Παρασκευή, Απριλίου 01, 2011

Εις μνήμην

Σαν σήμερα, 1 Απριλίου, πριν επτά χρόνια, πέθανε ο Γιάννης Κυράστας.

Ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος και αθλητής, που σε όλη την καριέρα του, τόσο στην ποδοσφαιρική όσο και στην προπονητική δίδαξε σοβαρότητα και ήθος.

Ένας χαρακτήρας που ενέπνεε τη σιγουριά και την ασφάλεια. Και πάντα φιλόδοξος, χωρίς να απουσιάζει η ανθρώπινη πλευρά του χαρακτήρα του.

Έτσι τον θυμόμαστε. Γιατί έτσι του πρέπει.

78 σχόλια:

Ξανθιώτης είπε...

Αιωνία του η μνήμη!

Ανώνυμος είπε...

Αιωνία η μνήμη και στον Παναθηναϊκό των σωτήρων και των χουβαρντάδων Αμπράμοβιτς... Τουλάχιστον επί Κυράστα πάλευε μέχρι και το τελευταίο λεπτό κι ας ήξερε ότι το πρωτάθλημα ήταν μιλημένο. Τώρα φροντίζει να αυτοξεφτιλιστεί αυξάνοντας κάθε κυριακή τη διαφορά από τον μιλημένο και κόβοντας τη δικιά μας μιλιά αφού με τέτοια διαφορά από την κορφή δεν τολμάς να πεις ότι το έχασες από αδικίες. Εμετός...

Ανώνυμος είπε...

-Αγιος ο Ζοτς, Άγιος Ισχυρός, Άγιος Αθάνατος Ελέησον ημάς
Zoτς ο ημών, ο εν τοις παγκοίς, αγιασθήτω η τακτική Σου
Ελθέτω η Βασιλεια Σου, γεννηθήτω το πικ εν ρολ Σου
Ως επι πινακάκι και επι παρκέ
Το μπάσκετ ημών το επιούσιον, δίδαξε ημίν σήμερον
και άφες ημίν τις βλακείες που λέμε μερικές φορές
ως και ημίς αφίεμεν αυτούς που κορόιδευαν τον Νικόλαο Καλαθη
Και μη εισενέγκης ημάς κοντά σε γάρους
αλλά ρύσαι ημάς από του Μπερτομέου
Αμήν

-Ο Ζοτς έχει μετρήσει 2 φορές ως το άπειρο

-Ο Χριστός περπάτησε στο νερό, ο Ζοτς περπάτησε στο Χριστό

-Ο Ζοτς έχει βρει την τελευταία σελίδα του ίντερνετ

-Ο Ζοτς ξέρει και την ορμή και τη θέση ενός σωματιδίου ταυτόχρονα

Ο Ζοτς μπορεί να παίξει άμυνα ζώνης και σε ματς τένις

-Ο Ζοτς μια φορά νευρίασε γιατί κάποιος δεν έπαιξε σωστά το πικ εν ρολ. Η έκρηξη του ονομάστηκε Μπιγκ Μπανγκ

-Ο Ζοτς σκέφτεται με ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτή του φωτός.

-Ο Ζοτς έχει κάνει ένα λάθος στη ζωή του: μια φορά νόμιζε ότι κάτι έκανε λάθος.

-Ο Ζοτς μια φορά πέταξε μια πέτρα από τα νεύρα του. Ήταν το τέλος της εποχής των δεινοσαύρων.

-Ο Ζοτς μια φορά φύσηξε το ζάρι για γούρι. Στην Νέα Ορλεάνη ακόμα ψάχνουν να βρουν τι τους βρήκε.

-Γιατί ο Χριστός είχε ένα σταυρωμένο ληστή δεξιά και έναν αριστερά?
-Έτσι σχεδίασε τη ζώνη ο Ομπράντοβιτς.

-Μια φορά ο Σουπερμαν προκάλεσε σε αγώνα τον Ζοτς. Ο χαμένος θα φορούσε το βρακί πάνω από το παντελόνι.

-Ο Ζοτς έχει τετραγωνίσει τον κύκλο με κανόνα και διαβήτη.

-Ο Ζοτς έχει τριχοτομήσει την γωνία με κανόνα και διαβήτη.

-Ο Ζοτς έχει διπλασιάσει τον κύβο με κανόνα και διαβήτη.

-Ο Ζοτς ζήτησε απο τη διοίκηση να βάλει 5 λαχνούς στις φουσκωτές μπάλες που μοιράζανε την Τρίτη στο ημίχρονο.
Οι νικητές θα πάρουν θέση στο ροστερ για να πάρει ο Ομπραντοβιτς Ευρωλιγκα με 7 παίκτες και 5 φιλάθλους

-Αν πεις το άνομα του Ζοτς 5 φορές σε καθρέφτη, θα εμφανιστεί ο Ζοτς από πίσω σου και θα σε παίξει άμυνα ζώνης 4-1

-Ο Ζοτς ζήλεψε αυτόν που ανακάλυψε ένα νέο είδος μουσικής, που λέγεται ροκ εν ρολ και αποφάσισε να κάνει κάτι ανάλογο στο μπασκετ. Το σύστημα ονομάστηκε πικ εν ρολ.

-Και την 6η μερα ο Θεος είδε τι εφτιαξε. Και ήταν καλό. Και την 7η ημέρα ξεκουράστηκε. Ο Ζοτς, πάλι, πήγε για προπόνηση.

-Ο Ζοτς σκοτώνει σε 23 ώρες τον κακό που ψάχνει ο Τζακ Μπάουερ.

-Ο Ζοτς ξέρει που είναι το νησί του Lost.

-Ο Ντέιβιντ Λιντς είδε μια φορά συστήματα του Ζοτς και του φάνηκαν μπερδεμένα.

-Μια φορά ο Ζοτς κοουτσάρισε ομάδα ποδοσφαίρου. Κέρδισε το ματς άνετα με 2-0 αλλά το έχασε στα χαρτιά αφού είχε κατεβάσει μόνο 5 παίχτες.

-Ο Ομπραντοβιτς έχει δαγκώσει το κομμάτι που λείπει από το μήλο της Apple.

-Αν η Μπαρτσελόνα είναι τα Windows, ο Ζοτς ειναι η μπλε οθόνη. Και ξέρουμε όλοι ποσό συχνά. πηδάει η μπλε οθονη όποιον τρέχει Windows.

-Ο Ομπραντοβιτς δεν δίνει οδηγίες. Καταστρώνει στρατηγική.

-Κάποτε ο Ομπραντοβιτς σχεδίαζε καινούργια συστήματα. Το αποτέλεσμα ήταν ο ....Κώδικας Ντα Βιντσι!

-Ο Ομπραντοβιτς δεν αλλάζει την ροή ενός αγώνα. Την φέρνει απλά στον σωστό δρόμο.

-Όταν ο Κολόμβος ανακάλυπτε την Αμερική, ο Ομπραντοβιτς έβλεπε ήδη ΝΒΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΦΟ ΝΤΟΥΝΤΑ ΙΒΚΟΒΙΤΣ,

ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ, ΕΝΩ Ο ΣΟΦΟΣ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΓΑΒΡΟ ΕΧΑΣΕ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΔΡΑΣ.

Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΦΟ ΝΤΟΥΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ.

ΤΟ 1998 Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΕ ΛΕΥΤΕΡΗ ΣΟΥΜΠΟΤΙΤΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΟΚ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΑΙΚΤΗ (ΣΤΟΓΙΑΚΟΒΙΤΣ) ΠΕΤΑΓΕ ΜΕ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΔΡΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΕΛΙΚΩΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ.

ΤΟ 1999 Ο ΛΕΥΤΕΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΟΦΟΣ, ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΕΦ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΦΟ.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΝΕΟΣΣΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΟΥΜΠΟΤΙΤΣ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΚΟΒΙΤΣ ΤΟ 1997 ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΜΑΣ, Ο ΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕ ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ.

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
1996-2011: ΔΕΚΑΠΈΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΤΟ 1999 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ

Παλιόφιλος είπε...

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΜΠΡΑΜΟΒΙΤΣ!

Ζολώτας, ο κολλητός του Εξαφανιζόλ (τέως Μπαινοβγενόπουλος):

gazzetta.gr

Ο πρώην αντιδήμαρχος Αθηναίων, Χρόνης Ακριτίδης αποκάλυψε ότι ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός αντιμετώπισε κίνδυνο έξωσης από το κτίριο στο οποίο στεγάζεται για δύο καθυστερημένα ενοίκια, προς εταιρία συμφερόντων Μιχάλη Ζολώτα.

Ο Μιχάλης Ζολώτας υπήρξε μέτοχος του Παναθηναϊκού και αποχώρησε το καλοκαίρι ζητώντας την επιστροφή του Ανδρέα Βγενόπουλου και του Νίκου Πατέρα. Στη συνέχεια ωστόσο, όταν επέστρεψαν αυτοί, ο ίδιος δεν επέστρεψε και δεν συμμετείχε στην ΑΜΚ με το ποσοστό του.

Η εταιρία για δύο καθυστερημένα ενοίκια ξεκίνησε τη διαδικασία της έξωσης, ενώ ακόμη και όταν εξοφλήθηκαν τα ενοίκια από τη νέα διοίκηση, το δικηγορικό γραφείο δεν ειδοποιήθηκε με αποτέλεσμα να συνεχίσει να ενοχλεί τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11966 13 είπε...

Πάλι καλά που έχομε το μπάσκετ.

Δηλαδή τους Γιαννακόπουλους.

Που οι τσάτσοι του Βγενόπουλου πήγαν να φάνε λάχανο με τη βοήθεια του άβουλου Πατέρα.

Ποιος ξεχνάει τις ύβρεις εναντίον των μοναδικών αυτών παναθηναϊκών όλο το περασμένο διάστημα;

Ποιος ξεχνάει τους προπηλακισμούς εναντίον του Παύλου και του Θανάση στις αλήστου μνήμης "αυθόρμητες" συγκεντρώσεις "οπαδών" πριν από κρίσιμα ΔΣ πέρσι και πρόπερσι;

Ποιος ξεχνάει το πανό που ανέβασαν "αυθόρμητα" οι "οργανωμένοι" στο πιο κρίσιμο παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα στο μπάσκετ πριν λίγο καιρό;

Ποιος τα ξεχνάει όλα αυτά τα αίσχη, στα οποία μας έσυραν οι Βγενοπατεράδες και οι τσάτσοι τους;

Εσείς τα έχετε ξεχάσει; Γι' αυτό σιωπήσατε;

ή σιωπήσατε για άλλους λόγους;

:-( είπε...

Γίναμε ΑΕΚ.

???? είπε...

Ο Παναθηναϊκός επισημοποίησε χθες πως οδεύει προς την καταστροφή. Χωρίς γυρισμό.

Με τους "σωτήρες" και ουσιαστικούς υπεύθυνους γι’ αυτή την κατάντια στον Παναθηναϊκό ΑΠΟΝΤΕΣ για μια ακόμα φορά. Με τους υπόλοιπους αμετακίνητους στην θέση τους. Με τους… μικρομέτοχους άφαντους. Με κάποιους μικρομέτοχους να προτείνουν τριάντα εκατομμύρια να βάλουν οι… άλλοι (!) για να σωθεί η ομάδα. Και με τους… εκπροσώπους των… εκπροσώπων αυτή τη φορά να ξεχνάνε τα μεγάλα λόγια, να ξεχνάνε να μας πούνε πόσο ψηλά θα φτάσουν τον Παναθηναϊκό αυτοί που εκπροσωπούνε, να ξεχνάνε να πούνε ποιος από τους; μετόχους… ξέρει την πιο καλή μπάλα.

Μούγκα όλοι αυτή τη φορά. Μούγκα και άφαντοι.

Γιατί ήταν για μια ακόμα φορά η ώρα να βάλουν λεφτά. Κι αυτές οι ώρες είναι δύσκολες.

Ποιος θα μας εξηγήσει:

- Γιατί χρειάζονται λεφτά ξανά μετά από διακόσια εκατομμύρια;
- Γιατί δεν φτάνει ούτε μια αύξηση ύψους δεκαπέντε εκατομμυρίων;
- Γιατί όλοι λένε πια, πως πρέπει να πουληθούν παίκτες;
- Και που είναι όλοι αυτοί που έταξαν άλλα και την έκαναν;

Προφανώς ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μας εξηγήσει τίποτα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Παναθηναϊκός πρέπει να αποχωρήσει τώρα από το ελληνικό πρωτάθλημα αν δεν διαλυθεί η "Παράγκα Λιγκ" καθώς δεν πάει άλλο. Καλύτερα οι πράσινοι να κάνουν αίτηση και να παίξουν σε κάποιο άλλο πρωτάθλημα Ευρωπαϊκής χώρας παρά στο ελληνικό και να είναι μέλη της "Παράγκας Λιγκ" η οποία όχι μόνο δεν φροντίζει για την αξιοπιστία του πρωταθλήματος της αλλά αντίθετα επιβραβεύει κιόλας ανθρώπους στους οποίους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη.

Το τελευταίο κατόρθωμα λοιπόν της "Παράγκα Λιγκ" ήταν η εκλογή του Αχιλλέα Μπέου, του ανθρώπου στον οποίο άσκησε ποινική δίωξη ο εισαγγελέας Κωνσταντίνος Σιμιτζόγλου, ως εκπροσώπου της Σούπερ Λιγκ στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΟ στη θέση του Θανάση Κανελλόπουλου.

Υπεύθυνοι για αυτή τη πράξη είναι και οι οχτώ από τους δέκα εκπροσώπους των ομάδων που βρέθηκαν στην έκτακτη Γενική Συνέλευση καθώς υπήρξαν και έξι ή καλύτερα πέντε ομάδες που έδειξαν την ευθιξία και γύρισαν για δεύτερη φορά την πλάτη στην Σούπερ Λιγκ.

Συγκεκριμένα το παρών έδωσαν οι Ολυμπιακός, Αστέρας Τρίπολης, Ατρόμητος, Ξάνθη, Κέρκυρα, Πανσσεραϊκός, Ηρακλής, Πανιώνιος, Εργοτέλης και Ολυμπιακός Βόλου ενώ δεν πήγαν οι εκπρόσωποι των Παναθηναϊκού, ΑΕΚ, Λάρισα, Άρη, Καβάλας και ΠΑΟΚ με τους ανθρώπους της ομάδας της Θεσσαλονίκης όμως να στέλνουν επιστολή στήριξης στον Αχιλλέα Μπέο ο οποίος όπως είπαμε συγκέντρωσε τις 8 ψήφους υπέρ και 2 κατά

Χαρακτηριστική και η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχή: "Κατά τη σημερινή έκτακτη Γενική Συνέλευση, με θέμα την εκλογή εκπροσώπου της Super league στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΟ, σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος κ. Αθ. Κανελλόπουλου, εξελέγη ο κ. Αχ. Μπέος".

Ανώνυμος είπε...

Διαβάστε εδώ για να δείτε πόσα λεφτά έχει βάλει ο κάθε μέτοχος τα 2 τελευταία χρονια επί πολυμετοχικού:

http://prasinanea.gr/football/Dioikitika/article833916.ece

Τα περισσότερα από όλους ο Βγενό.

Και ο Τζιγκερ που δεν εβαλε τίποτα βγήκε πρώτη μούρη!

ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΦΥΓΕ!! ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν πρέπει να υπήρχε οπαδός του Παναθηναϊκού που να έβλεπε τα καραγκιοζιλίκια και το ξεσάλωμα του Μπέου και να μην κόντευε να πάθει εγκεφαλικό. Η παράλογη αντίδραση, πάντως, ανήκει πέρα για πέρα στους εξαφανισμένους, αδιάφορους μετόχους, οι οποίοι έχουν γράψει την ομάδα στα… φρύδια τους και ασχολούνται μόνο όταν καλούνται στα Δ.Σ για να κράξει ο ένας τον άλλον. Αν υπήρχε μέσα τους λιγάκι εγωισμός θα είχαν πάρει την κατάσταση στα χέρια τους όχι μετά το ματς με το παράρτημα, ούτε χθες. Αλλά από το βράδυ της 19ης του Φλεβάρη όταν στο Καραϊσκάκη ο Παναθηναϊκός, η επένδυση τους, τα δικά τους εκατομμύρια, πήγαν σαν… πρόβατα επί σφαγή! Όταν έβλεπαν τον Μαρινάκη να «βιάζει» την κοινή λογική και το ποδόσφαιρο και να παίρνει απαντήσεις μόνο από τον Γόντικα, τον Βεκρή και τον Ησαϊα, που προς τιμή τους υπάρχουν ακόμη σε αυτό το καράβι.

Η ανικανότητα των μετόχων φυσικά και δεν απενοχοποιεί την νέα τραγική εμφάνιση των ποδοσφαιριστών. Σας αδίκησαν, σας έκλεψαν, σας στέρησαν την ευκαιρία να παλέψετε για τον τίτλο μέχρι το τέλος, αλλά αυτά έγιναν δύο μήνες πριν. Εξάλλου πολλοί από εσάς έχετε βολευτεί πάνω σε αυτή την ιστορία. Να τους κράξει κάποιος δημόσια δεν υπάρχει. Οπότε το να πονέσουν λιγάκι στην τσέπη δεν θα τους κάνει κακό. Πρόστιμο, όμως, που θα το πληρώσουν άμεσα και όχι να το πάρει το… ποτάμι όπως έγινε πριν δύο χρόνια. Και ας πάνε τα χρήματα στον ερασιτέχνη. Αν και έτσι πρέπει να λέγονται οι παικτες μας και οι αμέτοχοι, γιατι σαν ερασιτέχνες [ο καθεις στο πεδίο του] φέρονται...



ΥΓ¨Είναι τυχαίο ότι ενώ φτάνουμε στο Πάσχα, ενώ όλες τις προηγούμενες ημέρες είχε λιακάδα και ζέστη, την Κυριακή άνοιξαν οι ουρανοί; Έβρεξε σε μια μέρα όσο όλη τη χρονιά. Όχι τυχαίο δεν είναι. Προσπάθησε και ο Θεός με τον τρόπο του να χαλάσει τη φιέστα-χέστα των βρομιάρηδων. Δεν ήταν δυνατόν να υπάρχει ξαστεριά τη μέρα που δόθηκε ένα ακόμη βρόμικο πρωτάθλημα. Ίσως το πιο κάλπικο των τελευταίων χρόνων.

Ανώνυμος είπε...

Μετά το παιχνίδι με τον Εργοτέλη ο Δημήτρης Γόντικας σε πηγαδάκι έξω από τα επίσημα και σε ερώτηση που τέθηκε για το προφίλ του νέου τεχνικού διευθυντή, άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο της… προαγωγής του Ζεσουάλδο Φερέιρα, σύμφωνα με την οποία ο Πορτογάλος θα γινόταν το απόλυτο αφεντικό της Παιανίας. Περίπου ενάμιση μήνα μετά, έπειτα από τρεις-τέσσερις βαρβάτες γκέλες και μέσω… διαρροών, ο 64χρονος τεχνικός αναμένεται να παίξει το κεφάλι του στην διαδικασία των πλέι-οφ! Αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει καμία ποδοσφαιρική λογική να λες τον ένα μήνα ότι συγκεκριμένος άνθρωπος μου κάνει, θα τον στηρίξω και τον θέλω να μου φτιάξει με αποκλειστικά δική του ευθύνη την ομάδα της επόμενης χρονιάς και τον επόμενο να τον βγάζεις στη… σέντρα.

έναν προπονητή μπορείς να τον κρίνεις σοβαρά ΜΟΝΟ όταν έχει κάνει προετοιμασία, έχει συμβάλλει στο χτίσιμο μίας ομάδας και έχει δουλέψει μαζί της το καλοκαίρι. Την περίοδο που «γεννιούνται» οι ομάδες. Για όσους το ξέχασαν, ο Φερέιρα ανέλαβε τέλη Νοέμβρη μια ομάδα… καμένη γη με πρόβλημα στην φυσική κατάσταση, ένα σύνολο που ήθελε μεταγραφικές «ενέσεις». Όταν, επίσης, ανέλαβε ο Πορτογάλος ήρθε στον Παναθηναϊκό του Πατέρα. Πέντε μήνες μετά τι από όλα αυτά που έπρεπε να γίνουν, ώστε να βοηθηθεί ο 64χρονος τεχνικός έγιναν;

Ξεκινάμε. Παραίτηση Πατέρα, πρόεδρος αρχικά ο Βεκρής, νέος πρόεδρος ο Γόντικας και διοικούσα επιτροπή. Μπάχαλο. Αποκτήθηκε ο… Στέφανος Κοτσόλης επειδή τραυματίστηκε ο Ορέστης Καρνέζης. Μεταγραφή ΚΑΜΙΑ, οι όποιες απαιτήσεις είχε έμειναν στις συναντήσεις επί πορτογαλικού εδάφους και στα πρώτα ραντεβού στην Αθήνα.

Ο «κακός» των αποδυτηρίων(Αντωνίου) που κράταγε όσο μπορούσε τα μπόσικα έφυγε, τον ακολούθησε ο Φρέιτας και ο Φερέιρα έμεινε κυριολεκτικά ξεκρέμαστος! Και, όμως, με όλη αυτή την νοσηρή κατάσταση μέσω, έξω και γύρω από το κλαμπ, η ομάδα όχι μόνο δεν διαλύθηκε στα ντέρμπι αλλά επί ένα δίμηνο παρουσίασε δουλειά μέσα στο γήπεδο, στην οποία έβαλε… ταφόπλακα ο Καλόπουλος και οι επόπτες στην μεγαλύτερη ποδοσφαιρική απατεωνιά της δεκαετίας! Στην ζούγκλα του Φαλήρου. Από εκείνο το βράδυ της 19ης του Φλεβάρη ξεκίνησε και η αγωνιστική κατρακύλα. Ποιος προπονητής μπορεί να εμπνεύσει και να πειθαρχήσει τους παίητες σε ενα τοσο θολό τοπίο; οταν ακούνε οτι ανα πάσα στιγμή την πουλεύουν ή θα δεχτουν μειωσεις μισθών. Δεν είναι μάγος ο Φερείρα, αλλα ειναι πολύ καλος και πρέπει να μείνει.

Ανώνυμος είπε...

http://www.leoforos.gr/sites/default/files/article/2011_04/titloi-diam2%20%281%29.jpg

Ανώνυμος είπε...

Κυριοι ξεφτιλισμένοι μέτοχοι... σας κάνει πλάκα ακόμη και ο Μπέος... Ας δούμε τα ονόματα σας... Βαρδινογιάννηδες, Βγενόπουλος, Πατέρας, Γιαννακόπουλος, Πολέμης, Νίκας κτλ κτλ κτλ. Όλοι μαζί έχετε περισσότερα λεφτά από 10 ελληνικά ΑΕΠ. Σας στήνει το ματς ο Μπέος. Παίρνει ακόμη και τα ball boys. Σας βρίζει, Πετάνε μπάλες στις καθυστερήσεις και ο διαιτητής δεν κρατάει ούτε δεπτερόλεπτο παραπάνω. Δε σου δίνει πέναλτυ σε ίδιο χέρι που πριν λίγο είχε δώσει πέναλτυ στο βόλο. Δίνει κόκκινη στον Καντέ σε φάση που ο Μπρέσκα έχει ανοίξει τη μπάλα στο Τζόρβα και βλέποντας ότι την χάνει κ τον ακουμπάει ο Καντέ, πεφτει.Κύριοι ξεφτιλισμένοι μέτοχοι, αν δεν μπορείτε δώστε κάπου τις μετοχές σας και εξαφανιστείτε, δεν φταίει η Πανάθα να πληρώνει την ελιτίστικη γαμημένη εγωιστική νοοτροπία σας. Αντε γαμηθείτε όλοι σας.Η ποινή στο γαύρο για γέλια και περιμένανε τον Σισσέ να αντικαταστήσει τη διοίκηση κάνοντας ο ίδιος μηνύσεις. Πως θα σε σεβαστεί ο άλλος όταν δεν παίρνεις την ομάδα να φύγεις μετά από αυτά που έγιναν στο τηγάνι? πως θα σε σεβαστεί όταν ακόμη στέλνεις τους παίχτες σου στην εθνική? ΟΥΣΤ ρε ξεφτιλισμένοι.

Ανώνυμος είπε...

http://www.greenwebfans.com/view/el/DisplayArticle.aspx?3031

DIABASTE TO OLO!!!!

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Greenwebfans?????????

Εχουν ακ'ομα θράσος και μιλανε τα τσατσόνια του Μπαινοβγενόπουλου?

Κι υπάρχουν ακόμα κουτοχορτοφάγοι που κάθονται και τους παίρνουν στα σοβαρά??

Ανώνυμος είπε...

Greenwebfans και κατι παρόμοιοι "οργανωμένοι" τσάτσοι του Βγενόπολου εφαγαν την ομάδα μας!

ΟΥΣΤ!

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Μόνη ελπίδα είναι ο Τζίγγερ μας καταλάβετο το.

Ανώνυμος είπε...

Μόνη ελπίδα μας είναι ο Βγενόπουλος καταλάβετέ το.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΕΙΣ:

Σίντνεϊ Γκοβού (1.500.000), Νταμιέν Πλεσί (650.000), Γκάμπριελ (600.000), Χρήστος Μελίσσης (420.000) και Γιούρκας Σεϊταρίδης (220.000).Ζιλμπέρτο Σίλβα (2.500.000), Λουίς Γκαρσία (800.000), Ντάνιελ Φερνάντες (580.000), Μάριο Γκαλίνοβιτς (420.000), Βαγγέλης Μάντζιος (420.000), Σαριέγκι (250.000)

ΣΥΝΟΛΟ 8 εκατ. ΕΥΡΩ.

ΠΟΥΛΑΣ ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ 1 ΜΥΡΙΟ, ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΙ 1 ΜΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ. ΑΡΑ ΚΕΡΔΟΣ 2 ΜΥΡΙΑ.

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ: 10 ΜΥΡΙΑ.

ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΟΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡ ΣΤΟΠΕΡ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΟΡΑ. ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΙΑΡΣΜΙΡ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ.

ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΜ.ΧΑΦ ΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΙΜΑΟ [ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ] , ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΡΑΤΑΣ ΛΕΤΟ, ΣΙΣΕ, ΛΑΖΑΡΟ. ΚΑΡΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΟΣ 10ΡΙΟΥ ΓΑΜΑΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΝΗ. ΜΕ 2-3 ΜΥΡΙΑ ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ, ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΖΕΡΑΣ Ο ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ. ΠΧ ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΣ 2,5 ΜΥΡΙΑ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ 0,5 ΜΥΡΙΟ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩ ΣΕ ΚΑΤΣΟΥ-ΚΑΡΑ, ΑΡΑ ΜΕ 3 ΜΥΡΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑ 10ΡΙ. ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΕΤΡΥΓΕΣ ΜΕ ΛΕΤΟ Κ ΛΑΖΑΡΟ, 10ΡΙ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ ΠΩΛΗΣΗ ΝΙΝΗ, ΣΙΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ. ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΡΙΝΟ, ΚΑΡΑ, ΣΙΜΑΟ, ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ, ΜΠΙΑΡΣΜΙΡ, ΚΑΝΤΕ, ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ Η 18ΑΔΑ...ΑΝΕΒΑΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΠΟΛΖΙΕΦ ΚΑΙ 1-2 ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΑΠΟ GOLDEN TEAM KAI ORISTE.

ΑΞΙΟΜΑΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ 11ΑΔΑ, ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΣΩΣΕΙ 10 ΜΥΡΙΑ. ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΙ 5 ΜΥΡΙΑ [ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΠΤ] ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ Η ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ 15 ΜΥΡΙΩΝ, ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Σωστός ανώνυμε. Να πουλήσει και τον Σισέ. Είναι κρίμα να ξοδευτεί η προεδράρα του 50+% που συμμετέχει με το 30% και θέλει να ξοδεύει με το 0,000001%.

Βαρέλι δίχως πάτο είπε...

Δείγμα κραυγαλέο κατάντιας:

Έχεις διαδηλώσει μαζί με άλλους 30.000 για να φύγει ο Βαρδινογιάννης,

και τώρα χτυπιέσαι κι αναθεματίζεις που δεν βάζει ούτε δεκάρα τσακιστή...

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Είμαι αχάριστος και δεν αναγνωρίζω:

- τους ποδοσφαιριστές παγκόσμια φήμης που γνωρίσαμε επί προεδρίας του

- τα συνεχόμενα πρωταθλήματα

- την ικανότητα του να "καθαρίσει" το παρασκήνιο

- τις ηγετικές του ικανότητες που φάνηκαν και στο θέμα του γηπέδου

Και άλλα πολλά.

Όλα τα ανωτέρω με κάνουν να θέλω διακαώς την επιστροφή του στον προεδρικό θώκο.

Πρασινότριχος 13 είπε...

Κακά τα ψέματα. Τα 2 χρόνια της πολυμετοχικότητας έπεσαν απίστευτα λεφτά στην ομάδα, ήρθαν παικταράδες, έφυγε ο καρκίνος, πήραμε ένα νταμπλ, καθάρισε το παρασκήνιο, ανέτειλλε μια νέα era για τον Παναθηναικό που ουσιαστικά αποσάθρωσαν οι Βαρδινογιάννης και Γιαννακόπουλος με τις συνεχείς τους τρικλοποδιές. Η τελευταία πράξη του έργου παίχτηκε το καλοκαίρι όταν και μετά από μια πετυχημένη προεδρία Πατέρα, πραξικοματικά ο Βαρδινογιάννης ανέλαβε ξανά την προεδρία για να διαλύσει σε λίγες ημέρες ότι χτιζόταν το προηγούμενο διάστημα.

Για τη χρεωκοπία, λογικό είναι όταν επενδύεις πολλά λεφτά σε καλούς παίκτες (υπήρξε και αστοχία υλικού και πολλά άλλα λάθη, δεν υποστηρίζω ότι όλα ήταν τέλεια, αν και θεωρώ πως ήταν απόρροια της αντιπολίτευσης και των βέτο) να ανεβάζεις και τον πήχη ψηλά όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και οικονομικά.

Ο Βγενόπουλος αηδίασε με τον πόλεμο που του έγινε για αυτό και έφυγε. Το ίδιο και ο Πατέρας.

Βαρδινογιάννης και Γιαννακόπουλος τα έκαναν σκατά, όπως σκατά τα κάνουν τόσα χρόνια στην ΠΑΕ και στον Ερασιτέχνη. Ε ας αναλάβουν να τα καθαρίσουν τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Τρίχες κατσαρές.

ΑΜΚ 13 είπε...

Πόσο είναι βρε παιδιά το 57% του μηδέν;

Πολύ περισσότερο από το 30% του μηδέν ή κάπου εκεί κοντά;

Ανώνυμος είπε...

καλώ ήρθες πάλι, τρελό καρναβάλι μαύρη νύχτα. 8ο ψευδώνυμο το πρασινοψυχος, 9ο το πρασινοτριχος και συνεχίζεις ακάθεκτος. απο σενα μονο τα καλύτερα περιμένουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασες και το ΑΜΚ 13, 10ο ψευδώνυμο.

Παλιές καλές εποχές του βλογ!

Ανώνυμος είπε...

ΝΥΚΤΩΜΕΝΕ, ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΝΙΝΗ ΚΑΙ ΣΙΜΑΟ Ε? ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΠΤ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ Ο ΝΙΝΗΣ ΕΧΕΙ ΕΚΛΑΜΨΕΙΣ 1 ΣΤΑ 13 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΑ.

Η ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΟΥΛΕΝ ΣΟΥ, Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΓΙΟΥΡΚΑΣ? ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΒΛΕΠΕΙΣ....!

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Από το καλοκαίρι και μετά που όλα πήγαν κατευχήν ποιό πρόεδρο είχαμε, μήπως θυμάσαι?

Ποιός έχει αναλάβει να φτιάξει το γήπεδο μήπως θυμάσαι?

Πόσα πρωταθλήματα έχεις πάρει από το 2000 και μετά - εξαιρείται το περυσινό που ήταν άλλη διοίκηση - μήπως θυμάσαι?

Πόσα πρωταθλήματα έχει πάρει ο οσφπ με πρόεδρο τον Τζίγγερ, μήπως θυμάσαι?

Ποιός έδιωξε τον Πατέρα για να αναλάβει πρόεδρος το καλοκαίρι μήπως θυμάσαι?

Εστίασε στο θέμα μας και όχι στο ποιός είμαι. Και εσύ ένας ανώνυμος είσαι αν δεν κάνω λάθος.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Για τον Γιούρκα έγραψα: "υπήρξε και αστοχία υλικού και πολλά άλλα λάθη, δεν υποστηρίζω ότι όλα ήταν τέλεια.....".

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Αμφισβητείς τα λεφτά, τη δυναμική, τους παίκτες κλπ που είδες για πρώτη φορά επί πολυμετοχικότητας? Οκ απέτυχε, αλλά γιατί? Γιατί οι Βαρδινογιαννογιαννακοπουλαίοι θέλουν δικό τους το μαγαζί.

Δε θα επιστρέψουμε στο μίζερο παρελθόν επειδή αυτό θέλει μια μειοψηφία.

G είπε...

Πρασινόψυχε χάνεσαι εδωμέσα. Εσύ πρέπει να γίνεις σύμβουλος του ΓΑΠ και του Παπακωνσταντίνου σε θέματα επικοινωνίας! Να τους διευκολύνεις με το ταλέντο σου να κάνουν το μαύρο άσπρο σαν αριστούχος της ανωτάτης σχολής Γκέμπελς που είσαι. Μνημείο η φράση σου:

"Για τη χρεωκοπία, λογικό είναι όταν επενδύεις πολλά λεφτά σε καλούς παίκτες (υπήρξε και αστοχία υλικού και πολλά άλλα λάθη, δεν υποστηρίζω ότι όλα ήταν τέλεια, αν και θεωρώ πως ήταν απόρροια της αντιπολίτευσης και των βέτο) να ανεβάζεις και τον πήχη ψηλά όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και οικονομικά."(!!!!!!!!)

Χρεωκόπησε δηλαδή - λες - ο Σύλλογος επειδή έπεσαν πολλά χρήματα!!!

Είσαι απίθανος! Γρήγορα αίτηση πρόσληψης στο Υπουργείο Προπαγάνδας της Τρόικας!

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Μα για αυτό χρεωκόπησε. Επειδή ανέβασε ψηλά τον οικονομικό πήχη σε συνδυασμό βέβαια με την "αστοχία υλικού" (έγιναν επενδύσεις που δεν έπιασαν τόπο και απέβησαν ζημιογόνες).

Για ποιό λόγο χρεωκοπήσαμε κατά τη γνώμη σου αγαπητέ φίλε?

Ανώνυμος είπε...

Η μονη λυση: ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΒΙΑ!! ΟΛΩΝ!
Οι αρειανοι που μεχρι πριν 5 χρονια ηταν οι μεγαλυτεροι καφροι τιμωρηθηκαν οπως τους αξιζε και τωρα εχουν γινει Παναγιες.
Οι υπολοιποι διαγωνιζονται στην καφριλα.
Σε λιγο θα διαγωνιζονται στ ποιος σκοτωσε πιο πολλους.
Προς το παρον νικαει 1-0 ο Ολυμπιακος αλλα οι οπαδοι του ΠΑΟ κανουν φιλοτιμες προσπαθειες να ισοφαρισουν ενω αεκτζηδες και παοκτζηδες εχουν σαν στοχο να σκοτωσουν αντιπαλους ποδοσφαιριστες.
Γι αυτο η μονες λυσεις ειναι:
1.) Να επιτραπουν παλι οι μετακινησεις οπαδων.
2.) Πληρης απεμπλοκη της αστυνομιας απο τα ελληνικα γηπεδα.
3.) Καθε ομαδα ειναι υποχρεωμενοι να διατηρει κι να εκπαιδευει ομαδες Security.
Οποτε σε περιπτωση που εχουμε επεισοδια να υπαρχουν οι ακολουθες ποινες.
1.) Ριψη αντικειμενου (εστω ενος): Αυτοματως τιμωρια 2 αγωνιστικων. Υποτροπη? 4 αγωνιστικες και -2 βαθμοι.
2.) Επεισοδια περιορισμενης εκτασης? Κατευθειαν 4 αγωνιστικες και -4 βαθμοι. Υποτρπη? 8 αγωνιστικες και -8 βαθμοι. Δευτερη υποτροπη? ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ.
3.) Επεισοδια εκτεταμενα και ευρειας εκτασης? Κατευθειαν 8 αγωνιστικες και -8 βαθμοι. Σε υποτροπη ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ!
4.) Ριψη φωτοβολιδων με στυλο? Ισχυει οτι και στο 3 καθοτι ειναι αποπειρα δολοφονιας. Οποτε με δυο ριψεις φωτοβολιδων η ομαδα ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ!!

Ξανθιώτης είπε...

Συμφωνώ απόλυτα στις μεγάλες ποινές του ανώνυμου από πάνω.

Δυστυχώς όμως δεν θα τις τηρούσαν. Εκτός ίσως για τα Γιάννενα. Σιγά να μην υποβιβαστεί ο γαύρος επειδή έκανε επεισόδια.

Ουσιαστικά δεν υπάρχει θέληση να τηρηθούν οι νόμοι. Ούτε από την ΕΠΟ, ούτε από την όποια κυβέρνηση.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Αν ίσχυαν οι ποινές του ανώνυμου τότε ο γαύρος θα έπρεπε να παίζει Δ' εθνική.

Δεν υπάρχει η πολιτική βούληση να αλλάξει κάτι, δυστυχώς.

Τη βία τη γεννούν ένα σωρό κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα, αλλά και οι ίδιοι οι παράγοντες, οι εφημερίδες, τα αθλητικά ραδιόφωνα κλπ. Οι οπαδοί αποτελούν μια άμυαλη μετακινούμενη μάζα. Ας τιμωρήσουν πρώτα και μάλιστα αυστηρά τους ηθικούς αυτουργούς.

Εγώ ειλικρινά θα επιθυμούσα τον αποκλεισμό των Ελληνικών Ομάδων από τα Ευρωπαικά Κύπελλα για μια πενταετία τουλάχιστον.

Θα επιθυμούσα την πλήρη εξαφάνιση από τον αθλητικό χάρτη παραγόντων τύπου Μπέου.

Πρέπει να αλλάξει και το ήθος και των δικών μας οπαδών βέβαια για να είμαστε περήφανοι ότι ξεχωρίζουμε. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι απλά ένα παιχνίδι που για κάποιους σημαίνει πολλά, στον οικονομικό τομέα ενώ για εμάς ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Πρέπει να γίνουμε λίγο αμερικανάκια και να τους γυρίσουμε την πλάτη ιδίως όταν μας κοροιδεύουν.

Αλλά όλοι ξέρουμε ότι δε θα γίνει τίποτα όσον αφορά το θεσμικό κομμάτι.

Συνεπώς μπορούμε να αλλάξουμε μόνο τους εαυτούς μας.

Κόλλυβα 13 είπε...

Να πω τη γνώμη μου.
Δε νομίζω πως ένας υγιής οργανισμός χρεωκοπεί όταν ανεβάζει ψηλά τον οικονομικό πήχυ του.
Αυτό θα ήταν πρωτοφανές! Και θα έστελνε κατευθείαν "μεταξεταστέο" όποιον άμυαλο φοιτητή οικονομικών τολμούσε να το υποστηρίξει.

Η χρεωκοπία είναι καθαρά και μόνο αποτέλεσμα κακοδιαχείρισης και κακοδιοίκησης.

Προφανώς λοιπόν στα χρόνια της πολυμετοχικότητας υπό την προεδρία Πατέρα και με τεχνικό διευθυντή τον τυχάρπαστο Αντωνίου υπήρξε ΤΕΡΑΣΤΙΑ κακοδιαχείριση και κακοδιοίκηση στον οικονομικό τομέα.

Αυτή η διαπίστωση επιβάλλεται εκ των πραγμάτων σε όποιον έχει νου και κρίση. Και ΔΕΝ δικαιώνει φυσικά τον Βαρδινογιάννη, όσο κι αν θα το ήθελαν οι λιγοστοί "οπαδοί" του. Από πότε άλλωστε οι λαλακίες του ενός μπορούν ν' αποτελούν δικαίωση των λαλακιών του άλλου;

Ας ξεφύγουμε από αυτό το στενόμυαλο και τυφλά οπαδικό σχήμα. Γιατί άλλο είναι το θέμα.

Το θέμα είναι πως ο Παναθηναϊκός απαξιώθηκε εκ των πραγμάτων και κατάντησε ΑΕΚ. Και δεν προβλέπεται ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ανάκαμψη στο άμεσο και στο προσεχές μέλλον. Πλανώνται οικτρά όσοι ελπίζουν σε κάτι. Θα κάνω μάλιστα και μια σκληρή πρόβλεψη: στα play-offs ΔΕΝ πρόκειται να καταλάβουμε την ποθητή πρώτη θέση! Το πιθανότερο μάλιστα είναι να βγούμε ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ.

Γιατί η ομάδα είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗ. Όποιος έχει μικρή επαφή με αυτήν, το βλέπει, το ξέρει.

Καλά σαράντα...

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Να σου πω γιατί κάνεις λάθος χωρίς να διαφωνώ στον τομέα "κακοδιαχείρηση" (εξάλλου για τον Αντωνίου είχε θέσει αρχικά βέτο ο Βαρδινογιάννης)?

Γιατί όλες οι μεγάλες ομάδες που επενδύουν χρήματα είναι ουσιαστικά χρεωκοπημένες. Απλά βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και καλύπτουν τα απαιτούμενα ποσά με διάφορες μεθόδους (ΑΜΚ κλπ).

Στη δική μας περίπτωση δε μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο από τη στιγμή που οι μισοί έβαζαν τρικλοποδιές στους άλλους μισούς.

Προτιμείς δλδ την προηγούμενη κατάσταση? Υγιές οικονομικό τμήμα με επενδύσεις τύπου Λίνκαρ? 1000 φορές να χρωκοπήσεις να τελειώνει η κωμωδία. Μια δευτεροτρίτοι και απλώς περήφανοι ότι δε χρωστάμε?

Στα play off θα τερματίσουμε στη θέση που συμφέρει τον Μαρινάκη να τερματίσουμε.

Κόλλυβα 13 είπε...

Πρασινόψυχε 13,

κάνεις ένα σοβαρό λάθος. Δεν υπάρχει σοβαρή ομάδα, ούτε και υγιής εταιρεία, σε όλο τον πλανήτη στις οποίες να πραγματοποιούνται ΑΜΚ προκειμένου να καλυφθούν ζημιές προερχόμενες από κακοδιαχείριση και κακοδιοίκηση.

Κάτι τέτοιο, αν γινόταν, θα τις οδηγούσε όχι απλώς σε χρεωκοπία αλλά σε πλήρη εξαφάνιση, διότι πολύ απλά θα αποτελούσε μια απαράδεκτη συστηματική συγκάλυψη
της κακοδιαχείρισης και της κακοδιοίκησης - συγκάλυψη, που
θα επέτεινε την κακοδιαχείριση και την κακοδιοίκηση.

Κανένας υγιής σύλλογος στον πλανήτη Γη δεν διανοείται να κάνει τέτοια ηλίθια "κόλπα".

Αυτά τα "κόλπα" - δηλαδή τις πιέσεις για ΑΜΚ που θα συγκαλύψουν ζημιές προερχόμενες από κακοδιαχείριση και κακοδιοίκηση - τα κάνουν μόνο οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και όσοι έχουν βάλει σκοπό ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ή μια εταιρεία για τους δικούς τους λόγους.

Είναι πολύ απλό, είναι φως φανάρι τι έχει παίξει στον Παναθηναϊκό, μην μπερδεύεσαι με τις τυφλές οπαδικές "λογικές" και τα ψευδή διλήμματά τους που στόχο έχουν να πολώσουν τη σκέψη μας και να τη θολώσουν, ώστε να μη βλέπουμε αυτό που πραγματικά συμβαίνει.

Το ίδιο κάνουν τα "σαϊνια" της προπαγάνδας και στην πολιτική. Όταν κάποιος αποκαλύπτει την κακοδιαχείριση και κακοδιοίκηση π.χ. του ΠΑΣΟΚ, πετάγονται οι πασοκτζήδες και λένε "Έπί ΝΔ τα πράγματα ήταν χειρότερα", όπως καλή ώρα κάνεις τώρα κι εσύ, όπου ενώ το θέμα είναι η χρεωκοπία του ΠΑΟ από τους Βγενοπατεραντωνίου, εσύ πετάγεσαι και λες "Αλλά επί Καβουρογιάννηδων ήταν χειρότερα", κι έτσι πολώνουν οπαδίστικα και θολώνουν τη σκέψη μας και την αντίληψή μας πάνω σε αυτό που πραγματικά συμβαίνει.

(Ελπίζω να μην είσαι κι εσύ ένα από τα "σαϊνια" αυτού του είδους)

Πρασινόψυχος 13 είπε...

ΟΛΕΣ οι ομάδες που επενδύουν λεφτά, είναι χρεωκοπημένες. Οι δύο Μάντσεστερ, η Λίβερπουλ, η Μπάρτσα, η Ρεάλ κοκ. Χρεωκοπημένες με την έννοια ότι τα λεφτά που επενδύουν για τις αγορές του δεν καλύπτονται ΠΟΤΕ από τα έσοδα που προέρχονται από τις επενδύσεις. Να σου δώσω και ένα άλλο παράδειγμα αθλητικής "χρεωκοπείας"? Το μπάσκετ του ΠΑΟ με προσωπική παραδοχή του Παύλου Γιαννακόπουλου. ΠΟΤΕ δεν κατάφερε να ισοσκελίσει τα έσοδα/έξοδα, με τον Παυλάρα να ανοίγει κάθε φορά το θησαυροφυλάκιο του Σκρουτζ ώστε να καλύψει τις ζημιές. Αν είχαμε ένα πολυμετοχικό μοντέλο στο Μπάσκετ θα μιλάγαμε σήμερα για ευθύνες του Γιαννακόπουλου που έφερε την ομάδα στην οικονομική καταστροφή.

Οι επενδύσεις λοιπόν που έγιναν αυτά τα δύο χρόνια, αύξησαν και τις οικονομικές υποχρεώσεις που οι μέτοχοι όμως δεν ήθελαν να "ικανοποιήσουν" επειδή είχαν κόντρα μεταξύ τους (δε θα δεχόταν ποτέ πχ ο Παύλος να βάζει λεφτά για να λένε φίλαθλοι "μπράβο Πατέρα"). Είναι πολύ απλά τα πράγματα.

Αγαπητέ Κόλλυβα 13, ανώνυμε, σημείο G και λοιπά, έχω να σου ανακοινώσω ότι δε διαβάζω οπαδικά φύλλα, συνεπώς δεν παίρνω γραμμή από κανέναν. Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω το σενάριο σου που βγαίνει μέσα από τις πένες δημοσιογράφων αγαπητών στον πράσινο κόσμο, όπως είναι ο Γκότζος, ο Κόντος ή παραγόντων όπως ο Τζίγγερ ή ο Φον Δημητράκης. Μόλις παρουσιαστεί μια Χ πρόταση για τη σημερινή κατάσταση του ΠΑΟ που δε θα έχει την παραμικρή σχέση με αυτούς τους πολέμιους της ομάδας θα την ακούσω με μεγάλη προσοχή. Μέχρι τότε, οποιαδήποτε πρόταση φίλα προσκείμενη σε αυτούς, θα την κατατάσσω στο ίδο μέρος των παλιών μου παπουτσιών που κατατάσσω και τις απόψεις της Κάτιας ή του Γεράσιμου ή πως τον λένε ένα γέρο καημένο ναυτικό.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ λοιπόν.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Αποτίω φόρο τιμής σε ένα μεγάλο άνθρωπο και ηθοποιό μέσα από ένα απόσπασμα μιας ταινίας που έχει σχέση με την ομάδα μας.

http://www.dailymotion.com/video/xij3jh_y-yyyyyy-yyy-yyyyyy-yyyyyyyyyy-yyyyyyyyyyyy-yy1_fun

Κόλλυβα 13 είπε...

Πρασινόψυχε 13

πολύ καλά κάνεις που δε διαβάζεις τις αθλητικές φυλλάδες, αλλά κάνεις πάρα πολύ άσχημα που δε διαβάζεις κάτι σχετικό με την οικονομική επιστήμη, αφού μάλιστα θέλεις να έχεις και άποψη πάνω σε οικονομικής φύσης θέματα.

Θα ήξερες τότε πως δεν ονομάζεται χρεωκοπία (ούτε μέσα σε εισαγωγικά, ούτε κι έξω από αυτά) το να μην καλύπτουν οι επενδύσεις μιας δυναμικής εταιρείας τα έσοδά της. Ούτε ονομάζεται, ούτε και είναι χρεωκοπία.

Γιατί; Διότι εξακολουθεί να σημειώνεται ροή επενδύσεων. Και γιατί εξακολουθεί να σημειώνεται ροή επενδύσεων; Διότι γίνονται ΣΩΣΤΕΣ, δλδ άμεσα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κερδοφόρες επενδύσεις (και όχι λ.χ. κατάχρηση), οι οποίες εξασφαλίζουν τους επενδυτές στην περίπτωση μιας κρίσης.

Η χρεωκοπία λοιπόν σχετίζεται με την κακοδιαχείριση και την κακοδιοίκηση - κάτι που δεν σημειώνεται σε καμιά από τις ομάδες που έφερες σαν παράδειγμα, γι' αυτό άλλωστε και δεν χρεωκοπούν.

Προφανέστατα επομένως στον ΠΑΟ σημειώθηκε εκτεταμένη κακοδιαχείριση και κακοδιοίκηση στη 2ετία της πολυμετοχικότητας.

Άλλωστε και μόνο το ότι τις μετεγγραφές είχε αναλάβει ο τυχάρπαστος Αντωνίου, και μόνο τ' ότι δόθηκαν 2 εκ. για τον Μελίσση και 4 εκ για τον Ροντρίγκο, και μόνο τ' ότι πήρε 2 εκ. ο Γιούρκας Σεϊταρίδης για τα 50' που έπαιξε σε 2 σεζόν, κ.ο.κ., αρκούν σαν στοιχεία τεκμηρίωσης αυτού του γεγονότος.

Είναι απλό να το δεις αρκεί να ξεφύγεις από τη "δικομματική" οπτική, στην οποία οι επιτήδειοι έχουν χώσει όλο τον κόσμο - με αποτέλεσμα να βλέπουν οι άνθρωποι (όπως π.χ. εσύ) "δικομματικά" ακόμα και τη μπάλα (π.χ. ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, Βγενόπουλος-Βαρδινογιάννης).

Θα είχε βέβαια ενδιαφέρον μια συζήτηση για τη δικομματική οπτική και γιατί μασάει τόσο πολύ ο κόσμος (όπως π.χ. εσύ) σε αυτήν. Είναι μια μανιχαϊστική οπτική με βαθιές ρίζες στο συλλογικό ασυνείδητο των όχλων. Αλλά σίγουρα δεν μπορούμε να την κάνουμε εδώ. Μάλλον ούτε κι αλλού. Είναι βλέπεις θέμα ταμπού. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα η αντίδρασή σου στις επισημάνσεις μου: με κάθε τρόπο αγωνιάς να με κατατάξεις στο ένα από τα δυο στρατόπεδα της "δικομματικής" οπτικής σου, και συγκεκριμένα στο στρατόπεδο των "κακών".

Δεν αρκεί να προσέχουμε τι διαβάζουμε. Πρέπει να προσέχουμε κυρίως ΜΕ ΤΙ ΜΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. Αλλά δεν ευελπιστώ ότι ο όχλος θα μπορέσει ποτέ να διαβάσει με μάτι άλλο από αυτό του μανιχαϊστικού δικομματισμού. Ένα πρωτόγονο ένστικτο αυτοσυντήρησης φαίνεται να τον αποτρέπει από το να δοκιμάσει να δει τα πράγματα αλλιώς.

Στο μεταξύ ο ΠΑΟ κατάντησε ΑΕΚ.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Πάμε πάλι από την αρχή.

Χρεωκοπία.

Πότε έχουμε χρεωκοπία? Με απλά μαθηματικά, όταν τα έξοδα (συμπεριλαμβάνω και την κακοδιαχείριση στο παράδειγμα του ΠΑΟ) είναι περισσότερα από τα έσοδα και ΟΤΑΝ (είναι κάτι που ξεχνάς) δεν αναλαμβάνει ΚΑΝΕΙΣ να καλύψει αυτό το οικονομικό «κενό».

Ροή κεφαλαίου.

Στην περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Ρεάλ Μαδρίτης, Τσέλσι, Μάντσεστερ Σίτυ κοκ, τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα. Αυτό δεν το λέω εγώ, το λένε οι ίδιοι οι πρόεδροι των ομάδων. Η μοναδική ροή κεφαλαίου που υπάρχει είναι το περπάτημα που κάνει ο Γιαννακόπουλος μέχρι το θησαυροφυλάκια του ή ο δανεισμός της ΡΕΑΛ και η εναπόθεση των χρεών στις επόμενες διοικήσεις και πάει λέγοντας (σου υπενθυμίζω ότι έχει ξεπουλήσει σχεδόν ΟΛΑ της τα περιουσιακά στοιχεία), το ξέπλυμα χρήματος του Αμπράμοβιτς ή τα λεφτά των Σαουδάραβων και οι επενδύσεις στη Γηραιά Αλβιόνα για «άλλους» σκοπούς.

Παναθηναικός.

Στην περίπτωση του ΠΑΟ τώρα, η χρεωκοπία δεν έγινε λόγω των εξόδων (βάζω και την κακοδιαχείριση μέσα), αλλά λόγω του ότι δεν υπήρξε οικονομική «στήριξη» για τους γνωστούς λόγους.

Αντωνίου.

Ο Βαρδινογιάννης τον «επέβαλλε» στη νέα διοίκηση με το ζόρι άσχετα αν στην πορεία δεν τον ήθελε.
Ολυμπιακός.

1. Και ο Ολυμπιακός «μέσα» μπαίνει, γιατί δεν χρεοκοπεί? Γιατί «ματώνει» οικονομικά ο χοντρός. Ε ο ΠΑΟ χρεοκοπεί επειδή δεν υπάρχει «χοντρός». Είναι απλά τα πράγματα αγαπητέ φίλε.

2. Και κάτι άλλο. Ο ΟΣΦΠ έχει γήπεδο από το 2004. ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ του Βαρδινογιάννη και ανικανότητα που τόσα χρόνια δε μπόρεσε να φτιάξει ένα γήπεδο. Ακόμη και τη διετία της «κακοδιαχείρισης» όπως σου αρέσει να λες, το θέμα του γηπέδου το χειρίστηκε προσωπικά με τα γνωστά αποτελέσματα.

Εν κατακλείδι. Οι αριθμοί δε λένε πάντα την αλήθεια και δεν αναλύονται τα πάντα με οικονομικούς όρους ΟΣΕΣ γνώσεις και αν διαθέτουμε. Το πρόβλημα στον ΠΑΟ δεν είναι οικονομικό αλλά πολιτικό. Είναι καθαρά θέμα εξουσίας. Αυτό έδειξε η πολυμετοχικότητα και οι «τρικλοποδιές» των Γιαννακόπουλων και Βαρδινογιάννη τη διετία. Εδώ μετά από ένα νταμπλ βγήκε ο Βαρδινογιάννης και πήρε με το ζόρι την ΠΑΕ «γκρεμίζοντας» σχεδόν τα πάντα.

Ελπίζω να σε "κάλυψα".

Κόλλυβα 13 είπε...

Πρασινόψυχε 13

ό,τι είχα να πω, το είπα. Δεν έχω χρόνο ούτε και διάθεση να μπλέξω με ατέρμονο κουβεντολόι, ειδικά όταν παίζει η νεύρωση του μανιχαϊστικού δικομματισμού.

Ο ΠΑΟ κατάντησε ΑΕΚ και η ΑΕΚ σύντομα καταντάει ΗΡΑΚΛΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

KOLLYBA 13,

''Είναι απλό να το δεις αρκεί να ξεφύγεις από τη "δικομματική" οπτική, στην οποία οι επιτήδειοι έχουν χώσει όλο τον κόσμο - με αποτέλεσμα να βλέπουν οι άνθρωποι (όπως π.χ. εσύ) "δικομματικά" ακόμα και τη μπάλα (π.χ. ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, Βγενόπουλος-Βαρδινογιάννης...

... Αυτό αποδεικνύει περίτρανα η αντίδρασή σου στις επισημάνσεις μου: με κάθε τρόπο αγωνιάς να με κατατάξεις στο ένα από τα δυο στρατόπεδα της "δικομματικής" οπτικής σου, και συγκεκριμένα στο στρατόπεδο των "κακών".


ETSI ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΙΛΕ! ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΠΑΝΑΘΑΣ./ΝΥΧΤΑΣ/ΠΡΑΣΙΝΟΤΡΙΧΟΣ ΚΛΠ ΓΙΟΜΑΤΑΡΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΣΕ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. ΚΑΛΟΙ/ΚΑΚΟΙ, ΣΩΣΤΟΙ/ΛΑΘΟΣ, ΜΑΖΙ ΤΟΥ/ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ. ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ! ΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ Α Η Β. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΡΩΤΙΕΣΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ.


ΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟ, ΟΛΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΗ. Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΛΑΘΟΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΟΥΜΕ ΤΣ.ΛΙΓΚ, ΑΡΑ Ο ΣΟΦΕΡ ΚΩΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ, ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ/ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΡΩΣΟΠΟ, ΑΦΘΑΡΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Ανώνυμος είπε...

Όλοι φταίνε και όχι μονο 1. ΔΕν ειναι άσπρο μαύρο τπτ στη ζωή. Ο «Μr. Mig» ήταν υποχρεωμένος, πρώτα απ’ όλα στον κόσμο της ομάδας και έπειτα στα δικά του λεγόμενα, να τηρήσει τη συμφωνία του Συντάγματος και να γίνει μαζί με τον Πατέρα και τους μικρομετόχους της ΠΕΚ ο ισχυρός πόλος του πολυμετοχικού. Το κλαμπ θα γυρνούσε μια και καλή σελίδα, όπως απαιτούσε ο κόσμος στο συλλαλήτηριο του 2008. Εξάλλου, αν θυμόμαστε καλά, 30.000 Παναθηναϊκοί δεν ζητούσαν συγκυβέρνηση. Όμως Όσο και να γίνεται μεγάλη προσπάθεια… αγιοποίησής του σοφέρ, η Ιστορία έχει γράψει: Είναι ο υπεύθυνος για το πισωγύρισμα του καλοκαιριού του 2010, όταν ο Παναθηναϊκός με πρωτάθλημα, κύπελλο, τον κόσμο πιο «ζεστό» από ποτέ και μια ισχυρή διοίκηση, επέστρεψε στη μιζέρια άλλων εποχών, με τις γνωστές κωμικές επιλογές τύπου Κωνσταντόπουλου. Θα μπορούσε να κόψει… μαχαίρι τις ενέργειες εκείνων που έβαζαν φιτιλιές σε ένα οικοδόμημα που ήταν έτοιμο να μεγαλουργήσει. Λόγος να αναφερθούμε στα πεπραγμένα του πριν από την πολυμετοχικότητα δεν υπάρχει. Είναι εκείνος που αν και «εγγυητής της επόμενης ημέρας στον Παναθηναϊκό» αποφάσισε να λειτουργεί ως μέτοχος του 30% και όχι ως το 54,7% που του ανήκει. Είναι εκείνος που στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο ξεκαθάρισε «ότι θα βάλω το 30% των όσων μαζευτούν»! Δηλαδή αν για παράδειγμα προσφέρει ο Παύλος 800.000 ευρώ και ο Πολέμης άλλες 250.000, ο Τζίγκερ θα… αναγκαστεί να προσφέρει ένα ποσό γύρω στις 400.000 ευρώ! Χωρίς, φυσικά, να ξεχνάμε ότι από το καλοκαίρι του 2008 και έπειτα έχει βάλει όλα και όλα 5 εκατ. ευρώ, στην τελευταία αύξηση του Νοεμβρίου. Σε αυτό το σημείο, επειδή υπάρχουν και απόψεις του στιλ ότι «θα μπορούσε να βάλει τα 65 εκατ. της πρώτης αύξησης στην τσέπη» είναι γνωστό ότι στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου τα χρήματα δεν μπαίνουν στην τσέπη του μεγαλομετόχου αλλά στην εταιρία, με την ανάλογη αλλαγή στα ποσοστά.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

"Τελευταίε" ανώνυμε ΣΥΜΦΩΝΩ απολύτως. ;-)

Γιατί οι "προηγούμενες" απόψεις ήταν ότι πως για ΟΛΑ τα δεινά του ΠΑΟ ευθύνονται οι Βγενόπουλος και Πατέρας.

Πάντως ο Βγενόπουλος δε μίλησε ποτέ για διοίκηση του ενός ατόμου και ζητούσε αν θυμάσαι "άνοιγμα" της ΠΑΕ και συμμετοχή κάτι που έγινε μετά και τις πιέσεις του '08. Κάτι που δε "χώνεψε" ποτέ ο Βαρδινογιάννης (μετά σύμπλευσε μαζί του και ο Γιαννακόπουλος και έδεσε το γλυκό) βάζοντας πολλές τρικλοποδιές στα δύο αυτά χρόνια (ξεχνάει κανείς τις δηλώσεις Βγενόπουλου στο περυσινό πρωτάθλημα που μιλούσε για "παναθηναικούς" που εύχονταν να χάσει η ομάδα το πρωτάθλημα? η κόντρα είχε ήδη ξεκινήσει) με αποκορύφωμα αυτό που λες και εσύ, την ανάληψη της διοίκησης το φετινό καλοκαίρι που γύρισε την ομάδα αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά στις καλές εποχές του Τζίγγερ που όλοι αγαπήσαμε και που από ότι φαίνεται κάποιοι νοσταλγούν (μόλις σταματήσουν να διαβάζουν DERBY + ΠΡΑΣΙΝΗ θα δουν και αυτοί οι φουκαράδες το φως το αληθινό, μέχρι τότε θα βλέπουν φαντάσματα). Και φυσικά την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμμετοχή του ως μεγαλομέτοχος με το 30%.

Ο Τζίγγερ δε θέλει να τη δώσει την ΠΑΕ. Ακόμη και όταν έκανε πρόταση στον Βγενόπουλο, στο "μνημόνιο" υπήρχε ειδικός όρος που έκανε αναφορά ότι το μάνατζμεντ θα το έλεγχε ο ίδιος. Δε θέλει και δε θα τη δώσει την ΠΑΕ. Η ιδανική διοίκηση για αυτόν είναι μια διοίκηση που δε θα ξοδεύει τίποτα, δε θα έχει αναπτυξιακή δυναμική, συνεπώς δε θα έχει και έξοδα. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα. Δεν είναι δυνατόν να επιθυμεί κανείς υγιής παναθηναικός επιστροφή σε αυτό το μοντέλο διοίκησης. Πρέπει να είναι τρελός ή.....αναγνώστης της Ντερμπυπράσινης.

Ανώνυμος είπε...

Μη ξεχνάμε τι εστί Γκότζος (είναι και επίκαιρο επειδή έχουμε πολλά γκοτζαλάκια):

http://youtu.be/yvTL5X0OAYw

Ανώνυμος είπε...

http://youtu.be/bRZvvnQqSuc

Γκοντζίλας Νο2

Ανώνυμος είπε...

http://youtu.be/zTApBG2dBlY

Γκοτζίλας Νο3.

Ο ΠΑΟ δε θα γυρίσει πίσω.

Κόλλυβα 13 είπε...

Προς
τους τσάτσους του Βγενόπουλου
και
τους τσάτσους του Βαρδινογιάννη

(για να τελειώνουμε με τη δικομματική ψύχωση)

Ο Βαρδινογιάννης βαστούσε μεν την ομάδα οικονομικά νοικοκυρεμένη, αλλά (αν εξαιρέσουμε κάπως το ευρωπαϊκό προφίλ της) απελπιστικά κάτω από αυτό που πρέπει να είναι ο Παναθηναϊκός. Από πρωταγωνιστή της Εθνικής κατηγορίας μεταξύ 1961-1979, τον κατάντησε δευτερότριτο!
Και το χειρότερο: παρέδωσε αμαχητί το παιχνίδι στον Κόκκαλη και άφησε την ομάδα στο έλεος του απεχθέστερου και θρασύτατου αντιπάλου της, χωρίς σε καμιά στιγμή να αντιδράσει και να τον αντιπαλέψει, όπως ώφειλε και σίγουρα μπορούσε.

Γι' αυτό το λόγο δικαίως οι οπαδοί μας απαιτούσαν (και απαιτούν) να ξεκουμπιστεί ο Βαρδινογιάννης, και πολύ εύλογα έλπιζαν ν' αναλάβουν οι αποδεδειγμένα λατρεις του ΠΑΟ αδελφοί Γιαννακόπουλοι.

Καθώς περνούσαν όμως τα χρόνια και οι Γιαννακόπουλοι δεν έκαναν τίποτα για να ανταποκριθούν στις δίκαιες ελπίδες των οπαδών μας, η απελπισία χτύπησε κόκκινο. Κι όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις (όποιος μελετάει Ιστορία, το γνωρίζει καλά), βγήκαν στον αφρό οι λαοπλάνοι, οι δημαγωγοί, οι απατεώνες και τα τσιράκια τους, και πήραν πανεύκολα την κατάσταση στα χέρια τους, οδηγώντας τον Παναθηναϊκό στη χρεωκοπία.

Αυτή είναι η ιστορία, για όποιον βλέπει με τα μάτια του ανοιχτά και όχι με δικομματικά γυαλιά.

Τέλος. Τσάτσοι του Βγενόπουλου και τσάτσοι του Βαρδινογιάννη στο καλό!
Σας σιχαθήκαμε κι εσάς και τ' αφεντικά σας!

Η ουσία είναι ότι ο ΠΑΟ κατάντησε ΑΕΚ και η ΑΕΚ πάει να καταντήσει ΗΡΑΚΛΗΣ.

Ο νοών νοείτο.

Πρασινόψυχος 13 είπε...

Συμφωνώ Κόλλυβα 13.

Έξω ΟΛΟΙι οι τσάτσοι.

Ο ΠΑΟ ας περάσει στο λαό του. Είναι η μόνη αξιόπιστη λύση. Εταιρεία λαικής βάσης κύριοι.

Νοσταλγός είπε...

Πες τα βρε Κόλλυβα 13 που καταντήσαμε σαν τον Ηρακλή επειδή έφυγε ο Τζίγγερ μας και ήρθε αυτός ο παλιοβγενόπουλος. Πες τα. Μαζί σου είμαι. Και εγώ θα το παίζω δήθεν ουδέτερος αλλά νοσταλγώ το ένδοξο παρελθόν. Δευτεροτρίτοι κύριοι αλλά δε χρωστάγαμε πουθενά. Σφαλιάρες συνεχόμενες αλλά το ταμείο δεν ήταν μείον. Έπαιρνε πρωταθλήματα συνεχόμενα ο γαύρος αλλά με τα παικτάκια που έπαιρνε δε χρωστάγαμε μία. Ήρθε ο άλλος ο απατεώνας και άρχισε να σαρώνει την αγορά. Που πας κύριε? Εμείς έχουμε μάθει αλλιώς. Δε θέλουμε Σισέ, θέλουμε Ζουτάουτας. Γιατί ο Σισέ κοστίζει και ο Τζίγγερ δε θέλει να πληρώνει. Θέλει μόνο να επενδύει στις βίλες του και στις επιχειρήσεις του η προεδράρα μας. Μην πω για τον άλλον τον απατεώνα τον Πατέρα που με την πρώτη του χρονιά καθάρισε τη διαιτησία και πήρε και νταμπλ. Προσπαθήσαμε να το σαμποτάρουμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Τους αλήτες. Εμείς δε θέλαμε να καθαρίσουμε τη διαιτησία, θέλαμε να την έχει ο γαύρος επειδή μας αρέσει να χάνουμε άδικα. Είχαμε μάθει να μη χρωστάμε και τώρα μας κατάντησαν Ηρακλή. Πες του τα αυτουνού του ακατανόμαστου βρε Κόλλυβα, Ανώνυμε, Τουρτούρα, Squarelogic, Κουτόχορτε ή όποιο άλλο nick χρησιμοποιείς κατά καιρούς για να τους κατακεραυνώνεις όλους. Κλείδωσε και το blog, φίμωσε τους τις φωνές, σβήσε τους τα ποστς, φώναξε τις παλιούρες, βρίσε τους τις οικογένειες, να τα λέμε μόνοι μας για τον Τζίγγερ μας που τον κακολογούν. Μαζί σου παικταρά μου που το παίζεις και ανεξάρτητος. Μου αρέσει θα το κάνω και εγώ.

SniperAthens είπε...

Περίμενα τουλάχιστον να σεβαστείτε το post για τον Κυράστα και να μη βγάζετε τις διαφωνίες σας σε αυτό.

Ανώνυμος είπε...

sniper girna to blog ksana se klisto , den antexoume allo karvouno.

Ανώνυμος είπε...

Sniper ακούγονται απόψεις που αφορούν τον παναθηναικό μας. Βλέπεις πως σκέφτεται ένα μεγάλο μέρος του πράσινου λαού. Μακάρι να συζητήσουν και άλλοι και να γίνει ο "Κυράστας" από μνημείο, εφαλτήριο.

Δεν υπάρχει "κόντρα", τουλάχιστον από τη δική μου πλευρά.

Είναι βαρετό να ακούγεται ΜΟΝΟ η άποψη ότι για όλα φταίει ο Βγενόπουλος και ο Πατέρας.

Όχι άλλο κάρβουνο που λέει και ο ανώνυμος που ουσιαστικά δε θέλει και δε μπορεί να συζητήσει και επιθυμεί να φιμώσει τις "αντι" φωνές και να διαβάζουμε σαχλαμάρες για θεωρίες κλασικής οικονομίας διανθισμένες από τσιτάτες ρήσεις διαφόρων φιλοσόφων.

SniperAthens είπε...

10:11

δεν έχω θέμα με τις απόψεις, έχω θέμα με το ότι σε αυτό το post έπρεπε να δείξετε μεγαλύτερη αυτοσυγκράτηση.


Επίσης έχω πάγιο θέμα με τα "βαφτίσια" των γνωστών-αγνώστων όταν διαφωνούν με την άλλη άποψη.


Έριξα μία ματιά σε τυχαία posts όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω εδώ (ούτε που το θυμόμουν) το 2007 και, πρώτον ο διάλογος ήταν υψηλού επιπέδου, με τεκτμηριωμένα επιχειρήματα και χωρίς "βαφτίσια", και, δεύτερον, είχαν και τρομερή πλάκα κάποια σχόλια των σχολιαστών.

Η τωρινή κατάσταση είναι χάλι. Θλίβομαι.

Ανώνυμος είπε...

anwnime 10:11, dld nixta, prasinotrixe klp, kseperase prwta tis taseis sxizofrenias kai kserolismou sou kai epeita pernas sto epomeno stadio: afto tou dialogou. sniper eilikrina, kanto pali klisto. den antexete aftos o niktas, exei mamisei to blog. kai vgazei eksw apo ta rouxa tous pollous [opws k esena prin merikous mines] kai anagazonte kapoioi na rixnun to epipedo tou blog.

Νοσταλγός είπε...

Ανώνυμε με τα CAPS LOCK και τις εμμονές, όταν το blog "κλειδώνει", με τι nick γράφεις?

SniperAthens είπε...

10:11

να προσθέσω επίσης, σε ό,τι αφορά στο σχόλιό σου, το εξής:

Μακάρι να συζητήσουν και άλλοι και να γίνει ο "Κυράστας" από μνημείο, εφαλτήριο.

Ευχολόγιο, το οποίο αναιρείται από τη θέση σου σαχλαμάρες για θεωρίες κλασικής οικονομίας διανθισμένες από τσιτάτες ρήσεις διαφόρων φιλοσόφων.


Είσαι οικονομολόγος?

Ανώνυμος είπε...

kserolas ine, afou ine daskalos o nixtas.

Ανώνυμος είπε...

Κάντε το "κλειστό" να γράφουμε ΟΛΟΙ με nicks.

Έχει δίκιο ο τελευταίος ανώνυμος.

Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε ότι φταίει ο Βαρδινογιάννης. Μας ενοχλεί αυτό.

Άλλες εποχές, Sniper, άλλη διάθεση. Τότε ήταν Βαρδινογιάννης στο τιμόνι και οι "νοσταλγοί" ήταν ικανοποιημένοι οπότε μπορούσαν να συζητήσουν και να κάνουν και πλάκα. Η κατάσταση "άλλαξε" και "αγρίεψε" από το συλλαλητήριο και μετά όταν και χάθηκαν και μερικές "δουλειές".

Ο "συγχωρεμένος" πχ ο Παπάς εργαζόταν σε εταιρεία του Βαρδινογιάννη. ;-)

Για να γίνει διάλογος πρέπει να μπορείς και να θέλεις να συζητήσεις. Αυτό φαίνεται εξάλλου και αν ανατρέξεις στο "ιστορικό" των πρόσφατων διαλόγων. Ποιοί δλδ επιθυμούν το διάλογο και ποιοί εμμονικά τον απορρίπτουν. Τον απορρίπτουν επειδή δεν τους αρέσει αυτό που διαβάζουν. Είναι μια άποψη που δεν αντέχουν. Εκεί εντοπίζω εγώ το πρόβλημα. Στη νοοτροπία των "νοσταλγών" που είναι "φιμώστε όποιες φωνές είναι αντίθετες με τις δικές μας".

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν είμαι οικονομολόγος.

Ο άλλος είναι φιλόσοφος?

Να χωριστούμε σε επιστημονικούς κλάδους μου λες και ανάλογα την ειδικότητα του καθενός να εκφέρουμε και άποψη ή έχουμε δικαίωμα να πούμε ΟΛΟΙ τη γνώμη μας ιδίως όταν αυτή ενισχύεται από το επιχείρημα του παραδείγματος της ΚΑΕ ΠΑΟ και των Ρεαλ, Τσέλση κλπ?

Εντάξει διαβάσαμε ΧΙΛΙΕΣ φορές για την κακοδιαχείριση των Βγενόπουλου και Πατέρα. Τα διαβάζουμε και από το ΝΤΕΡΜΠΥ και την ΠΡΑΣΙΝΗ, τα ακούμε από τον Γκόντζο και τον Κόντο, τα διαβάζουμε και εδώ "μέσα". Γιατί να μην ακουστεί δλδ και μια άλλη άποψη?

SniperAthens είπε...

10:37

Ο "συγχωρεμένος" πχ ο Παπάς εργαζόταν σε εταιρεία του Βαρδινογιάννη. ;-)

Για λέγε, για λέγε... Λεπτομέρειες εννοώ.

Ανώνυμος είπε...

Δε χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες. Απλά το ανάφερα επειδή μου φαίνεται περίεργο ότι μερικές απόψεις έχουν μείνει αναλοίωτες και δογματικές παρά το πέρασμα του χρόνου.

Όλοι αλλάζουμε απόψεις μελετώντας - στο βαθμό που μπορεί ο καθένας - τις κοινωνικοπολιτικοοικονομικές συνθήκες και το περιβάλλον. Δεν είναι περίεργο που μερικοί είναι "κολλημένοι" σε μερικά πράγματα.

Εγώ πχ ήθελα σαν τρελός τον Γιαννακόπουλο. Τώρα δε θέλω να τον ξαναδώ στα μάτια μου. Μετά γούσταρα Βγενό, τον θεωρώ αναξιόπιστο πλέον κοκ.

Ένα παράδειγμα ήταν επαναλαμβάνω, μην κολλήσουμε πλζ.

SniperAthens είπε...

10:41 (10.11) κατ' αρχήν βάλε ένα όνομα.

Αφου δεν είσαι οικονομολόγος οφείλεις να είσαι πιό φειδωλός. Αν θες. Καλό είναι. Αν δε θες μπορείς να γράφεις ότι θες κι όποιος τσιμπήσει. Όπως κάνουν και όλοι οι δημοσιογράφοι. Δε δίνω καθόλου βάση σε κανένα δημοσιογράφο, και δη αθλητικό, ο οποίος κάνει οικονομική ανάλυση. Αυτοί όλοι καλά καλά δε μπορύν να γράψουν το όνομά τους.

η οικονομία είναι μία συγκεκριμένη επιστήμη, η φιλοσοφία πάλι όχι. Ο καλός Α, ο κακός Β, όταν δεν τεκμηριώνεται από γνώση της αγοράς και της οικονομίας είναι φιλοσοφία, όχι οικονομία. Σε φιλοσοφικό επίπεδο έχω κι εγώ άποψη για το αν τα σπαστά καλαμάκια του φραπέ είναι καλύτερα από τα άκαμπτα. Αλλά σε οικονομικό επίπεδο, η θεώρηση είναι άλλη τελείως.


το επιχείρημα του παραδείγματος της ΚΑΕ ΠΑΟ και των Ρεαλ, Τσέλση κλπ?

Επ' αυτού, μόνο το εξής σχόλιο, γιατί τα έχω πεί πλείστες όσες φορές παλαιότερα και βαριέμαι να επαναλαμβάνομαι: άκαιρος ο παραλληλισμός, άλλες αγορές, άλλες επιδιώξεις.

Γιατί να μην ακουστεί δλδ και μια άλλη άποψη?

Την άποψή μου περί διαφορετικών απόψεων την έγραψα στο σχόλιό μου 10.18. Παραβιάζεις ανοιχτές θύρες.

SniperAthens είπε...

10:47

ποιός από τους ανώνυμους είσαι και σε τι αναφέρεσαι? Βάλε όνομα και πες.

Ανώνυμος είπε...

"ποιός από τους ανώνυμους είσαι και σε τι αναφέρεσαι? Βάλε όνομα και πες."

Γιατί έχει τόσο σημασία? Παλιά ένας "άλλος" ανώνυμος είχε πει να μην κρινόμαστε από τα nick μας (ιδίως όταν αυτά συνοδεύονται από προκαταλήψεις) αλλά από αυτά που λέμε. Από αυτά που γράφω βλέπεις ότι δεν έχω καμία σχέση με το παιδάκι με τα caps lock που φωνάζει συνέχεια "κλείδωσε, σβήσε, κατάστρεψε" και ότι άλλο έχει αρνητικό πρόσημο. Δεν είμαστε όλοι οι Παναθηναικοί "Τζόε". Ευτυχώς δηλαδή.

Αν θες όμως να πάρω ένα nick το κάνω, δεν έχω πρόβλημα.

SniperAthens είπε...

11:01

Έχεις τη μύγα. Επειδή γράφετε ταυτόχρονα 2 ως "Ανώνυμος" και δημιουργείται ένα μπέρδεμα.

Ανώνυμος είπε...

"Αφου δεν είσαι οικονομολόγος οφείλεις να είσαι πιό φειδωλός."

Πιο φειδωλός από την παραδοχή ότι έγινε κακοδιαχείριση δε μπορώ να είμαι σόρυ. Είναι μια ανάλυση που "παίζει" συνέχεια. Τη διαβάσαμε, την εμπεδώσαμε, τι άλλο να κάνουμε. Ας ακουστεί και καμιά άλλη άποψη και ο καθένας να "πάρει" αυτό που θέλει.

"Δε δίνω καθόλου βάση σε κανένα δημοσιογράφο, και δη αθλητικό, ο οποίος κάνει οικονομική ανάλυση."

Καλά κάνεις. ΟΥΤΕ ΕΓΩ. Δεν πιστεύω στην διάνοια της εξειδίκευσης. Δεν είναι όλα τα πράγματα αριθμοί. Το πρόβλημα του ΠΑΟ είναι πολύπλοκο, δεν είναι μόνο οικονομικό. Για μένα είναι κυρίως "πολιτικό". Είναι θέμα "εξουσίας". Τα ποσά που διακυβεύονται είναι αστεία για το μέγεθος αυτών των επιχειρηματιών. Αυτό εννοούσε και ο Βγενόπουλος με την περίφημη - πια - ρήση "όλοι μαζί είμαστε ανώτεροι με τον Αμπράμοβιτς". Με την προυπόθεση βέβαια ότι θα άνοιγαν τα θησαυροφυλάκια τους ή την πιστωτική τους δυναμική.

"η οικονομία είναι μία συγκεκριμένη επιστήμη, η φιλοσοφία πάλι όχι."

Η φιλοσοφία είναι η ΜΗΤΕΡΑ ΟΛΩΝ των επιστημών. Οικονομία included.

"άκαιρος ο παραλληλισμός, άλλες αγορές, άλλες επιδιώξεις."

Η ουσία παραμένει η ίδια Sniper. Απλά μαθηματικά είναι. Τα έξοδα τους είναι περισσότερα από τα έσοδα τους. Δε χρεωκοπούν επειδή υπάρχουν άνθρωποι που "ματώνουν" για διαφορετικές επιδιώξεις ο καθένας αναμφισβήτητα.

"Παραβιάζεις ανοιχτές θύρες."

Τι παραβιάζω?

Πανάθας είπε...

"Επειδή γράφετε ταυτόχρονα 2 ως "Ανώνυμος" και δημιουργείται ένα μπέρδεμα."

Οκεικ. Σεβαστό.

Απευθύνσου σε μένα ως Πανάθας. Είναι αγαπημένο όνομα. ;-)

Πανάθας είπε...

Η οικονομία είναι θεραπαινίδα της φιλοσοφίας και γενικά των κοινωνικών επιστημών αν θες. Βέβαια στην εποχή της μετανεωτερικότητας (αν και υπάρχουν επιστήμονες που πρεσβεύουν ότι ακόμη διάγουμε νεωτερική περίοδο - προσωπικά διαφωνώ μια και έχουμε μια κοινωνία της πληροφορίας και του κυβερνοχώρουν πλέον, καλή ώρα) η οικονομία έχει αποσπαστεί από το πολιτικό και το κοινωνικό και λειτουργεί αυτόνομα παρά τις παρεμβατικές διαθέσεις των κρατών. Αυτό το σέβομαι απόλυτα, απλά σε μια ομάδα δεν ισχύει. Ο παρεμβατισμός είναι πολύ ισχυρός.

Πανάθας είπε...

Πρέπει να εργαστώ λίγο.

Θα σου απαντήσω στις ερωτοαπαντήσεις σου αργότερα.

Καλό βράδυ (προς το παρόν).

SniperAthens είπε...

Θα επανέλθω άλλη ώρα, πιό δόκιμη.

Ανώνυμος είπε...

Πανάθας is back! Zoύμε ένα dejavu :)

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε, εσύ ποιός ανώνυμος είσαι? :-))

Ανώνυμος είπε...

psakse, psakse den tha to vreis! ±P