?".
- Γιατί η ΠΡΑΣΙΝΗ πουθενά δεν είπε, ότι υπάρχει κοινή σύμβαση που λέει πως ο Ερασιτέχνης παίρνει ποσοστά ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ticket Club?

3. "Μηπως αυτη η 'ονομαστικη αξια' που αναφερει η ΠΑΕ,ειναι η (πολυ μικροτερη της πραγματικης)τιμη διαθεσης στην Τικετ κλαμπ,και γι'αυτο η επομενη ανακοινωση του Ερασιτεχνη επισημαινει ακριβως τα ιδια?".
- Ξέχασες να διαβάζεις; Η Ανακοίνωση της ΠΑΕ μιλάει για "ονομαστική αξία πώλησης των εισιτηρίων ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ", όπως δλδ και η καθυστερημένη διευκρινιστική Ανακοίνωση του Ερασιτέχνη. Μην το ταλαιπωρείς άδικα, δεν είναι ΕΚΕΙ το πρόβλημα.

4. "Και τελος ,για ποιο λογο υπαρχει αυτη η τεραστια διαφορα στην τιμη διαθεσης των εισιτ.στην Τ.ΚΛ.σε σχεση με την τελικη τιμη διαθεσης?Απο που κι ως που,η διαμεσολαβητρια εταιρεια 'εισπραττει' τα 4-5πλασια απ τον πωλητη του προιοντος?".
- Διότι είναι εικονική τιμή και δεν έχει καμμιά σημασία. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, εταιρείες όπως ακριβώς η Ticket Club υπάρχουν και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες! Αναλαμβάνουν πράγματα που δεν δικαιούνται νομικά να αναλάβουν οι ΠΑΕ στα πλαίσια του ονομαστικού εισιτηρίου. Δεν είναι κάτι τρελό, ούτε πρωτοφανές, ούτε και καθεαυτό πονηρό. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Και μην ξεχνάς, ότι εγώ μίλησα για την ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, η οποία στηρίχτηκε στην ΑΠΟΚΡΥΨΗ της σύμβασης ΠΑΕ-Ερασιτέχνη από την ΠΡΑΣΙΝΗ και στη διάδοση της ψευδούς εντύπωσης, ότι ο Ερασιτέχνης δήθεν είχε άγνοια της σκοτεινής Τίκετ Κλαμπ.

Ικανοποιήθηκες ή είσαι του δόγματος "δεν με πείθεις ακόμα κι αν με πείθεις";

:-))