Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

Απλά,θεικό....

151 σχόλια:

squarelogic είπε...

...δανεισμένο απ το μπλογκ της gatti για ΄σους δεν το έχουν δει...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

:-)
:-))
:-)))

Συγχαρητήρια σε όποιον το έφτιαξε!

ΥΓ Το επιτελείο του "Φύρερ" πάντως δεν κάθησε με σταυρωμένα χέρια. Διαβάζω ότι σημερινό δημοσίευμα στην ΕΞΕΔΡΑ επιχειρεί να βγάλει προς τα έξω την εικόνα ότι ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ βρίσκεται πάνω-κάτω στην ίδια μοίρα με τη Γαβριέλα του Θείου από την άποψη της οικονομικής τρύπας.

Τα πουλάκια μου! Κλασικό το κόλπο της "μεταφοράς της κρίσης στον αντίπαλο".

Ώρα είναι τώρα να πάρουν φωτιά οι ... ελεύθερες φωνές των ερτζιανών και τα ... ανεξάρτητα πληκτρολόγια σκούζοντας εναντίον της ΠΑΕ!

Προβλέψιμα πράγματα...

Greenliver είπε...

Καλό, καλό του τύπου. Όπως καλό ήταν και αυτό που παίχτηκε για τον αποκλεισμό μας. Ωραία είναι αυτά, πλακίτσα χωρίς βία κλπ. Φυσικά η σάτιρα αποτελεί ένα όπλο στο σύγχρονο αθλητικό δκτυακό πόλεμο.

Παιδιά διαβάζω για Μακένα.

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΑΛΤΑ, ΗΜΑΡΤΟΝ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕΔΕΣ.

Πάρτε κανέναν παίκτη αξίας ρε παπάρες.

Ανώνυμος είπε...

Προβλήματα ο Παναθηναϊκός-λείπει ο οργανωτής

Το έμπειρο ποδοσφαιρικό μάτι του Σάκη Τσιώλη, θα μπορούσε να αποτελέσει έναν καλό αναλυτή της εικόνας που παρουσίασε ο –λειψός έστω- Παναθηναϊκός στο φιλικό της Κυριακής, τα αγωνιστικά τεκταινόμενα του οποίου δυστυχώς πέρασαν σε δεύτερη μοίρα.

«Ο Παναθηναϊκός μου φάνηκε ότι έχει αρκετά προβλήματα. Έμοιαζε ασύνδετος, χωρίς στόχο, με πολλές μεγάλες μπαλιές, χωρίς συνδυασμούς και προσπαθούσε ο Λέτο να κάνει κάτι και ο Σισέ που δεν του έβγαινε. Δεν είναι πολύ προγραμματισμένος και από αυτό προέρχεται εκνευρισμός.

Ο μόνος που μπορεί να κάνει παιχνίδι είναι ο Καραγκούνης, αλλά κι ο Γιώργος όχι ως καθαρός play maker, κινείται επικίνδυνα πάνω σε μια γραμμή και προσπαθεί να δημιουργήσει κινδύνους. Δεν υπάρχει καθαρός οργανωτής που θα πάρει τη μπάλα από την άμυνα. Μια καλή λύση θα ήταν ο Κλέιτον, αλλά πιο προωθημένος ως δεύτερος επιθετικός και όχι ως καθαρός οργανωτής.»

Πρέπει να αναπνεύσει ο Σισέ

Εκτός από το πρόβλημα με την έλλειψη οργανωτή, ο πρώην τεχνικός του Θρασύβουλου, αναλύει και το λάθος της χρησιμοποίησης του Σισέ στο πρώτο ματς στην Πράγα, ενώ τονίζει πως ο Γάλλος στράικερ θα μπορούσε πιο εύκολα να αναδειχθεί αν είχε κάποιο στήριγμα δίπλα του.

«Ο Σισέ από την αρχή δεν έχει χρησιμοποιηθεί όπως θα έπρεπε. Μπήκε στο πρώτο ματς με τη Σπάρτα ανέτοιμος να παίξει ενενηντάλεπτο, δεν του βγήκε τίποτα, έχασε και το πέναλτι και πιστεύω ότι ήταν λάθος να μπει κατευθείαν. Αν σε εκείνο το ματς είχε μπει στο δεύτερο ημίχρονο, όλα θα ήταν διαφορετικά τώρα. Αν στη συνέχεια δε βελτιωθεί ο τρόπος παιχνιδιού του Παναθηναϊκού ο Σισέ θα έχει πρόβλημα.

Ίσως αν έπαιζε με ένα δεύτερο επιθετικό στο πλάι του ώστε να βρίσκει περισσότερους χώρους, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα για εκείνον. Με τον Σαλπιγγίδη στο πλευρό του, τον Λέτο αριστερά και τον Καραγκούνη δεξιά, τον Κατσουράνη και τον Ζιλμπέρτο στη δυάδα των χαφ θα γινόταν ένα ωραίο 4-4-2, με οργανωτή τον Ζιλμπέρτο, αν και δεν είναι κι αυτός καθαρός οργανωτής. Πάντως πρέπει να αναπνεύσει ο Σισέ με έναν δεύτερο επιθετικό δίπλα του.»

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να συμφωνήσει ή και να διαφωνήσει κανείς με την προπονητική αξία του Σάκη Τσιώλη αλλά θεωρώ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει δίκιο.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.

Αυτό δε σημαίνει ότι θέλουμε ένα Τσιώλη στον πάγκο αλλά ότι τα στραβά μας τα βλέπει ακόμα και ο Τσιώλης.

Ανώνυμος είπε...

"Τον θέλει η Μπλάκμπερν

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, δημοσιεύματα στην Αγγλία αναφέρουν ότι ο Σισέ βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο της Μπλάκμπερν. Οι όποιες κινήσεις των «ρόδων» θα αφορούν πιθανότητα το δανεισμό του Γάλλου επιθετικού τον ερχόμενο Ιανουάριο."

Νομίζω πως ΠΡΕΠΕΙ να τον δώσουν και να βρουν ένα σέντερ φορ χωρίς ψυχολογικά προβλήματα. Υπάρχουν πάρα πολλοί.

Old Boy είπε...

Θεϊκό και βάλε. Αριστούργημα :)

Greg είπε...

Ηρεμήστε. Πώς θα δώσουν δανεικό ένα πάικτη που κόστισε 6 μήνες πριν 8 εκατ.;;;;;

¨ολοι οι μεγάλοι παίκτες αργούν να προσαρμοσθούν σε κάθε νέο περιβάλλον. Ας δούμε τι γίνεται με Κριστιάνο και Κακά στη Ρεάλ και Ίμπρα στη Μπάρτσα.

Ανάλογη περίπτωση, στα δικά μας μέτρα είναι και αυτή του Σισσέ. Υπομονή και ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ. Τίποτε άλλο δε χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή και τον Γενάρη, Τερματοφύλακα, δεξί μπακ και σέντερ μπακ.

Ανώνυμος είπε...

Georg αναφέρομαι στον κωλοχαρακτήρα του και όχι στην αξία του. Ο Σισέ είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να παίξει μπάλα στον ΠΑΟ.

Δεξί μπακ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πήραμε.

Giourkas is back.

Βέβαια είναι αγύμναστος και θα θέλει ένα εύλογο χρονικό διάστημα να προσαρμοστεί.

Ανώνυμος είπε...

Τερματοφύλακα, 2 σέντερ μπακ, δεξί χαφ και έναν επιθετικό χαφ αλα DIEGO θέλουμε και είμαστε οκ.

Α και ένα σέντερ φορ στη θέση του Σισέ.

;-)

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τον GREG.

Ηρεμία αδέρφια! Ο ΣΙΣΕ θα μείνει και θα παίξει μπαλάρα - αν στο μεταξύ δεν πάθει ... αυχενικό κοιτάζοντας ψηλά τις γιόμες που του στέλνουν.

Είμαστε ακόμα στην αρχή της αρχής της σεζόν. Κι επιτέλους, πότε θα μας γίνει μάθημα αυτή η κακή συνήθεια απαξίωσης των παικτών μας;

Γιούρκας: καλωσήρθε! ΟΛΟΙ οι παίχτες που φοράνε το τριφύλλι αξίζουν τη συμπαράσταση και το χειροκρότημά μας.

Οι εξετάσεις έδειξαν ότι μπορεί να παίξει μετά από 1 μήνα, καθότι αγύμναστος και χωρίς επαφή με τη μπάλα εδώ πολύ καιρό. Δεν θα έχει, λέει, δικαίωμα συμμετοχής στο Ουέφα.

Πιστεύω πάντως ότι μπορεί να προσφέρει πολλά για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Ανώνυμος είπε...

Η καριέρα του Γιούρκα με αριθμούς

1998-99: ΠΑΣ Γιάννινα 6 ματς, 0 γκολ
1999-00: ΠΑΣ Γιάννινα 24, 3
2000-01α: ΠΑΣ Γιάννινα 10, 2
2000-01β: Παναθηναϊκός 12, 0
2001-02: Παναθηναϊκός 19, 0
2002-03: Παναθηναϊκός 25, 0
2003-04: Παναθηναϊκός 21, 0
2004-05: Πόρτο 23, 0
2005: Ντιναμό Μόσχας 8, 0
2006: Ντιναμό Μόσχας 0, 0
2006-07: Ατλέτικο Μαδρίτης 31, 0
2007-08: Ατλέτικο Μαδρίτης 14, 0
2008-09: Ατλέτικο Μαδρίτης 14, 0

Ανώνυμος είπε...

Το καλύτερο δεξί μπακ που είχε ποτέ ο ΠΑΟ είναι ο Γιούρκας.

Οι αριθμοί δείχνουν το αυτονόητο. Είναι δεξί μπακ και όχι σέντερ φορ.

Επιτέλους ένα μπακ πάνω από 1.80.

Με την τάπα τον Μουν είχαμε πρόβλημα.

Σαφώς και θωρακίζεται η άμυνα αλλά είναι και φυσικό να μην είναι ακόμη έτοιμος καθώς έκανε προτετοιμασία στη......Μύκονο.

Αλλά γιατί δεν έχει δικαίωμα συμεμτοχής στο europa league?

Η Ατλέτικο δεν τον είχε δηλωμένο.

Εμείς οκ στείλαμε τη λίστα για αυτή τη φάση των αγώνων.

Αλλά στην επόμενη φάση θα μπορεί να παίξει κανονικά.

Ξανθιώτης είπε...

Νομίζω ότι τώρα είναι προφανές σε όλους ότι έχουμε ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!


Αλήθεια, ο Πατέρας είπε κανένα καλό ανέκδοτο τώρα τελευταία;

Ανώνυμος είπε...

Ούτε αυτός ήταν σεντερφόρ κι ήταν και πάνω από 1.80 :

Μία ζωή ΠΑΟ ο Γκούμας

O 34χρονος (24-05-1975) Γιάννης Γκούμας έχει παίξει ποδόσφαιρο μόνο στον ΠΑΟ.

Συγκεκριμένα έκανε ντεμπούτο την περίοδο 1994-95 και μέχρι την περσινή σεζόν ήταν ντυμένος στα «πράσινα».

Ύψος 1.84cm.

Συμμετοχές 284.

Γκολ 27.

Ανώνυμος είπε...

O Γκούμας ξεκίνησε την καριέρα του στον ΠΑΟ ως χαφ και μετά μετατέθηκε στο κέντρο της άμυνας. Η αλήθεια είναι ότι είχε επαφή με τα δίχτυα.

Είθισται τα σέντερ μπακ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ να σκοράρουν περισσότερο από τα ακραία μπακ. Και αυτό συμβαίνει γιατί τα ακραία μπακ όταν προωθούνται συνήθως σεντράρουν, ενώ πολλές φορές συγκλίνουν προς το κέντρο της άμυνας όταν προωθούνται τα σέντερ μπακ. Τα δε σέντερ μπακ, ΣΕ ΟΛΕΣ σχεδόν τις στημένες φάσεις είναι μέσα στην περιοχή κάτι που δε συμβαίνει με τα ακραία μπακ.

Εξαιρούνται παίκτες βέβαια όπως ο Καφού ή Ρομπέρτο Κάρλος κλπ κλπ.

Δεν είναι τέτοιος παίκτης ο Σειταρίδης αλλά σε σχέση με τα ακραία μπακ που ΔΕΝ είχαμε είναι μια θαυμάσια λύση. Επιτέλους έχουμε δεξί μπακ.

Βέβαια, συμφωνώ με τον Ξανθιώτη, ότι μια σοβαρή διοίκηση θα τον είχε αγοράσει από το καλοκαίρι και ΙΣΩΣ είχαμε και άλλα αποτελέσματα με την προσθήκη ενός σέντερ μπακ και ενός τερματοφύλακα.

Αλλά με τα ίσως δεν πας μπροστά για αυτό ας χαρούμε αυτή τη μεταγραφή της ύστατης στιγμής.

Greg είπε...

Ένα ζεστο καλωσόρισμα στο καλύτερο δεξί μπακ του Ελληνικού και του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, το Γενάρη θα έλθει και το αλάνι, μαζί με ένα τερματοφύλακα.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι Greg μακάρι.......

GreenNewEra είπε...

Μόνο σε μια ομάδα, όπως η ομάδα μας...

Μόνο με οπαδούς, όπως τους δικούς μας οπαδούς...

Γιατί ΜΟΝΟ σε αυτή την ομάδα προτιμούν για δεξί μπακ τον Βύντρα - Μούν - Μαρίνο, από τα βασικό δεξί μπακ (είτε σας αρέσει είτε όχι) της Εθνικής Ελλάδος τα τελευταία 6-7 χρόνια.

ΟΥΣΤ

μείνετε στην μιζέρια και την γκρίνια σας, προπονητές της εξέδρας, γκοτζόπαιδα, τάκηδες - αντεγειάδες της (δήθεν) Θ13, ω εσεις μοναδικοί παναθηναικάρες.

Η ομάδα σιγά σιγά αλλάζει σελίδα, σπάει καεστημένες γαυρο-καταστάσεις. Ένα έμεινε να σπάσει: το σπύρί της μιζέριας. Θα γίνει και αυτό.

Ξανθιώτης είπε...

Δεν φταίνε οι οπαδοί για τα συνεχή καραγκιοζιλίκια της διοίκησης. Έχουμε τους πιο ανεκτικούς οπαδούς!

Η βασική ελπίδα της διοίκησης δεν είναι να φτιάξει σπουδαία ομάδα όπως θέλουμε εμείς οι απλοί φίλαθλοι. Είναι να τα παρατήσει ο Κόκαλης ώστε μέχρι να μάθει ο επόμενος, να κερδίσουμε 2-3 πρωταθλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Είπες:
Γιατί ΜΟΝΟ σε αυτή την ομάδα προτιμούν για δεξί μπακ τoν Μαρίνο (Ανώνυμος)

Είπε:
Πήραμε το Μαρίνο γιατί ο κόσμος μας θέλει οπωσδήποτε το πρωτάθλημα (Στέφανος Ησαϊας, επικοινωνιολόγος της ΠΑΕ).

Να πούμε:
Ουστ απο δω Στέφανε Ησαϊα που θέλεις Μαρίνο;

Ησαία χόρευε είπε...

Κατάπτυστο και πολυκομπλεξικό το σημερινό πρωτοσέλιδο του DERBY ("κάντε και άλλα μπαμ με Μπασινά και Λυμπερόπουλο?), δείγμα του ύποπτου ρόλου που διαδραμάτισε στα χρόνια της μιζέριας.

Ταυτίζομαι πλήρως με green new era.

Μόλις απαλλαγούμε από τον γκότζο και τα γκοτζαλάκια η ομάδα θα ξεφύγει από τη μιζέρια της.

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο Καβουριγιάνης επαιρνε παίχτη από τ' αζήτητα, τα γκοτζαλάκια χειροκρόταγαν και κράζανε οι παυλικοί.

Τώρα που με τους Αμπράμοβιτς μείναμε μ' ενάμισυ αριστερό μπακ και φορτώσαμε το τέταρτο δεξί από τ' αζήτητα (ρεεεεε ούτε η Τζένοα δεν τον ήθελε!), χειροκροτάνε οι παυλικοί και κράζουνε τα γκοτζαλάκια.

Παυλικοί και γκοτζαλάκια δε θα κάντε την ομάδα σα τα μούτρα σας. Εσας σας νιάζει μόνο η μούρη σας, εμας τους οπαδούς μας νιάζει μόνο η ομάδα.

Κόφτε το πια γκοτζαλάκια, κόφτε πια παυλικοί, καταντήσατε γελοιοι στην ίδια και την ίδια μιζέρια.

Ησαία χόρευε είπε...

Ανώνυμε βάζεις στην ίδια ζυγαριά 30 χρόνια Βαρδινογιιανισμού με 1 χρόνο πολυμετοχικότητας (και ουχί παυλισμού)?

Είσαι άδικος με αυτό που λες.

Σε 1 χρόνο πολυμετοχικότητας έχεις δει λεφτά και παίκτες που δεν είχες ΠΟΤΕ στον ΠΑΟ.

Γιατί η τοποθέτηση σου είναι ουσιαστικά υπέρ του Βαρδινογιάννη.

Γιατί απαξιώνεις μια μεταγραφή σαν του Σειταρίδη και δεν διαμαρτυρήθηκες για τον Ζουτάουτας ή τον Μάριτς ή τον Επαλέ ή άλλους κουλούς που μας έφερε ο αγαπημένος σου Βαρδινογιάννης?

Για πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε τον ΟΣΦΠ ο Κόκκαλης το μπάτζετ μας πέρασε αυτό του ΟΣΦΠ.

Ναι στην πολυμετοχικότητα λοιπόν και ΟΧΙ στον Βαρδινογιάννη.

Καβαλιώτης Πανάθας είπε...

ΚΑ-ΒΑ-ΛΑ! ΕΤΣΙ ΞΗΓΙΕΤΑΙ Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΓΚΕΣ! Οχι σαν τις "Ξανθούλες" γκομενίτσες του πράχτορα!

Σας τα χα πει.

Άντε, ώρα να πέφτει στη Β' η "ξανθιά" ντροπή της Θράκης!

Greg είπε...

ΚΑΒ(Α)ΛΑ κάλα έκανα και πήρα το διαρκείας.

ΚΑΒ(Α)ΛΑ και η Γαβριέλλα θα παλέψει με Ξανθη Λεβαδειακό και Λάρισσα για τη σωτηρία.

Ήρθε η ώρα για τη Ξανθειώτισα Γαβριέλλα για την Β, συντοπίτη Πανάθα.

Ανώνυμος είπε...

Η Καβάλα είναι στη Μακεδονία

Ανώνυμος είπε...

Η Καβάλα ανήκει στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως η μπόμπα έρθει σήμερα απο ΚΟΜΟΤΗΝΗ μάγκες;

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

ΚΑΙ ΒΟΥΒΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΙ

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΦΑΓΩΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.

ΟΥΣΤ ΓΚΟΤΖΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΙΚΟΙ!

ΦΕΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ!

Ιερεμίας είπε...

Μπορεί κανείς να μου πει γιατι ο 10κάτω έβαλε το ξεθεωμένο Ζιλμπέρτο να παίξει λίγες μερες πριν απο το κρίσιμο αγωνα με τη Γαλατά;

Ιεζεκιήλ είπε...

Εμένα
μπορεί κανένας να μου πει γιατί στη ΝΕΤ έβγαλαν MVP του χτεσινου τον μέτριο λόγω τραυματισμου Καραγκούνη και όχι το Νίνη ή το Λετο;

ΜΩΗΣΗΣ είπε...

ΣΙΓΗ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΚΕΛΑΡΕΙ Η ΠΑΝΑΘΑ ΜΑΓΚΕΣ!

ΘΕΟΣ είπε...

Η μαλακία πάει σύννεφο.

Όσοι βλέπετε παντού εχθρούς καλό είναι να βρείτε το αφιερωματάκι της ΠΡΑΣΙΝΗΣ στον γκοτζίλα το περασμένο σάββατο.

Ιδιαίτερα κατατοπιστικό.

ΗΜΙΘΕΟΣ είπε...

ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΡΕ ΘΕΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΟΥΓΓΑΜΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΑΝΑΘΑ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ;

ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΕΠΑΨΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ; ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ;

ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΣΚΙΖΕΙ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΟΙ;

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΟΠΟΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΓΚΕΛΑΡΕΙ;

ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΘΕΟΣ είπε...

Η ομάδα ημίθεε δεν βλέπεται. Το ότι πιθανόν να πάρει το πρωτάθλημα μεταξύ των τυφλών δεν μου λέει τίποτε.

Τι να βγεις να πεις?

Να πανηγυρίσεις για τη νίκη στο 88' με τον Πανθρακικό? Την άθλια εμφάνιση με τη Ξάνθη? Τον αποκλεισμό από το Champions League? Το ότι το ρόστερ συνεχίζει να έχει ελλείψεις παρά τα θρυλούμενα? Την προβληματική διοίκηση? Τον ανύπαρκτο Αντωνίου και κυρίως τον ανύπαρκτο Τεν Κάτε που μετά από 1,5 χρόνο έχει μάθει την ομάδα να παίζει με.....γιόμες και μόνο με γιόμες?

Δεν βλέπω κάτι καλό προσωπικά πέρα του ότι μάλλον θα πάρουμε το πρωτάθλημα (αν δεν δει κανένα περίεργο όνειρο ο Ολλανδός) και θα κάνουμε τη σχετικά καζούρα στους γαύρους.

Για να γίνουμε ομάδα με το Ο κεφαλαίο, έχουμε ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ.

Στα διαιτητικά τώρα και ενώ το σαββάτο τα νέα από καραισκάκη ήταν ενθαρρυντικά, το τρίο της θράκης ήρθε να δείξει ότι το θέμα της παράγκας δεν έχει λήξει ακόμα. Εφιστώ την προσοχή απλώς.

Σταματήστε να παίζετε το παιχνίδι που ξεκίνησε ο Γκότζος. Η καλόπιστη κριτική πάντα κάνει καλό.

Αυτά...

ΗΜΙΘΕΟΣ είπε...

ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΘΕΟΣ: Το ότι πιθανόν να πάρει το πρωτάθλημα μεταξύ των τυφλών δεν μου λέει τίποτε. ΚΛΠ, ΚΛΠ.

ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕΓΑΛΕ!

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ!

ΒΑΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ!

ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.

ΑΥΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ!

Α ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ...

Ανώνυμος είπε...

Καλό ταξίδι αδέρφια...

Σ.

Ανώνυμος είπε...

Έπεσε «καμπάνα» από την Επιτροπή Φιλάθλου Πνεύματος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το περίφημο…«Τσο και Λο».

Συγκεκριμένα, η ΕΦΙΠ τιμώρησε με στέρηση της φιλάθλου ιδιότητας για ένα μήνα τις βολεϊμπολίστριες του Παναθηναϊκού και 15 ημέρες τον τέως πρόεδρο του ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, Θανάση Γιαννακόπουλο.

Στο αιτιολογικό της ποινής γίνεται λόγος για παραβίαση των διατάξεων και για δυσφήμιση του αθλήματος με την ενέργειά των αθλητριών του «τριφυλλιού» να εμφανιστούν φορώντας μπλούζες με υβριστικό περιεχόμενο (σ.σ. «Τσο και Λο»), μετά τον τρίτο τελικό του πρωταθλήματος απέναντι στον Ολυμπιακό.

Συγκεκριμένα, απαγορεύεται η συμμετοχή, υπό οποιαδήποτε ιδιότητα, στα κάθε είδους αθλητικά σωματεία, ενώσεις, επαγγελματικούς συνδέσμους ή ομοσπονδίες, στις βολεϊμπολίστριες του Παναθηναϊκού, Χατζηνίκου, Ντουμιτρέσκου, Τζανακάκη, Σαπαρέφσκα, Κουντουξίδου, Παπαγεωργίου, Μυλωνά, Τότσκο, Φερνάντεζ και Τομάσεβιτς.

Εκτός των παραπάνω, με ποινή 15 ημερών τιμωρήθηκε και ο έφορος του «Τριφυλλιού» Βασίλης Πιστιόλης.

Η ποινή τίθεται σε ισχύ από σήμερα και τουλάχιστον για τις αθλήτριες του Παναθηναϊκού, λήγει στις 14 Οκτωβρίου.

Να θυμίσουμε ότι από το Μάιο είχε επιβληθεί κι άλλη τιμωρία, από τον αθλητικό δικαστή της ΕΟΠΕ, Δημήτρη Λευκό, αποκλεισμού μίας αγωνιστικής στις αθλήτριες του Παναθηναϊκού. Η ποινή θα ισχύσει την πρώτη αγωνιστική του φετινού πρωταθλήματος, που ξεκινάει στις 17 Οκτωβρίου.

gate13 pagkrati είπε...

Καλά τα λέει ο Πράσινος Θεός!

Γκοτζαλάκια εμείς δεν τρώμε κουτόχορτο.

Και πρωτάθλημα να πάρουμε, δεν μας λέει τίποτα. Σιγά το κατόρθωμα δηλαδή.

Τουλάχιστον θα ήταν μια παρηγοριά για τα χάλια μας, αν προχωρούσαμε στο Τσάμπιον Ληγκ. Αλλά που τέτοια πράματα.

Η ομάδα είναι τρύπια, με προπονητή ένα αποτυχημένο βοηθό και τεχνικό διευθυντή ένα πρώην αρθρογράφο στο Ντέρμπι! Φέξε μου και γλίστρυσα.

Αμα δεν πουλήσει-φύγει ο καρκίνος, τίποτα δεν γίνεται κι εμείς θα είμαστε πάντα εδώ για να κάνουμε την καλόπιστη κριτική μας.

Παραγκάκιας είπε...

«Λάδι» ο Καλόπουλος, στο... ψυγείο ο Καρατζίκας!

Μπορεί από την φετινή σεζόν να αποφασίστηκε να μην βγαίνουν στον... αφρό οι βαθμολογίες των διαιτητών αλλά σύμφωνα με διαρροές από την ΚΕΔ, Καλόπουλος και Γουργιώτης βγαίνουν »λάδι» παρά τις λανθασμένες αποφάσεις τους στο Πανθρακικός-Παναθηναϊκός ενώ ο επόπτης, Καρατζίκας, που ακύρωσε το γκολ του Λεονάρντο μπαίνει στο «ψυγείο»!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μετά τα λάθη τους στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Πανθρακικό ο διαιτητής Καλόπουλος και ο επόπτης Γουργιώτης αναμενόταν να μπουν στο «ψυγείο», μιας και τιμωρίες φέτος δεν υπάρχουν. Τελικά η ΚΕΔ έκρινε ότι τα πήγαν καλά και τους έβγαλε «λάδι»!

Πως σας φαίνεται αυτό? Η παράγκα είναι εδώ ενωμένη δυνατή ε?

ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ! είπε...

Τι περιμένεις Παραγκάκια αφου η ΠΑΕ εξακολουθεί να είναι αιχμάλωτη του Καβούρια και παραδομένη στα γκοτζαλάκια τύπου Αντωνίου και Ζουν; Οι Γιαννακόπουλοι έχουν γεράσει, το Βγενόπουλο τον έκαναν να βγει απ' τα ρούχα του και να τη κοπανίσει, ο Πατέρας είναι αυτό που φαίνεται. Ποιος λες λοιπόν κάνει παιχνίδι στη ΠΑΕ; Άλλωστε είναι γνωστο ότι το παιχνίδι το κάνει όποιος έχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών, δλδ ο Καβουρογιάνης. Απογοήτευση και πίκρα. Μόνο αν κινηθούμε εμεις ο οπαδοί θα γίνει κάτι. Μόνο άμα η ΠΑΕ γίνει ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΪΚΗΣ ΒΑΣΗΣ στα χέρια των οπαδών, μόνο τότε θα δούμε άσπρη μέρα. Μέχρι τότε δεν είναι ούτε για φτύσιμο. Κρίμα τους ηλίθιους που πήγανε κι αγοράσανε διαρκείας. Μαζόχες! Τα λεφτά σας στον Καβούργια δώσατε!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάλι ρε παιδιά, όχι μόνο δεν θα μου πει τίποτα αν πάρουμε το πρωτάθλημα αλλά μάλιστα ΔΕΝ ΘΕΛΩ να το πάρουμε το ρημάδι, αφού όπως λέει ο "Πράσινος Θεός" οι άλλοι είναι τυφλοί!

Τι να το κάνω τέτοιο πρωτάθλημα; Ούτε να το δω δεν γουστάρω!

Και για να πω τη μεγάλη αλήθεια: άμα δεν έχουμε αντιπάλους για πρωτάθλημα τη ΡΕΑΛ, τη ΜΠΑΡΤΣΑ και τη ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ, δεν μου λέει τίποτα να πάρω την κούπα.

Σιγά!

ΟΕ-ΟΕ-έγραψες πάλι "Πράσινε Θεέ"!!!

:-))))

Gorloukovic είπε...

-Με δυο αλλαγες ειμαστε ΟΚ.
Τερματζης και προπονητης.

-Φετος η παραγκα θα ειναι χειροτερη.

-Ο Γεωργιανος εφυγε γιατι σαν χαζος που ειναι,ειπε δυο απαγορευμενα λογια:
a)Ο Εργοτελης ειναι φιλικο σωματειο!!!
b)Τοσα χρονια ΔΕΝ επαιζε μπαλα η ομαδα,και θελετε σε δυο μηνες θεαμα ;
Τι λες ρε Τιμουρη μεσα στο τηγανι ;

Πανηγυρτζής είπε...

Αν κάποιοι εδώ μέσα είναι για τα πανηγύρια δεν φταίνε σε τίποτα οι υπόλοιποι.

Αν σας αρέσει η μπάλα που παίζει ο ΠΑΟ με ομαδίτσες τύπου Ξάνθη και Πανθρακικό να ανάβουμε ένα κεράκι που δεν παίζουμε στο Ισπανικό πρωτάθλημα.

Είπα Ισπανικό?

Αλήθεια ΠΟΣΑ έφαγε το ΑΠΟΕΛ από την υπερομάδα Ατλέτικο?

Α ρε νούμερο, ε νούμερο.

ΖΗΤΩ Ο ΓΚΟΤΖΟΣ ΚΑΙ Η ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Ό,τι πεις παιδί με τα πολλά πολλά
ψευδώνυμα.

Εγώ μαζί σου!

Ούτε πρωτάθλημα θέλω να πάρουμε, ούτε τίτλους, ούτε τίποτα.

Και τώρα βαστάμε την ανάσα μας μέχρι να σκάσουμε, σωστά;

:-pp

Ανώνυμος είπε...

Tα γκοτζαλάκια Πανηγιρτζή λένε από πέρσι τα ίδια με σένα! Δεν μας ξεγελάς ΓΚΟΤΖΑΛΑΚΙ ΠΑΝΗΓΙΡΤΖΗ!

Greg είπε...

Το πρωτάθλημα δεν είναι σεμινάριο καλού ποδοσφαίρου. Είναι καλή διαχείριση υλικού και διάρκεια σε απόδοση και αποτελεσματικότητα. Όλα αυτά τα χρόνια η Γαβριέλλα έπαιζε ,πάλλα και τα έπαιρνε;

Η ουσία είναι ότι μλεχρι τον Γενάρη πρέπει να έχουμε 8-9 βαθμούς διαφορά από Γαβριέλλα για να το τσιμπήσουμε φέτος και ας κερδίζουμε έστω μαι με μισό - μηδέν.

Ο χεσμένος Κούμαν τους ανέστησε χθες. Εύχομαι να μην το κάνει και ο Σάντος τη Κυριακή.

Greenliver είπε...

Θα συμφωνήσω και με τον Τζόνυ Τουρτούρα και με τον Greg.

Δε χρειάζεται απαξίωση του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεδομένου ότι έχουμε να το αποκτήσουμε ΠΟΛΛΑ χρόνια αλλά και της οικονομικής δυναμικής που θα προσδώσει ΕΙΔΙΚΑ το φετινό σε ΟΠΟΙΟΝ το αποκτήσει (ελπίζω να είμαστε εμείς και φυσικά τα λεφτά να πάνε σε μεταγραφές και όχι σε υψηλούς μισθούς μεγαλοστελεχών από ότι διαβάζω).

Ας στηρίξουμε την ομάδα στο φετινό της μοναδικό (για μένα) στόχο και ελπίζω του χρόνου με έναν καλύτερο προπονητή και με ουσιαστικές μεταγραφές να κάνουμε και πορεία στην Ευρώπη που κακά τα ψέμματα είναι στο DNA του Παναθηναικού ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ.

Συμφωνώ και με τον Greg ότι η χθεσινή ΑΘΛΙΑ Άλκμααρ ανέστησε τον πεθαμένο. Περίμενα μια ήττα καταδίκη που σε συνδυασμό με μια πιθανή ήττα στην Τούμπα θα τους τελείωνε.

Πολύ σκληροί για να πεθάνουν ή απλώς κωλόφαρδοι δεν έχει σημασία. Το μπαλάκι είναι πλέον στα χέρια του ΠΑΟ να κάνει αυτό που δεν έκαναν οι Ολλανδοί και πιθανότατα και ο ΠΑΟΚ.

Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα λοιπόν και τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Αυτά.

Γιοματάρης είπε...

Όλα μια χαρά και σήμερα.

Μια ομάδα χωρίς αρχή και τέλος.

Χωρίς πλάνο ανάπτυξης, άμυνας κλπ κλπ.

Βασικός υπεύθυνος?

Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ.

Νομίζω πως και ο πιο αδαής βλέπει πια ότι ο άνθρωπος αυτός δεν κάνει για την ομάδα.

1 χρόνο και κάτι και η βασική ανάπτυξη συνεχίζει να στηρίζεται στις γιόμες.

Λάθος στημένη η ομάδα και στην άμυνα. Άμυνα που ως γνωστόν κερδίζει τα παιχνίδια που ο Κος Τεν Κάτε δε δείχνει να πολυεκτιμά.

Επίθεση και μόνο επίθεση και αυτή με γιόμες.

Όσο πιο γρήγορα απομακρυνθεί τόσο το καλύτερο.

Παλιά δεν το υποστήριζα, αλλά πλέον είμαι βέβαιος ότι με αυτόν προπονητή θα χαθεί και το πρωτάθλημα.

Και έναν τερματοφύλακα ρε παιδιά. ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ. ΟΛΑ. Χθες ο Νικοπολίδης μια φορά χρειάστηκε να επέμβει και το έκανε. Αν ήταν ο Γκαφίνοβιτς με την Άλκμααρ θα το είχε φάει όρθιος είμαι σίγουρος.

Ο κόσμος δε λανθάνει.

Ξανθιώτης είπε...

Πατέρας: «Θα διορθώσουμε τις βλακείες»

http://www.sport-fm.gr/article/195458

Το πρώτο βήμα είναι να τον στείλουμε πίσω στον Εθνικό!...

Greg είπε...

Ξανθιώτη ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, αλλά να πάρει μαζό του και ΤΕν Κάτε και Αντωνίου.

Εάν είχαμε πάρει Γιούρκα, Μέλμπεργκ και τέρμα (ακόμη και τον Ιτάνζ ή τον Αργεντίνο της Γαλατά) από τον Ιούνιο, θα παίζαμε τσάμπιονς Λιγκ. Όποιος είδε τους Κύπριους με την Ατλέτικο καταλαβαίνει τι ηλίθιος είναι ο Τεν Κάτε.

Για να καταλάβω δηλαδή. μπορεί κάπιος να μου εξηγήσει τις κινήσεις του Γκουφίνοβιτς στο πρώτο και στο τρίτο γκόλ;

Στο πρώτο τι πήγε να κάνει πίσω από τον Μαρίνο;;;;; Από τη στάση του σώματος του αμυντικού φαινόταν η πορεία της μπάλλας, γιατί έκανε αυτή τη κίνηση;;

Στο τρίτο, η μπάλλα πήγαινε βασανιστικά αργά, μετά τη βλακεία του Σαριέγκι, δεν χρειαζόταν και τόοοοοσο μεγάλη προσπάθεια να τη διώξει.

Ο άνθρωπος είναι ο χειρότερος τερματοφύλακας όλων των εποχών στον ΠΑΟ.

Πόσες φορές έχει παίξει δεξιά ο Χριστοδουλόπουλος στον ΠΑΟ;;;; Γιατί έπρεπε να μείνει έξω ο εξαιρετικά φορμαρισμένος Νίνης για να δούμε άλλο ένα πείραμα σε ένα σημαντικό επίσημο Ευρωπαϊκό παιχνίδι;;;;

Σε αυτό το παιχνίδι με τέτοια χαφ του αντιπάλου, γιατί δεν έπαιξε ο Σιμάο; Είναι προς εξόντωση και αυτός;;

Ο τεν Κάτε νομίζω ότι έχει εξαντλήσει τα περιθώρια. Προσωπικά υποστηρίζω την αδυναμία του να διαχειρισθεί (σαν πρώτος) ομάδα του βεληνεκούς του ΠΑΟ από πέρυσι τον Σεπτέμβριο. Καθημερινά αποδεικνύει την βλακέια, το εμμονικό του χαρακτήρα του και την ανικανότητά του.

Πιστεύω ότι αυτόν εννοούσαν οι Γιαννακόπουλοι. Ευκαιρία να πάρουμε τον Τόρρες που είναι ελεύθερος και ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Τι περιμένουν; Τον Λέτο σέντερ μπακ και τον Νίνη τέρμα τη Κυριακή;;;

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά..... είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ.

Αλλαγή προπονητή ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

Θα χαθεί ΚΑΙ το πρωτάθλημα.

Ο Γκαφίνοβιτς ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ για να αποδείξει την ανικανότητα του?

Τζόρβας κάτω από τα δοκάρια μέχρι τον Δεκέμβρη που ΕΛΠΙΖΩ να προβούν σε ΕΝΙΣΧΥΣΗ της ομάδας.

Τερματοφύλακας και ΔΥΟ σέντερ μπακ (δεν κάνει ο Σουηδός ακόμα για σέντερ μπακ της ομάδας, για τον δε Σιαρέγκι ας μη μιλήσω). Ένας Λέτο από τα δεξιά. Ένας καλός κεντρικός χαφ.

Οι ομάδες ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ από την άμυνα και όχι από την επίθεση.

Ακόμα και σε μια κακή σου μέρα, αν έχεις καλή αμυντική λειτουργία μπορείς να κερδίσεις ένα ματς.

Τα παραδείγματα πολλά. Τα μαθήματα λίγα.

Οι δηλώσεις Γιαννακόπουλου αποδεικνύουν αυτό που δε βλέπουν οι αιθεροβάμονες του blog.

Πατέρας, Τεν Κάτε, Αντωνίου ΚΑΙ Βαρδινογιάννης ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.

Ας αναλάβει ο Παύλος το managment.

Ας βρεθεί κάποιος να πάρει τις μετοχές.

Αλλιώς το χάλι θα συνεχίζεται........

Υ.Γ. Σιγά μην αφήσει ο Κόκκαλης να χάσει το πρωτάθλημα από αυτό το τσίρκο. Οι μηχανισμοί ήδη έχουν μπει μπροστά. Οι δικοί μας ας συνεχίζουν να κοιμούνται. Θα το καταλάβουν όταν χάσουν τα πάντα και μείνουν με 2000 χιλιάδες μαλάκες οπαδούς μόνο (ως συνήθως).

Greg είπε...

Εννοώ βέβαια τον Φλόρες και όχι Τόρρες, όπως έγραψα κατά λάθος.

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά..... είπε...

Greg, AYTOI θα αλλάξουν προπονητή μόλις τελειώσει η σεζόν. Είναι πολλά τα 2 μύρια βλέπεις.

Εκτός και αν φάμε καμία τεσσάρα από γαύρο.

Εκεί θα έχουμε θέμα.

Αλλά πρέπει να φτάσουμε εκεί?

Φέρτε μας τον Πανθρακικό να ξαναχαρούμε.

Μέχρι εκεί είμαστε δυστυχώς.

Ξανθιώτης είπε...

Σύμφωνα με τις σημερινές δηλώσεις του Πατέρα, το πρόβλημα του ΠΑΟ είναι η εσωστρέφεια!

Και όχι οι τριάρες που τρώει από κάθε καφενείο!

Φαντάζομαι ότι θα εννοεί ότι αν είμαστε εξωστρεφείς μετά την τριάρα απλώς παίρνουμε το Χάμερ, πάμε μια βόλτα με το κότερο και το βραδύ στα μπουζούκια και ... ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Άλλωστε ακριβώς αυτό κάνει και ο Πετέρας, περνάει καλά και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Και ΕΠΤΑ να φάμε, αυτός θα μείνει εξωστρεφής και θα περνάει καλά!




Ρε ούστ από δω ρε ανίκανε!!! Τράβα πίσω στον Εθνικό.

Ανώνυμος είπε...

Τι άλλο να πει κανείς;

Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας;

Ξεκινάει με Λέτο φουνταριστό (!) και με Χριστοδουλόπουλο δεξιά (!), που δεν έχει παίξει ποτέ εκεί το παιδί ... αντί να βάλει το δοκιμασμένο διάολε και λογικό Σάλπι δεξιά και Πετρόπουλο στην κορυφή.

Βλέπει ότι ο Κατσουράνης δεν τραβάει κα-θό-λου και τον αφήνει.

Αλήθεια ρε παιδιά, ο ΣΙΜΑΟ τι έχει απογίνει; Τον έχουνε κι αυτόν για φάγωμα; Τι αμαρτίες πληρώνει ΚΑΙ αυτός;

Αφήνει έξω τον όλο και πιο φορμαρισμένο Νίνη, τον ΜΟΝΟ ικανό να οργανώσει την επίθεση.

...

Τα είπε όλα ο Παύλος Γιαννακόπουλος με τη δήλωσή του.

Μήπως ήρθε ο καιρός να πάρει και τη σκούπα;

Να αναλάβει δηλαδή την προεδρία;

Ανώνυμος είπε...

Μέσα στη θολούρα μας όμως, να μην ξεχάσουμε ένα ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ γεγονός με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ για τον Παναθηναϊκο: επιτέλους ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!

Τίποτα δεν μπορεί πια να το καθυστερήσει ή να το σταματήσει!

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι για τον ΓΚΑΛΙΝΟΒΙΤΣ, που το ξέχασα προηγουμένως.

Ο Γκαλίνοβιτς περνάει αυτόν τον καιρό ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα. Έχει επανειλλημένα ζητήσει άδειες από τον ΤενΚάτε.

Θεωρώ λοιπόν πως ο Ολλανδός έπρεπε να τον προστατέψει και να βάζει τον ΤΖΟΡΒΑ.

ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ πάντως το γιουχάρισμα του Γκαλίνοβιτς την ώρα του παιχνδικιού ήταν Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ!!!

Greg είπε...

Εφόσον ο Γκαλίνο έχει οικογενειακό πρόβλημα η παρουσία του στην ομάδα είναι απλά άλλο ένα έγκλημα του τενκατε. Δεν φταίει αυτός.

Η θέση του τερματοφύλακα απαιτεί αυτοσυγκέντρωση 100%. Εάν δεν υπάρχει αυτό τότε και ο καλύτερος του κόσμου θα υστερεί.

Είναι πολύ καιρό τώρα που φωνάζω ότι το τρίο Στούτεσ (πρόεδρας,σχολιαστής και βοηθός) πρέπει να φύγουν ΑΜΕΣΑ από την ομάδα.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα το σημερινό αρθράκι στην Ελευθεροτυπία του σεσημασμένου αντιπαναθηναϊκού (και νεροκουβαλητή στο μύλο του Σωκράτη) πρώην διευθυντή της ΕΡΑ-ΣΠΟΡ Νίκου Ασημακόπουλου ...

... στο οποίο επιχειρεί, με το συνήθη κουτοπόνηρο τρόπο του, να απαξιώσει τον ΛΕΤΟ (ναι!), ισχυριζόμενος ότι ο Αργεντίνος ξεχωρίζει όχι επειδή είναι ταλεντάρα (μα τι λέτε τώρα) αλλά απλά και μόνον επειδή ο Παναθηναϊκός παίζει άναρχα και χωρίς σύστημα καθότι αδούλευτος από τον Τεν Κάτε.

Όπως πάντα ο Ασημακόπουλος πάει κι εδώ να χτυπήσει μ' ένα σμπάρο δυο τριγώνια: ΚΑΙ εμάς τους Παναθηναϊκούς να μας τραβήξει το χαλί του ενθουσιασμού μας για τον παιχταρά μας το Λέτο αλλά ΚΑΙ να παρηγορήσει τους γαύρους λέγοντάς τους ότι δεν έχασαν δα και κανένα κελεπούρι (το κάνει άλλωστε ανοιχτά στο αρθράκι του ο αδιάντροπος αυτός μπαγάσας!)

Κι όπως τα διάβαζα αυτά, μού ήρθε η ... φώτιση!

Λοιπόν για δώστε βάση:

1. Τι ακούμε συνέχεια να λέει ο Ολλανδός φέτος ακόμα και (κυρίως και) μετά τις ήττες μας στην Ευρώπη; "ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ".

2. Τι ερωτήσεις του "στρώνουν" οι δημοσιογράφοι ακόμα και μετά (κυρίως μετά) τις ήττες μας στην Ευρώπη; ΟΧΙ βέβαια αν ... ξέρει την ιστορία του Παναθηναϊκού (αυτά ήξεραν να τα κάνουν σε άλλον) αλλά: "ΕΧΕΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ; ΣΩΣΤΑ;".

3. Τι έλεγε ένα σημαντικό πανό στο γήπεδο τις προάλλες: "ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ". Δηλαδή, με βάση το νόημα αυτής της λέξης, είναι ο σκοπός για τον οποίον θυσιάζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ φέτος.

Και σκέφτηκα: ΜΗΠΩΣ τελικά ρε παιδιά εδώ είναι το μυστικό; Το μυστικό που εξηγεί τις αχαρακτήριστες (εξευτελιστικές τις ονόμασε ο ΠΑΥΛΟΣ) εμφανίσεις μας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις;

Μήπως δηλαδή έχει φέτος πραγματικά εγκαταληφθεί η Ευρώπη και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ στόχος έχει μπει - από ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ πρώτιστα - το πρωτάθλημα;

Έχω την αίσθηση ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει.

Κι αν συμβαίνει, ίσως τελικά να μην πολυδιαφωνώ. Τι λέω; ΣΥΜΦΩΝΩ!

Γιατί όπως έλεγα και παλιότερα, ένα πρωτάθλημα είναι ΖΩΤΙΚΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τον τωρινό Παναθηναϊκό!

Θα του δώσει την ηρεμία, που χρειάζεται για να πάει και παραπέρα. Αρκεί βέβαια οι της ΠΑΕ να το διαχειριστούν, όταν με το καλό το πάρουμε, σωστά και ΟΧΙ όπως ο Τζίγκερ το Ντάμπλ του 2004.

Τι λέτε;

Τρίφυλλος είπε...

Φίλε Τζόνι,

Συμφωνώ σε όλα.

Φιλικά,
Ο Τρίφυλλος

Ξανθιώτης είπε...

Τζόνυ, κλούβια ανάλυση. Πάλι δεν το έπιασες.

Στην Ευρώπη τρώμε σφαλιάρες επειδή οι αμυντικοί που έχουμε είναι για πέταμα και κάνουν συνεχώς γκάφες. Τόσο απλό είναι.

Ούτε παίκτες "ξεκούρασε" (αυτό έλειπε, ακόμη δεν άρχισε το πρωτάθλημα), ούτε τίποτα ιδιαίτερο έγινε στα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Αντίθετα αφού φάμε τα τρία, σχιζόμαστε μήπως και βάλουμε κανένα γκολ να ξεπλύνουμε την ξεφτίλα.

Τα αφεντικά πουλάνε κουτόχορτο μήπως και το καταπιεί κανένας ηλίθιος. Τι άλλο να κάνουν; Περιμένεις να βγουν και να πουν "είμαστε ανίκανοι και πήραμε καραγκιόζηδες στην άμυνα και δεν πρόκειται να κρατήσουμε το μηδέν πίσω με τίποτα." ;;; Δεν γίνεται.

Βέβαια, αργά ή γρήγορα τις ίδιες γκάφες θα τις κάνουν οι αμυντικοί και στο πρωτάθλημα και θα το χάσουν κι αυτό. Τότε θα φταίει ο Πανσεραϊκός που δεν έκατσε να χάσει...

island είπε...

θεϊκ'ό λέμε!!!!

Ξανθιώτης είπε...

Μπαρτσελόνα - Ατλέτικο 5-2

Ατλέτικο - ΑΠΟΕΛ 0-0

Να θυμίσω ότι πρόκειται για την ίδια ομάδα που μας την παρουσίασαν σαν την ΣΟΥΠΕΡ ομάδα, ανίκητη, φοβερή και τρομερή και από την οποία χάσαμε 2-3 και 2-0 με τα χέρια κάτω. Φυσικά ο κύριος λόγος που χάσαμε ήταν ο γνωστός: τα λάθη της ανύπαρκτης άμυνας.

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά..... είπε...

Η ομάδα έχει υποστεί μια μετάλλαξη όσο και να θέλουμε να δικαιολογήσουμετα τα αδικαιόλογητα.

Ήρθε ένας άνθρωπος, ο Θεός να τον κάνει προπονητή, που προσπάθησε να εφαρμόσει στον ΠΑΟ των 20 εκατομμυρίων μπάτζετ, ότι έβλεπε να κάνουν οι βασικοί προπονητές στις Τσέλση και Μπάρτσα με μπάτζετ 200 εκατομμύρια ευρώ, που θήτευσε ως βοηθός.

Καμιά ελληνική ομάδα δε μπορεί να αγωνιστεί χωρίς αμυντικό προσανατολισμό στην ευρώπη. Και δε μπορεί και στην Ελλάδα χωρίς διαιτητική στήριξη κάτι που θα φανεί σύντομα.

Το να αμβλύνουμε τις γωνίες και να μην αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα στην αληθινή του βάση, είναι απλώς στρουθοκαμηλισμός κα χάιδεμα των δικών μας κυρίως αυτιών.

Δικαίωμα φυσικά του καθενός να αυτοχαιδεύεται, αλλά ας μην το κάνουμε και σημαία.

Μαλάκες είμαστε, όχι βλάκες.

Μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά..... είπε...

θα συμφωνήσω και με τον Greg, πως αν ο Γκαλίνοβιτς αγωνιζόταν - πέρα από δυσκαμψία - και με ψυχολογικό πρόβλημα (για οικογενειακούς λόγους που όλοι πρέπει να σεβαστούμε γιατί υπάρχουν και σοβαρότερα πράγματα από το ποδοσφαιρο) η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τον Τεν Κάτε.

Είναι θέμα χρόνου να γκελάρει η ομάδα έτσι όπως αγωνίζεται.

Άναρχα και χωρίς αγωνιστικό προσανατολισμό και σχέδιο. Μια ομάδα είναι σα μια ορχήστρα. Η επίθεση και η άμυνα πρέπει να συνεργαζόνται αρμονικά για να μην είναι φάλτσα.

Και ο ΠΑΟ είναι φάλτσος.

Και ναι, το έχει επιλέξει ο ίδιος να είναι.

ΑΥΤΟ είναι εσωστρέφεια Κε Πατέρα.

Το να μη βλέπουμε τα στραβά μας.

Όλα τα άλλα είναι για λαική κατανάλωση.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Μαύρη νύχτα,

συμφωνώ, ασφαλώς, μαζί σου και για τη "μετάλλαξη της ομάδας" (που λέει κι ο Γκόντζος) και για τον αμυντικό προσανατολισμό στην Ευρώπη.

Λέω όμως: ΕΑΝ αυτό που είδαμε (και εννοώ και το επικοινωνιακό παιχνίδι όχι μόνο του πανό αλλά και του φιλικού προς στη Διοίκηση Τύπου, που έβγαλε λ.χ. την ΑΤΛΕΤΙΚΟ "υπερομάδα" προφανώς για να δικιολογήσει τ' αδικιολόγητα) ...

... ΕΑΝ λοιπόν αυτό είναι προϊόν της απόφασης της Διοίκησης να πάρουμε φέτος το πρωτάθλημα (έστω και) με τίμημα την Ευρώπη, ΤΟΤΕ εγώ δεν θα σταθώ απέναντι σ' αυτή την απόφαση αλλά θα την στηρίξω (όσο κι αν η "μετάλλαξη" με χαλάει).

Πρόσεξε: λέω "ΕΑΝ" -> "ΤΟΤΕ".

Γιατί αλλιώς γμτα...

----

Οπαδέ της Skoda Ξάνθης,

ε, τι να γίνει, δεν μπορούμε όλοι να κάνουμε τις δικές σου βαθυστόχαστες αναλύσεις.

Όπως π.χ. όταν λες: "Ούτε παίκτες "ξεκούρασε" (αυτό έλειπε, ακόμη δεν άρχισε το πρωτάθλημα),".

Σωστά! Πώς δεν το σκέφτηκα ο ... κλούβιος!

Δεν ξεκούρασε κανέναν ... όπως, ας πούμε, τον Ζιλμπέρτο που στα 34 παίζει Α-ΣΤΑ-ΜΑ-ΤΗ-ΤΑ από πέρσι με μόλις 10 μέρες διακοπές (Συνομοσπονδιών γαρ - εδώ, ο νεαρός Μάτος που υπέστη τα ίδια πρόπερσι, "κάηκε" για μια χρονιά)

Ή όπως τον 33χρονο Καραγκούνη, που τον αφήνει να παίζει (άλλο αν τα θέλει και του Κάρα ο κώλος) τραυματισμένος, με ένεση και ξεθεωμένος από τα ταξίδια με την Εθνική...

Έχοντας παράλληλα "εξαφανίσει" τον Σιμάο, για τον οποίον έλεγε πως "είναι διαφορετική η ομάδα όταν αγωνίζεται αυτός" (εκτός κι αν το έλεγε απλά και μόνο για να την πει στον Μάτος).

Άφεριμ καρντάσι!

Ξανθιώτης είπε...

Τζόνι, συνεχίζεις να με αποκαλείς "οπαδό της Σκόντα" ενώ τα έχουμε πει πολλές φορές ότι είμαι οπαδός του ΠΑΟ. Πόσες φορές πρέπει να σου το πω για να το καταλάβεις; Τόσο ηλίθιος είσαι;

Βέβαια με τα επιχειρήματα δεν τα βγάζεις πέρα, οπότε τι άλλο να κάνεις; Αυτά που μου απάντησες πιο πάνω είναι ασυναρτησίες χωρίς νόημα.

Ξανθιώτης είπε...

Και επειδή υπάρχουν και μικροί που δεν καταλαβαίνουν:

Ο γαύρος τόσα χρόνια που ξεφτιλιζόταν στην ευρώπη και είχε γίνει ανέκδοτο, δεν αδιαφορούσε για την ευρώπη! Καιγόταν για την ευρώπη! Τους πονούσαν πολύ τα χαστούκια που έτρωγαν, οι τριάρες, οι πεντάρες και η ΕΠΤΑΡΑ! Είχαν διώξει προπονητές, είχαν γίνει μαλλιά κουβάρια για την ευρώπη.

Είχαν ομάδα τσίρκο, και γι αυτό ξεφτιλιζόταν έτσι! Όμως έπαιρναν τα πρωταθλήματα με το παρασκήνιο. Όχι γιατί έπαιζαν "επιθετικό ποδόσφαιρο" και άλλες τέτοιες μπούρδες. Αυτά είναι παραμύθια για ηλίθιους. Οι διαιτητές έδιναν τα πρωταθλήματα στην ομάδα τσίρκο. Αν είχαν καλή ομάδα θα τα πήγαιναν καλά και στην Ευρώπη.

Απλά πράγματα.

Εμείς τέτοιο παρασκήνιο δεν έχουμε. Αν τρώμε λοιπόν τριάρες στην έδρα μας, και μάλιστα από τους Τούρκους, αυτό δείχνει ότι δεν έχουμε καλή ομάδα. Αν ξεφτιλιζόμαστε στην Ευρώπη θα πέφτει και η ψυχολογία. Ότι και να λέμε, αν τρως τρία στην έδρα σου ξέρεις ότι είσαι ομάδα της πλάκας, πως να το κάνουμε. Η κακή ομάδα που έχουμε πιθανότατα θα χάσει και το πρωτάθλημα γιατί δεν έχουμε από πίσω παράγκα να μας δίνει τα παιχνίδια χωρίς κόπο. Η διαιτησία πάλι το γαύρο θα βοηθήσει περισσότερο απ' ότι εμάς.

Οπότε ... ομάδα δεν έχουμε ... παράγκα δεν έχουμε ... Τι έχουμε; Τον Πατέρα να λέει δικαιολογίες, και κάποιους λίγους ηλίθιους που τις καταπίνουν αμάσητες...

Greg είπε...

Το τσιμπήσαμε πάλι το τρίποντο. Αφού σωθήκαμε (ας είναι καλά ο Αντρέου) στο Α' ημίχρονο.

Ευτυχώς ξύπνησε και ο ακατονόμαστος και ανέβασε τον Κατσουράνη στο Β'.

Έχασε και το Αεκάκι πόντους,χάνει και η Γαβριέλλα το παιχνίδι, καλά πάμε. Με πολύ άγχος, αλλά όπως πάνε τα πράγματα και εάν ξυνήσει και ο Τζιμπρίλ τη βλέπω τη κούπα στη Λεωφόρο φέτος, με δεύτερο τον Άρη και τρίτο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ.

Γαμώτο ισοφάρισε η Γαβριέλλα. Φτου.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκόντα Ξάνθης,

αν ήσουν ντρόμπρος, δεν θα μας συστηνόσουνα σαν οπαδός της Ξάνθης όντας παναθηναϊκός.

Κι αν ήσουν παναθηναϊκός, δεν θα έλεγες ότι αν το πρωτάθλημα παιζόταν μεταξύ Παναθηναϊκού και Ξάνθης εσύ θα προτιμούσες να το πάρει η Ξάνθη.

Διάλεξε λοιπόν: είσαι κουτοπονηρούλης ή οπαδός της Ξάνθης;

Εγώ πάντως οπαδό της Ξάνθης σε θεωρώ και, πίστεψέ με, αυτό δεν το λέω καθόλου απαξιωτικά ή υποτιμητικά.

Ξανθιώτης είπε...

Τζόνι, πόσες φορές πρέπει να σου εξηγήσω τα ίδια και τα ίδια; Είπαμε είμαι οπαδός του ΠΑΟ που κατάγομαι από την Ξάνθη. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις; Αν δεν είμαι οπαδός του ΠΑΟ γιατί τρώω το χρόνο μου εδώ; Γιατί τσατίζομαι με τις βλακείες του Τζίγγερ και του Πατέρα;

Όσο για την επιλογή ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα, να στο ξαναπώ γιατί δεν τα πιάνεις εύκολα: αν υπήρχε περίπτωση να το πάρει το πρωτάθλημα ο ΠΑΟ ή ο Αστέρας Τρίπολης εγώ θα διάλεγα τον Αστέρα Τρίπολης και όχι τον ΠΑΟ! Ναι, είναι αλήθεια! Το ίδιο ισχύει με τον Πανσεραϊκό, τον Λειβαδιακό, την Ξάνθη, την Καβάλα κλπ κλπ κλπ ... οποιονδήποτε εκτός Αθήνας και Θεσ/νίκης. Ναι, σωστά! Θα πανηγύριζα ένα πρωτάθλημα του Εργοτέλη περισσότερο από ότι ένα πρωτάθλημα του ΠΑΟ.

Τι να κάνουμε, αυτό πιστεύω! Γιατί πέρα από τον οπαδισμό, αυτό θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο για την χώρα γενικότερα, να έχουν οι μικροί ίσες ευκαιρίες.

Δεν πρόκειται να γίνει όμως. Ποτέ! Είμαι σίγουρος. Εσύ δηλαδή θεωρείς ότι κινδυνεύει να χάσει ο ΠΑΟ το πρωτάθλημα και να το πάρει η Ξάνθη;;; Αυτό είναι το πρόβλημά σου;

Αυτά όμως ας τα αφήσουμε. Είναι σημαντικότερα θέματα που δεν είναι για εδώ. Εδώ λέμε τον πόνο μας για τα προβλήματα της ομάδας μας. Για τα προβλήματα της χώρας μας υπάρχουν άλλοι τόποι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ VS ΞΑΝΘΙΩΤΗ:

Νοσταλγός VS Ανανεωτή.

Ένα debate ίσως θα έλυνε το πρόβλημα μια και καλή.

Τουρτούρα άσε τις ρουφιανές και ασχολήσου με την ομάδα.

Η εσωστρέφεια στο απόγειο της.

ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

"Η Διοίκηση της εταιρίας «Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική Α.Ε.» σχετικά με τις εκτιμήσεις σε μερίδα των ΜΜΕ αναφορικά με το έργο της Διπλής Ανάπλασης, διευκρινίζει τα ακόλουθα:

Το έργο της Διπλής Ανάπλασης μπορεί να συντελεσθεί μόνο όπως το ψήφισε η συντριπτική πλειοψηφία 257 βουλευτών της Βουλής των Ελλήνων, με τις διατάξεις των άρθρων 11 και 12 του ν.3481/2006. H τύχη του γηπέδου του ΠΑΟ και του Εμπορικού Κέντρου στο Βοτανικό είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Έτσι άλλωστε χορηγήθηκε και η οικοδομική άδεια του γηπέδου του Παναθηναϊκού συνδεδεμένη με την κατασκευή του Εμπορικού Κέντρου.

Η εκτιμηθείσα δε αποζημίωση της Εταιρίας από επίσημα, κρατικά όργανα, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το κόστος του εκτελεσθέντος έργου, είχε προσδιορισθεί στο ποσό των ευρώ 280 εκατομμυρίων"

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Σήμερα (Δευτέρα) το πρωί, σε συνέντευξή του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ ο Φίλιππος ΔΑΡΛΑΣ δήλωσε:

"Η διαφορά μας από προηγούμενες χρονιές είναι ότι έχουμε μπει στην υπόθεση πρωτάθλημα με τσαμπουκά. Από την πρώτη στιγμή η Διοίκηση και ο προπονητής μάς επαναλαμβάνουν ότι ο πρώτος και κύριος στόχος της σεζόν είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σε αυτόν θα τα δώσουμε όλα".

ΣΧΟΛΙΟ Τ.Τ.: Ευχαριστώ Φίλ για την επιβεβαίωση των ... υποψιών μου.

---

Οπαδέ της Σκόντα Ξάνθης,

μάλλον επειδή εγώ είμαι της ... παλιάς σχολής - ή "νοσταλγός" όπως λέει παραπάνω η ... εξωστρεφής (όπως λέμε gay) ανώνυμη αχλαδιά -, δεν μπορώ να σε πιάσω όταν δηλώνεις, ότι προτιμάς να πάρει το πρωτάθλημα η Ξάνθη (ή όποια άλλη επαρχιακή ομάδα) αντί του ΠΑΟ και ταυτόχρονα θεωρείς τον εαυτό σου παναθηναϊκό!

Πολύ ... μεταμοντέρνο αδερφέ!

Όχι πολύ παλιά, αυτό το βίτσιο το λέγαμε και κουκουρούκου.

:-ppp

Ρ

Ξανθιώτης είπε...

Αν είχε ελπίδες να το πάρει μια μικρή ομάδα, αυτό θα σήμαινε ότι το πρωτάθλημα παίζεται με ίσους όρους.

Αν το πρωτάθλημα παιζόταν με ίσους όρους, ο ΠΑΟ δεν θα έπαιρνε ένα ανά δέκα χρόνια.

Όσο το πρωτάθλημα παίζεται με παράγκες και παρασκήνια, ο ΠΑΟ θα είναι ριγμένος.

Το έπιασες τώρα το σκεπτικό ή ζορίζεσαι ακόμη; Σε επόμενο ποστ θα το εξηγήσω και σε γλώσσα ΟΥΓΚΑ-ΟΥΓΚΑ γιατί τα ελληνικά φαίνεται να σε δυσκολεύουν! :-)))

Ανώνυμος είπε...

Situation Koukouroukou!

Ρε παιδιά,
λύσ' τε μου μια απορία παρακαλώ, αν είναι ακόμα κανείς εδώ σε τούτο το παναθηναϊκό blog:

ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ή ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν' ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ;

Γιατί, διάολε, ο ένας προτιμάει, λέει, να πάρει το πρωτάθλημα η Ξάνθη αντί του Παναθηναϊκού ...

... ενώ τον άλλον δεν το ενδιαφέρει, λέει, το πρωτάθλημα αφού δεν παίζουμε σαν τη Μπάρτσα Γιουνάϊτεντ και τα τοιαύτα!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΦΕΤΙΝΗ ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ;

Που να τον ΚΑΙΕΙ, διάολε, το θέμα αυτό;

Ή μείναμε με τους μπερδεμένους Ξανθιώτες και τις ανώνυμες αχλαδιές;

---

Υ.Γ. Οπαδέ της Σκόντα υποκλίνομαι! Έδωσες σόου με την ανάλυση της ... λογικής του! Άμα, λέει, πάρει την κούπα η Ξάνθη, αυτό θα σημαίνει ότι το πρωτάθλημα παίζεται δίκαια, άρα, δε μπορεί, κάποια μέρα θα το πάρει κι η Πανάθα! Αποθέωση! Κρίμα που έχουν πάψει να προβάλλονται στην τουβού τα "ΣΦΗΝΑΚΙΑ", να το έδινες να το παίζανε σαν μονόπρακτο! Με τον αξούριστο Σύλλα Σεραφίμ να οδηγάει Σκόντα Φάβοριτ και να το παραμιλάει στρίβοντας ... τρίφυλλο!

:-)))

Greg είπε...

Φίλε Ξαμθιώτη. Η σκόντα (και ο Λεβαδειακός) είναι η περισσότερο ευνοημένη ομάδα μετά τη Γαβριέλλα τα τελευταία χρόνια.

Λοιπόν, ας μη μιλάμε για ισονομία και δικαιοσύνη στο Ελληνικό ποδόσφαιρο φέρνοντας σαν παράδειγμα τη "αδικημένη σκόντα".

Η θέση της ξανθ(ε)ιάς Γαβριέλλας. Η θέση της είναι στη Β'. Η Αν Μακεδονία και Θράκη έχει νέο εκπρόσωπο στη Α' τη ΚΑΒΑΛΑ που τόλμησε! Κάτι που η Γαβριέλλα του Βορρά δεν έκανε ποτέ. Και ας μηξεχνάμε την ιδιοκτησία της ομάδας σε σχέση με τη συνεργασία - συνεαιρισμό Πανόπουλου - Συγγελίδη!

Ξανθιώτης είπε...

Ναι, βέβαια. Ο Μάκης Ψωμιάδης είναι η μεγάλη ελπίδα του ελληνικού αθλητισμού.

Ξανθιώτης είπε...

Αγαπητέ Τζόνι.

Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος ότι φέτος θα το πάρουμε το πρωτάθλημα! Εσύ γιατί ανησυχείς; Τι σε προβληματίζει;

Ξέρω βέβαια ότι στεναχωριέσαι που απομονώθηκαν οι Γιαννακόπουλοι. Έλεγαν πάλι μετά την τριάρα εντός από τους Τούρκους ότι "κάποιοι μικραίνουν τον ΠΑΟ", και δεν βγήκε ο Βγενο να τους στηρίξει. Εκεί, στην απομόνωση! Έχεις δίκιο. Όλοι πονάμε για την απομόνωση των Γιαννακόπουλων.

Από την άλλη όμως αυτά είναι εσωστρέφειες. Για το πρωτάθλημα είμαστε βέβαιοι! Κοιτάμε την τριπλέτα που έχουμε στην κορυφή και νιώθουμε μια απόλυτη σιγουριά! Είναι σαν να ξεκινάμε με γκολ από τα αποδυτήρια! Τέτοια τριπλέτα δεν έχει κανείς άλλος και την ζηλεύουν όλοι. Μιλάω βέβαια για το τριο Τζίγγερ, Πατέρα, Αντωνίου. Αυτοί οι τρεις αφήνουν πίσω τους όλα τα φημισμένα τριο, ακόμη και το τριο Στούτζες!

Ανώνυμος είπε...

Ξανθιώτη:

Το πιό γραφικό και ταυτόχρονα επικίνδυνο Τρίο: το Τρίο Πεμπτοφαλαγγίτες, δηλαδή εσένα, τον Πανάθα και τους υποστηρικτές σας-όσους σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο.

Ξανθιώτης είπε...

Ανώνυμε, για "γραφικό" διάβασε τις σημερινές δηλώσεις Πατέρα. Ανέκδοτο έχει γίνει. Ούτε για τον Εθνικό δεν κάνει ο άνθρωπος...

Ξανθιώτης είπε...

Τα λαβράκια που βρήκε ο Αντωνίου αλωνίζοντας την υφήλιο επί δύο χρόνια είναι και αυτά ανέκδοτο...

Ξανθιώτης είπε...

Ο δε Πανμέγιστος που δεν πούλησε τον Βύντρα με 2 εκ. και έβαλε βέτο στον Κυριάκο για να πάρουμε τον Καντε ... αυτός είναι από άλλο ανέκδοτο!

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκόντα Ξάνθη,

θυμάσαι σε ποιες εποχές πήρε πρωτάθλημα μια (πραγματικά πολύ καλή) επαρχιακή ομάδα. Δεν ήταν εποχές Κοκκαλιστάν.

Η μοναδική λοιπόν περίπτωση να πάρει ίσως κάποτε η ομάδα σου κάτι - ακόμα και πρωτάθλημα - είναι ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ και μαζί του όλα ΤΑ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ για να στηρίζει την απληστία του με τους συνήθεις άνομους τρόπους: όπως π.χ. στην τελευταία αγωνιστική, με το πρωτάθλημα να παίζεται στον πόντο, να παίζει η ΞΑΝΘΗ στην έδρα της κόντρα στο Θρήνο κατεβάζοντας (για να τον διευκολύνει) τη δεύτερη ομάδα και τα τσικό της με τον προπονητή της να δηλώνει "το κάνουμε αυτό επειδή δουλεύουμε σε βάθος χρόνου και θέλουμε να δούμε και τα νέα μας παιδιά".

Θλιβερά πράγματα...

ΥΓ Τελικά είσαι ή δεν είσαι σίγουρος ότι θα πάρει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα φέτος;

Ξανθιώτης είπε...

"ΥΓ Τελικά είσαι ή δεν είσαι σίγουρος ότι θα πάρει ο Παναθηναϊκός το πρωτάθλημα φέτος;"

Να δω τι γράφει αύριο το Ντέρμπι και θα σου πω.

Ανώνυμος είπε...

O.S.Ξ.: "Να δω τι γράφει αύριο το Ντέρμπι και θα σου πω."

Τ.Τ.: ΟΚ, θα περιμένω.

Ανώνυμος είπε...

Στο τέλος, στο blog θα μείνουν ο ρουφιάνος νοσταλγός και ο ανανεωτής Ξανθιώτης.

Πφ......σας βαρεθήκαμε.....

Παίξτε μόνοι σας, όλοι την έχουν κάνει εξάλλου........

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΏΝΥΜΕ ΤΩΝ 2.30, 23 ΣΕΠΤ:

Ο ΞΑΝΘΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΟ(ΚΑΛ)ΛΟΠΑΙΔΟ. ΤΟΝ ΣΙΤΙΖΕΙ Ο ΣΥΓΓΕΛΙΔΗΣ.


ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΟΚΟΠΟΙ, "ΑΝΩΝΥΜΟΙ", ΨΕΥΔΩΝΥΜΟΙ ΚΑΙ "ΕΠΩΝΥΜΟΙ", ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΥΜΠΑ.


ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝ ΑΠ' ΕΞΩ... ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ...


ΤΟΥΡΤΟΥΡΑ: ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ ΣΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΦΘΕΙΡΕΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΓΑΜΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκ-Ξ,

ρώτησα αν θέλεις να πάρει φέτος το πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός. Μου απάντησες άλλα αντί άλλων. "Κινέζος", που λέμε.

Προφανώς λοιπόν ισχύει η πάγια τοποθέτησή σου: προτιμάς, όπως έχεις πει, να πάρει πρωτάθλημα η Σκ-Ξ παρά ο ΠΑΟ.

Δικαίωμά σου και λογικό αφού είσαι οπαδός της Σκ-Ξ.

Θα μου επιτρέψεις εμένα, σαν οπαδό του Παναθηναϊκού, να θέλω να πάρει πρωτάθλημα η δική μου ομάδα.

Ξέρω ότι σε στεναχωρώ, αλλά αυτά έχει η παλιοζωή...

Π.χ. η δική μου ομάδα θα σκίζει την ΙΝΤΕΡ του Μουρίνιο μέσα στο Μιλάνο, την ίδια ώρα που η δική σου θα αντιμετωπίζει με τα τσικό το Θρήνο της παραλίας.

Ξανθιώτης είπε...

Τζόνι, τι το κουράζεις. Αφού δεν τα πιάνεις με τίποτα. Δεν σου κόβει ρε φίλε, πως να το κάνουμε!

Ρωτάς τα αυτονόητα. Ξανά και ξανά. Μόνο ηλίθιοι ρωτάνε στα σοβαρά αν θέλουμε να το πάρει ο ΠΑΟ το πρωτάθλημα. Μόνο βλάκες ρωτάνε τέτοια.

Και γω και όλοι οι φίλαθλοι του ΠΑΟ θέλουμε να το πάρει η ομάδα μας το πρωτάθλημα. Φυσικά. Είναι αυτονόητο. Μόνο κάποιος χαζός θα μπερδευόταν σε αυτό.

Το θέμα δεν είναι αν θέλουμε. Το θέμα είναι αν με αυτούς τους ανίκανους της διοίκησης μπορούμε να το πάρουμε. Εκεί είναι το πρόβλημα. Γι αυτό τους βρίζει ο κόσμος. Επειδή είναι ανίκανοι να φτιάξουν ομάδα που θα πάρει το πρωτάθλημα.

Θα στο εξηγήσω και σε "ούγκα-ούγκα" μηπως και το καταλάβεις (ναι, σιγά!) αλλά τώρα βιάζομαι...

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκ-Ξ,

λες: "και όλοι οι φίλαθλοι του ΠΑΟ θέλουμε να το πάρει η ομάδα μας το πρωτάθλημα. Φυσικά. Είναι αυτονόητο."

- Δηλαδή θέλεις να πεις ότι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ο κολλητός σου, ο αείμνηστος "Πανάθας", που δήλωνε συνέχεια ότι δεν θέλει να πάρει ο Παναθηναϊκός πρωτάθλημα (γιατί αυτό, λέει, θα εμπόδιζε την αναγέννησή του από τις στάχτες - του Παναθηναϊκού, όχι του "Πανάθα");

Για δες κάτι πράγματα!

Και γιατί δεν είπες τίποτα βρε αδέρφι, που είσαι και σαϊνι;

Γιατί δεν ... ειδοποίαες; (που έλεγε κι η ταινία)

Χμμμμ...

Λες γι' αυτό να συμφωνούσατε τόσο τα δυό σας;

Γι' αυτό τόση ... αρμονία στις απόψεις σας;

Επειδή δεν είσαστε οπαδοί του Παναθηναϊκού;

:-pppp


Υ.Γ. Αφιερώνω στον ωραίο διάλογό μας: http://www.youtube.com/watch?v=og1HAkjOuL0

squarelogic είπε...

,,και τι γνώμη έχουν οι τελευταίοι εναπομείναντες για την μαύρη τρύπα των 10 εκ. 1,5 χρόνο μόλις μετά την πρωτοφανή αύξηση ΜΚ.κατά 65 εκ?

Γιατί εμένα δεν μου προκύπτουν τα νούμερα?65+ 25(έσοδα απο Τσ.Λ.)+ 6(ΕΡΤ)+ΧΟΡΗΓΊΕς/ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ κλπ= πάνω από 100 εκ!
μεταγραφικά έξοδα πέρσι και φέτος 40εκ.Άλλα τόσα για συμβόλαια?
Κάτι γράφτηκε για 10 εκ.για το γήπεδο και άλλα 5 εκ χρέος της προηγούμενης ιδιοκτησίας!

Greenliver είπε...

Προσωπικά θαυμάζω την αθλητική παιδεία και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τον αθλητισμό ο Ξανθιώτης, συντάσσομαι όμως ως οπαδός και με την κοντόφθαλμη αλλά πλην τίμια λογική του Τουρτούρα.

1-1.

Ο ΟΣΦΠ έκανε παίδες δύο νίκες τίτλου. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι τα ντέρμπυ κρίνουν τους τίτλους, ίσα ίσα πιστεύω πως κρίνονται στα μικρά παιχνίδια, αλλά η πίεση πλέον από το άλλο στρατόπεδο είναι πολύ έντονη. Αυτό, προς απάντηση όσων θεωρούσαν το φετινό πρωτάθλημα σίγουρο.

Χρειάζεται συσπείρωση λοιπόν και φυσικά καλόπιστη κριτική.

Squarelogic, μια και ο λόγος περί κριτικής, είχα και εγώ την ίδια απορία. Δε μου βγαίνουν τα κουκιά. Αλλά όταν ολόκληρος μεγαλομέτοχος (Παύλος) ρωτάει που πήγαν τα λεφτά και γιατί κόστισε πχ το παλτό Σισέ 16 μύρια, τι περιμένεις να μάθουμε εμείς οι κοινοί θνητοί? Το θέμα που τίθεται εδώ είναι τρώμε αμάσητα ότι μας πασάρουν ή τη ψάχνουμε? Και αν τη ψάχνουμε γινόμαστε εχθροί του ΠΑΟ?

Ιδού η απορία.

16 μύρια λέγεται ότι κόστισε ο Σισέ. Πόσο μας κοστίζει το άλλο παλτό ο Σίλβα ξέρετε ρε παιδιά?

Γιατί αν ο ΠΑΟ αποδεσμευτεί από αυτά τα δύο βαριά συμβόλαια μπορεί να αγοράσει πολύ καλούς παίκτες σε θέσεις που πονάει + να γυρίσει ο Μάτος πίσω που για μένα κάλυπτε τη θέση πολύ καλύτερα από τον Σίλβα.

Ο Σισέ είναι απαράδεκτος. Την κυριακή στο δεύτερο γκολ σήκωσε τα χέρια να διαμαρτυρηθεί επειδή ο Κατσουράνης πετάχθηκε μπροστά του και έβαλε το γκολ (κάτι που ο ίδιος δε θα έκανε). Σε μια πάσα πάρε-βάλε του Κατσούρ (που εξελίσσεται σε μεταγραφή χρυσάφι και κάνει ήδη απόσβεση του κόστους) άργησε να πάει στην μπάλα και μετά άρχισε πάλι να διαμαρτύρεται. Μετά το ματς λέει έβριζε στη μητρική του γλώσσα κλπ κλπ. Πολύ τουπέ, πολύ κωλοπαιδαρισμός.

Ο ΠΑΟ πρέπει να πάει στα εύκολα ματς σε ένα 4-4-2 και να γεμίσει την περιοχή με Σαλπιγγίδη - Πετρό και δε θα έχει πρόβλημα.

Θέλουμε παίκτες κακά τα ψέμματα.

Αλλά από την άλλη ποιός δε θέλει?

Ιδού η απορία Νο2.

Ανώνυμος είπε...

Βάστα γερά ρουφιάνε Τουρτούρα. Καθάρισες τους όλους και μείνε να μιλάς μόνος σου και να υποστηρίζεσαι από το άλλο φασιστάκι τσιράκι σου το αρχιγκοτζαλάκι, τον Μιχαλάκι.

Τουρτούρα ζούμε, στη Βουλή να σε δούμε.

"Σταυρώστε τον, σταυρώστε τον....."

Φυσικά στο ψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ.

Χέρι, χέρι.....και δάκτυλο δάκτυλο ;-))

Ανώνυμος είπε...

Squarelogic,

σωστή η επισήμανσή σου. Δεν ξέρουμε όμως αν και σε τι ποσοστό μπλέχτηκε στην ΑΜΚ και η υπόθεση (δηλαδή τα έξοδα) που αφορά το γήπεδο - δλδ προς το παρόν οι μελέτες και τα παρόμοια. Συν η όλη αναδιοργάνωση της ΠΑΕ μετά το πέρασμα στην πολυμετοχικότητα.

Ο Παύλος όμως θα τη βρει την άκρη, όταν έρθει η ώρα.

George,

πραγματικά υπάρχει θέμα συσπείρωσης, διότι φέτος ο πρωταθλητής πάει απευθείας στους ομίλους του Champions' League και φυσικά ο Θείος θα σκιστεί προκειμένου να πάρει την κούπα η ομάδα του (κι ο ίδιος τα 15+εκ).

Το παιχνίδι με την ΑΕΚ πρέπει οπωσδήποτε να το κερδίσουμε ... αλλά δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι θα δούμε σπουδαία ατραξιόν από το διαιτητή έπειτα από το σφάξιμο της χανούμισας χτες.

Στο ΟΑΚΚΑ πρέπει να είναι και ο ίδιος ο Νίκος Πατέρας την Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Παναθας + Ξανθιωτης = love 4ever

Ανώνυμος είπε...

GAZZETTA.GR

ΚΟΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΑΕΚ-ΓΑΒΡΙΕΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Το link με τα 13 κατοεθώματα της διαιτησίας


http://www.gazzetta.gr/content/view/48064/2/

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ

http://www.youtube.com/watch?v=LUHz0i8_ziA&feature=related

Ανώνυμος είπε...

ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΤΟΥΡΤΟΥΡΑΣ part 2

http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8&feature=related

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΤΣΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΤΟΥΡΤΟΥΡΑ finale

http://www.youtube.com/watch?v=z7AnvVRUH64

Ανώνυμος είπε...

Έτσι τελειώνει ο Τουρτούρας:

http://www.youtube.com/watch?v=XRUi3QBEDcE

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΘΑΣ+ΞΑΝΘΙΩΤΗΣ LIVE

http://www.youtube.com/watch?v=AshzpF8pU40

Ανώνυμος είπε...

Βρε βλαμμένα ανώνυμα Trolls,

αφήστε τις σαχλαμάρες και καταλάβετε επιτέλους ότι ΕΔΩ είναι το πρόβλημα:

http://www.youtube.com/watch?v=TcqpTo9u-8E&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Κι ΕΔΩ συγκεντρωθείτε:

http://www.youtube.com/watch?v=q459p5So3nQ&feature=related

Greg είπε...

Ετοιμασθείτε να δείτε τις νέες εμνεύσεις (βλέπε μαλακίες) του ακατανόμαστου. Αφήνει έξω Σισσέ! Να ανασάνει λίγο ο αεκάκι με τη χειρότερη άμυνα του πρταθλήματος.

Τι άλλο θα δούμε, μήπως επιστροφή του Γκουφίνοβιτς;;;;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΑΘΑΣ + ΞΑΝΘΙΩΤΗΣ = LOVE 4 EVER

S/Μ - BONDAGE ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ ΜΠΟΥΓΑ "ΑΛΛΑΞ' Ο ΚΟΛΛΙΕΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΑΧΙΟΛΙ"

ΠΑΝΑΘΑΣ: "!@#$%^&* ΜΕ"
ΞΑΝΘΙΩΤΗΣ: "ΟΧΙ"

ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ


ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ
ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ
ή απλώς ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΙ;

Μάλλον πολύς κόσμος πόνταρε διάφορα σε μια γκέλα του Παναθηναϊκού χτες στο ΟΑΚΑ.

Γι' αυτό κι ακούω σήμερα στα ραδιόφωνα το γνωστό σενάριο, που βγαίνει απ' το σεντούκι όποτε η Πανάθα μας πάει μπροστά:

- "Χάλια μπάλα βλέπουμε φέτος στο πρωτάθλημα", ο ένας
- "Ειδικά οι μεγάλοι σέρνονται", ο άλλος
- "Τι φταίει ο ταλαίπωρος ο κόσμος να πληρώνει για να τους βλέπει;", ο παράλλος,
- "Δεν είναι ποδόσφαιρο αυτό που παίζουνε", ο παρατρίτος ...

... κι από κοντά για γαρνιτούρα το επίσης συνηθισμένο μελό:

- "Μόνο κάποιες λεγόμενες μικρές ομάδες παίζουν μπάλα", ο ένας,
- "Μα ναι, μόνο σε ματς των μικρών αξίζει να πηγαίνει κανείς", ο άλλος,
- "Αλλά ποιος να τους αφήσει τους μικρούς να πάρουνε πρωτάθλημα, έτσι;", ο παράλλος,
- "Aχ, πόσο καλό θα έκανε στο ποδόσφαιρό μας να έπαιρνε το πρωτάθλημα μια μικρή ομάδα"...

... και δώσ' του οι αναστεναγμοί και τα υπεροπτικά και υπεράνω αναθέματα γενικώς.

Ενώ, βέβαια, όταν οδηγεί την κούρσα η ομάδα της παραλίας με σήμα το παιδί με τα κλαδιά στο κεφάλι, όσο σκατά μπάλα κι αν παίζει, το σενάριο λέει:

- "Πώς να το κάνουμε; Ακόμα κι όταν δεν είναι σε μεγάλες φόρμες, έχει εκείνους τους ποιοτικούς παίκτες που κάνουν τη διαφορά".

Σλουρπ, σλουρπ και σλουρπ!

ΠΟΝΑΕΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ Η ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ;

ΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ, Ε;

Δεν πειράζει.

ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι και χειρότερα κύριε Τουρτούρα.


Συμφωνώ σε όλα, μόνο μία διόρθωση. Αντί: "...το παιδί με τα κλαδιά στο κεφάλι...


από τούδε και στο εξής να γράφετε: "...τον πανταχόθεν τσιμπουκωμένο έφηβο..."


To αυτόν ισχύει και διά τους διαιτητάς και ΑΡΧΙΔΙ-αιτητάς, ΑΡΔ, παραγωγούς εκπομπών και πάσης λογής παρατρεχάμενους του Λιμανόπουστα (copyright δικό σας).

Ξανθιώτης είπε...

Τζόνι, είμαι σίγουρος ότι εσύ το έγραψες σε βίντεο το ΑΕΚ-ΠΑΟ 0-1 και το βλέπεις κάθε μέρα για να ευχαριστηθείς μπαλάρα!

Μεγάλε, γράψε μας και μια ανάλυση! Έτσι για να γελάσουμε!...

Greg είπε...

Ντροπή ΜΙΖΕΡΟΙ.

Ο ΠΑΟ ΕΊΝΑΙ ΠΡΩΤΟΣ! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;;;;;; Ή ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ;

Προσωπικά αντιπαθώ μέχρι αηδίας τον τεντά, αλλά, ΟΣΟ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ
ΤΟΥΜΠΕΚΙ.

Μαι Ξανθιώτη θα βάλλω εγώ το βίντεο, για να φτιάχνομαι που ενώ ακόμη δεν έχω παίξει μεγάλη μπάλλα οι άλλοι είνια πίσω. Όταν πάιξω και μπάλλάρα τότε θα πάρω και τη κούπα.

ΛΟΙΠΟΝ (με το συμπάθιεο) ΑΛΛΑ ΣΚΑΣΜΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκ-Ξ,

πάει, από τη θλίψη σου που ο Παναθηναϊκός είναι πρωτοπόρος και με 5Χ3, έχασες και την αίσθηση του ... timing και πετάς τις εμπαθείς σου ατάκες σε στιγμές που πραγματικά δεν σε παίρνει.

Περίμενε τουλάχιστον να γκελάρει η Πανάθα, ώστε να βρίσκεις και κανένα να σε σιγοντάρει, κακομοίρη.

Τι διάολε, είπαμε "έξις δευτέρα φύσις", αλλά ούτε λίγη υπομονή δεν μπορείς να κάνεις;


---

@ All,

για σήμερα το βράδυ θεωρώ ότι είναι μεγάλο λάθος να υποτιμήσουμε τον χιλιοτσιμπουκωμένο!

Διάσημο μέντιουμ με πληροφόρησε ότι ο διαπλανητικός Ντιόγκο ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΕΝΑΛΤΙ μέσα στο Emirates

κι έτσι ο ΟΣΦΠ ... θα μειώσει σε 6-1 !

:-)
:-)))

Υ.Γ. Πάντως τους έχει "ανοίξει" τόσο ο πάτος από τις ευρωπαϊκές τους ... περιπέτειες, που μέχρι και αυτοκινητιστικό δυστύχημα βρήκε την ΑΡΣΕΝΑΛ στερώντας της 2 ακόμα βασικούς παιχταράδες της την παραμονή του αγώνα!

:-ο

Ξανθιώτης είπε...

Ναι, όταν είμαστε πρώτοι δεν πρέπει να μιλάμε.

Όταν τα πράγματα έχουν πάρει την κάτω βόλτα και έχουμε χάσει το πρωτάθλημα και πάλι δεν πρέπει να μιλάμε.

Γενικά μόνο να γλύφουμε τον άχρηστο το Τζίγγερ επιτρέπεται. Και όσους τυχαίνει να θέλει αυτός.

Το λέει και το Ντέρμπι!

=======

Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι ο Τεντάς ομάδα δεν κατάφερε να φτιάξει και ούτε και πρόκειται. Ο Αντωνίου δεν βρήκε λαβράκια και ούτε πρόκειται. Ο Πατέρας ούτε για Εθνικό δεν κάνει, και δεν θα βελτιωθεί.

Η μόνη ευχή είναι να παραμείνει ο γαύρος μαύρο χάλι για να καταφέρουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα. Τον έχει μικρύνει τρομακτικά τον ΠΑΟ η κλίκα των ανίκανων του Τζίγγερ και τα φερέφωνά τους.

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκ-Ξ,

μωρέ μίλα, μίλα όσο θέλεις.

Γιατί όσο περισσότερο μιλάς, τόσο περισσότερο φαίνεται πως μόνο ν' απαξιώνεις και να ισοπεδώνεις ξέρεις ...

... και πως δεν μπορείς με τίποτα να χαρείς που ο Παναθηναϊκός είναι πρώτος!

Σε καίει έτσι;

Κοινώς, μίλα αδερφέ, μίλα για να ξεμπροστιάζεσαι.

:-pp

Ξανθιώτης είπε...

Εσένα Τζόνι άλλα σου λένε, άλλα καταλαβαίνεις. Όπως τότε που για ένα μήνα προσπαθούσες να μας πείσεις ότι "απομονώθηκαν οι Γιαννακόπουλοι". Αρχικά νόμιζα ότι έχεις πάθει πλύση εγκεφάλου από το Ντέρμπι αλλά μετά κατάλαβα ότι για να πάθεις κάτι τέτοιο θα χρειαζόταν να έχεις εγκέφαλο!!!

Ξανθιώτης είπε...

Για ακόμη μια φορά οι γαύροι θα ανάψουν λαμπάδα στον Βαρδινογιάννη. Χωρίς τον Νικοπολίδη σήμερα θα είχαν τσιμπήσει τουλάχιστον μια πεντάρα από την Άρσεναλ.

Ανώνυμος είπε...

Οπαδέ της Σκ-Ξ,

μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα

πού να τον κρύψεις όμως τον πόνο σου, σουπιά, που ο Παναθηναϊκός είναι πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα

ε; πού;

:-ppp

squarelogic είπε...

Ξανθιώτη,
ομολογώ ότι και γω βλέποντας την εμφατική εμφάνιση του 38χρονου φλεγματικού "κηπουρού" τόλμησα να αναλογιστώ το παιδί θαύμα της Κροατίας,Γκαλίνοβιτς στην θέση του με Βύντρα-Σαριέγκι μπροστά του και μ'έπιασαν εφιάλτες...θάχε γράψει 5 το κοντέρ απ το 1ο ημίχρονο...
Απ τα μεγαλύτερα 'εγκλήματα' του Βαρδινογιάννη αυτό...

Χωρίς πλάκα,ο Γαύρος στάθηκε καλύτερα απ'οτι εμείς στην Μαδρίτη απέναντι σε μια ομάδα συνώνυμη του μοντέρνου passing game στο Νησί.Να το θυμούνται αυτό ορισμένοι που διαπρέπουν σε άκαιρες δηλώσεις...

Ξανθιώτης είπε...

Square, το κακό είναι διπλό επειδή ο Νικοπολίδης δίνει μια σιγουριά στους αμυντικούς του και τους κάνει και αυτούς καλύτερους, ενώ αντίθετα ο Γκαφίνοβιτς τους δικούς του τους κάνει να τρέμουν...

Εγώ περιμένω τη στιγμή που ο γαύρος θα αρπάξει οκτώ στην Ευρώπη ... αλλά μάλλον πρώτα θα πρέπει να αποσυρθεί ο Αντώνης στην κηπουρική...

Ξανθιώτης είπε...

Και ένα τελευταίο για τα σημερινά:

Αρσέν Βενγκέρ για τον Νικοπολιδη: "Ο τερματοφύλακάς του δεν ήταν απλά καλός αλλά ευφυέστατος. Μπορείς να καταλάβεις γιατί έπαιζε τόσα χρόνια στην εθνική ομάδα."

Έπρεπε να του ζητήσουν ένα σχόλιο και για την ευφυΐα του Τζίγγερ που τον άφησε να φύγει τζάμπα!

Greenliver είπε...

Θα συμφωνήσω και εγώ με τη σειρά μου με τον Ξανθιώτη και τον Squarelogic πως η απομάκρυνση Νικοπολίδη ήταν από τα μεγαλύτερα εγκλήματα του Βαρδινογιάννη όχι μόνο επειδή αποδυνάμωσε τον ΠΑΟ αλλά και γιατί ενίσχυσε τον κύριο αντίπαλο του στο πιο νευραλγικό πόστο της ενδεκάδας.

Άλλα εγκλήματα ήταν η απομάκρυνση μονάδων όπως ο Σειταρίδης, ο Κυργιάκος, ο Μπασινάς κλπ.

Τέλος πάντων ας κοιτάξουμε μπροστά, έτσι και αλλιώς είμαστ υποχρεωμένοι να πράξουμε κατά αυτό τον τρόπο καθώς κάθε φορά που κοιτάζουμε πίσω μας πιάνει κόμπλεξ και πανικός.

Το χθεσινό ματς του ΟΣΦΠ μου θύμισε ελληνικές ηρωικές εμφανίσεις ελληνικών ομάδων τη δεκαετία του '70. Όλοι πίσω και βαστάμε γερά μέχρι να το φάμε. Ο δε Νικοπολίδης μου θύμισε τον Σαργκάνη στο ματς της Κοπενχάγης κόντρα στη Δανία.

Τι ομάδα η Άρσεναλ ε? Άλλος ένας μύθος γκότζου για τις κλειστές άμυνες καταρρίφθηκε. Όσο κλειστά και να παίζει ο άλλος εξαρτάται από τη δική σου ομάδα αν θα ανοίξει ή όχι.

Εκεί είναι και το μεγάλο κατηγορώ στον Τεν Κάτε. 1/5 χρόνο στην ομάδα βλέπουμε χειρότερη μπάλα από ότι βλέπαμε στο παρελθόν. Ομάδα χωρίς πλάνο, παίζει στα δύσκολα ματς με 3 αμυντικά χαφ, βαρετό ποδόσφαιρο με γιόμες και μηδέν ανάπτυξη, ξέχωρα τον προβληματικό χαρακτήρα του. Οι όποιες επιτυχίες οφείλονται καθαρά στις μονάδες/προσωπικότητες που διαθέτει φέτος ο ΠΑΟ. Ας το πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα (ευχής έργο) και το καλοκαίρι ας έρθει ένας προπονητής τύπου Βενγκέρ στην ομάδα (χρειάζεται scouting και εκεί). ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ (Τεν Κατε).

Εύχομαι σε ενίσχυση της ομάδας. Η απομάκρυνση των δύο παλτών Σίλβα και Σισέ θα δώσει την ευκαιρία στην ΠΑΕ να κυκλοφορήσει χρήμα στην αγορά με σωστό τρόπο αυτή τη φορά και με γνώμονα την ουσιαστική ενίσχυση της ομάδας και όχι τον εντυπωσιασμό. Αυτό απαιτεί βέβαια άλλο τεχνικό διευθυντή και προπονητή (που ενέγκρινε τις συγκεκριμένες μεταγραφές).

Πως το βλέπετε το αυριανό ματσάκι?

Υ.Γ. Ξανθιώτη και Τουρτούρα, το να ποστάρετε ανώνυμα βρίζοντας ο ένας τον άλλον είναι ένα είδος αντάρτικου των blogs?

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ Ξανθιώτη, το ξέρεις το άσμα του $Ντολάρα$ που λέει: ...κι ένα καράβι από την Κρήτη να πιάνει Ξάνθη-Κομοτηνή?

Έτσι προέκυψες απόγονος του στόλου.

Και τώρα που λύσαμε το πρόβλημα με τις ρίζες σου, τσίμπα μία δωδεκάδα @ρχίδια για να μετριάσεις τη θλίψη σου που θα πάρει ο 10Κ πρωτάθλημα. Όση μπάλλα και τακτική ξέρει ο 10Κ, όλοι οι προπονητές της πατρίδας του μπαμπά σου από το american football να μαζευτούνε δεν τον φτάνουνε. Κι αναφέρω το american football γιατί είναι το κατ' εξοχήν στρατηγικό άθλημα.

Ξανθιώτης είπε...

George, εγώ δεν ποστάρω σαν Ανώνυμος. Δεν βλέπω κανένα λόγο...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Squarelogic,

είναι λιγάκι ... εκκεντρικό, ας μου επιτραπεί η έκφραση, από όλη τη χτεσινή εμφάνιση του θρήνου, εμείς (και ο οποιοσδήποτε Έλληνας φίλαθλος) να συγκρατούμε μόνο τον ... Νικοπολίδη! Μιλώντας πραγματικά ψύχραιμα και χωρίς φανατισμούς (κάθε λογής), ΑΥΤΟ είναι που έχει να συγκρατήσει ένας Έλληνας ποδοσφαιρόφιλος από τη χτεσινή παρουσία μιας ελληνικής ομάδας στο Emirates; Από την πράγματι εξαιρετική εμφάνιση του Αντωνάκη έχει πραγματικά (και χωρίς κολλήματα πάσης φύσεως) να σκεφτεί και να διδαχτεί κάτι ο έλληνας φίλος της μπάλας;

Εγώ λοιπόν - που, ας το πω, θυμάμαι ότι με την Άρσεναλ έπαιξε σχετικά πρόσφατα κι άλλη ελληνική ομάδα πλην του θρήνου - θα συγκρατούσα μάλλον 3 άλλα πράγματα πάνω στα οποία θα είχα πράγματι κάτι να σκεφτώ:

1. Το παιχνίδι της Άρσεναλ.
2. Το παιχνίδι του θρήνου.
3. Το παιχνίδι των διαιτητών.

Θα συμφωνήσω λοιπόν απόλυτα με τον George και θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου στο σημείο που λες, ότι χτες ο θρήνος "ο Γαύρος στάθηκε καλύτερα απ'οτι εμείς στην Μαδρίτη". Πραγματικά η χτεσινή εμφάνιση του θρήνου θύμισε, όπως το λέει ο George, ελληνικές ομάδες πριν από δεκαετίες! Και πολύ χειρότερα, θα έλεγα, γιατί αυτό που είδαμε δεν ήταν ένα απλό "σύστημα ταμπούρι" αλλά: η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ γραμμών πέρα από την καθαρά αμυντική, η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ αγωνιστικού πλάνου πέρα από το "ο σώζων εαυτόν σωθείτω" και φυσικά η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ στοιχειώδους φυσικής κατάστασης των παικτών.

Είχαμε, φίλε Square, εμείς τέτοια εικόνα στη Μαδρίτη ώστε να λες πως χτες ο θρήνος στάθηκε καλύτερα απ' ό,τι εμείς εκεί; Ε, με το χέρι στην καρδιά, δεν το νομίζω! Μιλάμε ότι χτες τα ... πυραυλοκίνητα του θρήνου δεν μπορούσαν ν' αλλάξουν ΟΥΤΕ ΜΙΑ μπαλιά (εκτός από δυο φορές) σε όλο το ματς! Δεν μπορούσαν στοιχειωδώς να βαστήξουν τη μπάλα! Τόσο επειδή τους έλειπαν οι δυνάμεις όσο κι επειδή δεν είχαν ΚΑΝΕΝΑ πλάνο, τι να την κάνουν άπαξ και τη βαστούσαν, αφού ο Ντιόγκο ήταν αφημένος μερικά στρέμματα μακρύτερα από το κέντρο, που με τη σειρά του, οφθαλμοφανώς, δεν είχε ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ εντολή πέραν του να "βοηθάει" την άμυνα - στην ουσία να παίζει σαν γραμμή άμυνας και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!

Ε, διάολε, ΤΕΤΟΙΑ τραγική εικόνα δεν εμφανίσαμε εμείς ποτέ, ούτε φυσικά στη Μαδρίτη! Και ελπίζω να μην εμφανίσουμε ποτέ!

Πάμε και στην ΑΡΣΕΝΑΛ; Ναι, εκπληκτικό passing game, μοναδικοί αυτοματισμοί, τρομερή ταχύτητα ...
αλλά εάν σε αυτά βάλουμε 9+ στα 10, τότε τι βαθμό θα έβαζες στο ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ; Νομίζω από ΤΗ ΒΑΣΗ και κάτω (ένα 5- ας πούμε). Σίγουρα ο Βενγκέρ δεν θα πρέπει να έμεινε διόλου ικανοποιημένος σε αυτό τον τομέα και πιστεύω ότι με αυτόν θα καταπιαστεί από σήμερα κιόλας.

Συμφωνώ, ασφαλώς, ότι διδαχτήκαμε ένα τρόπο ξεκλειδώματος της κλειστής άμυνας: πώς να δημιουργείς κενά στην άμυνα του αντιπάλου.

Διδαχτήκαμε όμως, στον τομέα αυτό, κάτι και από το ΔΙΑΙΤΗΤΗ. Ότι, αντίθετα με αυτό που συμβαίνει στα καθ' ημάς, δεν επέτρεψε σε καμιά στιγμή το ΣΚΛΗΡΟ αμυντικό παιχνίδι. Ας μην ξεχνάμε, ότι εδώ στο ελληνικό πρωτάθλημα το πρόβλημα δεν εμφανίζεται με τη μορφή της κλειστής άμυνας απλώς. Εμφανίζεται με το ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ κλειστή άμυνα + ανοχή στο σκληρό αμυντικό παιχνίδι (όχι φυσικά όταν παίζει ο θρήνος).

Τελοσπάντων, τεράστιο το σεντόνι μου και το κόβω εδώ.

Υ.Γ. George, δεν βρίζω κανέναν ανώνυμα - άλλωστε, ως γνωστόν στους παλιότερους, προτιμώ, αν χρειαστεί, να βρίσω επώνυμα.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Με την ευκαιρία θυμίζω κάποιο παιχνίδι άλλης ελληνικής ομάδας με την ΑΡΣΕΝΑΛ στην έδρα της:

- Νοέμβριος 2004:
http://www.youtube.com/watch?v=3DTsUecPWuA

Δεν θα μας πνίξουν και τη μνήμη οι μυαλοπωλητές του Κυκλώματος, που απ' το πρωί - για να σπατουλάρουν την εμφάνιση-ναυάγιο του θρήνου - έχουν λυσσάξει για το "πόσο μεγάλη είναι η απόσταση ανάμεσα στην ΑΡΣΕΝΑΛ και ... όλες τις ελληνικές ομάδες".

"Όλες", ρε παλιοκουφάλες;

---

Υ.Γ. φρεσκάρισμα της μνήμης μας επίσης ως προς το με ποιους ... μηδαμινούς (μπροστά στον ογκόλιθο της Ακρόπολης Κηπουροπολίδη) γκολκίπερ και ... τιπ0τένιους μπακ παίρναμε τέτοια ματσάκια!

Ξανθιώτης είπε...

Αυτή η τεράστια ομάδα, η ακτύπητη, η φοβερή και τρομερή, ο τρόμος της Ευρώπης και του σύμπαντος, η Ατλέτικο Μαδρίτης ... πάλι τον ήπιε ... τον πικρό καφέ. Πόρτο-Ατλέτικο 2-0.

squarelogic είπε...

ΤΤ
"στο ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ; Νομίζω από ΤΗ ΒΑΣΗ και κάτω (ένα 5- ας πούμε). "

Δεκτό.Προφταίνουμε να τους πασάρουμε το Σισέ???
-)))

Νομίζω οτι μεταξύ Μαδρίτης και Λονδίνου υπήρχε μια διαφορά.Η Ατλέτικο έχοντας νικήσει στην Αθήνα-και σε νοκ άουτ mode- έπαιξε με σβηστές τις μηχανές και μεις απέναντι στο ρελαντί της θυμίσαμε τις τελευταίες εμφανίσεις της Εθνικής του μπαρμπα Ότο.Αντίθετα η Άρσεναλ χτες,στο 2ο παιχνίδι των ομίλων είχε κάθε κίνητρο να κατατροπώσει τον ισόβαθμό της Ολυμπιακό.
Κατά τα λοιπά και γω προτιμώ να είμαι...λιγότερο εκκεντρικός και να διασκεδάζω με 5άρες του Θρύλου,μόνο που δε μας βοηθά το Μέλος...

Ανώνυμος είπε...

Squarelogic,

λες να τσιμπήσει ο Βενγκέρ;

:-))

Για το άλλο, μα στο Emirates ο θρήνος πέρασε μόλις 2 (δυο) φορές της σέντρα σε όλο τον αγώνα! Ο "κηπουρός" είχε καταμετρημένες 9 (εννιά) σωτήριες αποκρούσεις, έφαγε 2 γκολ, συν ένα δοκάρι, το όλον 12 (δώδεκα) φορές η άμυνά του βρέθηκε ορθάνοιχτη και οι αντίπαλοί της σε εξαιρετική θέση βολής!

Τι σχέση έχει αυτή η αγωνιστική εικόνα με την (πολύ άσχημη ασφαλώς) δική μας στη Μαδρίτη; Καμιά.

Κατά τη γνώμη μου μιλάμε για μια πολύ άσχημη εμφάνιση (η δική μας) και για μια εμφάνιση που στέλνει το ελληνικό ποδόσφαιρο πάνω από 30 χρόνια πίσω (η του θρήνου)! Άντε, για να μην θεωρηθώ εμπαθής, να πει κανείς ότι ο θρήνος θύμησε το πώς είχαμε σταθεί εμείς με την ΕΒΕΡΤΟΝ έξω, στην πορεία μας για το ΓΟΥΕΜΠΛΕΪ, όπου είχε αναδειχτεί ήρωας ο τεράστιος ΤΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ... Μιλάμε για 39 χρόνια πριν.

All things considered, έτσι δεν είναι;

Από την άλλη, όπως ξέρεις, δεν μπορώ να μην τσινίσω (ΟΧΙ ΜΕ ΣΕΝΑ φυσικά) με την προσπάθεια όλου του γνωστού Κυκλώματος ώστε:

1. η πανάθλια εμφάνιση του θρήνου να περάσει σχεδόν απαρατήρητη (θα είδες λ.χ. ΟΛΑ τα εξώφυλλα των "αντικειμενικών" αθλητικών εφημερίδων χτες το πρωϊ)`
2. να μείνει σαν τελική εντύπωση κι ανάμνηση ΜΟΝΟ η όντως εξαιρετική εμφάνιση του Νικοπολίδη`

και ταυτόχρονα, μέσα από αυτο το διπλό τέχνασμα

3. να επιχειρηθεί (πολλαπλά μέσα από τα αθλητικά ραδιόφωνα χτες αλλά και εδώ μέσω ... Ξάνθης) ξανά ο δηλητηριασμός του παναθηναϊκού κόσμου με το ξύσιμο μιας παλιάς ιστορίας ("αχ τι είχαμε και τι χάσαμε οι δόλιεεεες").

Πραγματικά, είναι εξοργιστικό αυτό! Δηλαδή, αντί χτες εμείς οι Παναθηναϊκοί να οικτίρουμε ΤΟ ΘΡΗΝΟ για την κωμικοτραγική εμφάνισή του, και να διασκεδάζουμε καλαμπουρίζοντάς τον (αυτό είναι μπάλα σε τελική ανάλυση!), να καθόμαστε και να οικτίρουμε ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!

Αν αυτό δεν είναι αντιστροφή της πραγματικότητας, καθαρή απάτη και φυσικά επιτυχία του επικοινωνιακού επιτελείου του Πράκτορα, τι άλλο είναι φίλε μου;

Δεν είναι επιτέλους καιρός, αυτούς τους δηλητηριασμούς να μην τους επιτρέπουμε;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ξανθιώτης είπε...

Παλιές ιστορίες που τέλειωσαν;;; Ποιος είναι ο βασικός τερματοφύλακας του ΠΑΟ σήμερα;;; Ακόμη τον ψάχνουμε! Δεν ανησυχούμε όμως! το έχουν αναλάβει ο Τζίγγερ και ο Αντωνίου μαζί. Δύο εξαιρετικοί κριτές ποδοσφαιρικής ικανότητας που θα ανοίξουν και εταιρία μάνατζερ! :-)))

Ανώνυμος είπε...

Διαγωνισμός για εισιτήρια διαρκείας ΠΑΟ μπάσκετ στο sport.gr.
http://beta.sport.gr/contests/results?contest_id=2

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τέλειωσε η ταλαιπωρία με τη Ντιναμό κι είμαι τρομερά θυμωμένος! Πρώτη φορά ένιωσα ότι η ομάδα μου με ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ τόσο ανοιχτά!

Γιατί περί κοροϊδίας επρόκειτο. Καθαρής κοροϊδίας. "Δήθεν παίζουμε για την Ευρώπη". ΔΗΘΕΝ. "Δήθεν μας ενδιαφέρει και κάποια καλή πορεία εκεί". ΔΗΘΕΝ.

ΟΚ, είχα πει ότι τελικά συμφωνώ με το σύνθημα της Νέας Διοίκησης, Πρωτάθλημα = Αυτοσκοπός = Ο Μοναδικός Σκοπός = Ο Στόχος για τον οποίο θυσιάζουμε Όλους τους άλλους,

... αλλά ΕΛΕΟΣ, δεν ήταν εικόνα ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ αυτή με μια ομαδούλα 30 κλάσεις κατώτερη όπως η ρουμάνικη!

Οι εντολές βέβαια ήταν ξεκάθαρα ενταγμένες στην εξυπηρέτηση του Αυτοσκοπού και σαφείς: "Χαλαρά κι αααααν τυχόν βάλουμε κανά γκολάκι, εντάξει, αλλά μη ζοριστούμε κιόλας"!

Καμιά αμφιβολία γι' αυτό. Μόνο από τις αλλαγές που έκανε ο ΤενΚάτε, το καταλαβαίνει κανείς: αλλαγές σαφέστατα στη λογική ΦΙΛΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ και τίποτε άλλο.

Αλλά ρε γμτ, αυτό το θέαμα δεν αντέχεται! ΟΚ, πρωτάθλημα = αυτοσκοπός, αλλά εγώ ΔΕΝ ΞΑΝΑΒΛΕΠΩ ΦΕΤΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ της ομάδας μας! Έχω κι άλλα πράγματα να κάνω από το να χτυπάω ενέσεις προζάκ+καφεϊνης για να μείνω ξύπνιος!

squarelogic είπε...

Μια και ματαιώθηκε η παρείστικη παρακολούθηση της..αγγαρείας μετά το πρώτο τέταρτο που είδα προτίμησα και γω ...τον "Εφιάλτη στην Κουζίνα" με τον σπαστικό Εκτορα Μποτρίνι.Μήπως να τον καλέσουμε και στο εστιατόριο της Παιανίας να τους διαφωτίσει γιατί με αρκετά καλά "υλικά" βγαίνει τόσο μάπα το "φαί"?

Πραγματι δεν αντεχόταν το ματσάκιον....

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το "οπαδός της Σκ. Ξ." τι σημαίνει?

Σκ. Ξ. = Σκατά Ξερά?

(όταν είσαι μούλος απόγονος, αυτό είναι η βασική σου διατροφή)

Ανώνυμος είπε...

"Απλά,θεικό...."

(δεν μπορούσα να αναπνεύσω απ'το γέλιο)

Ανώνυμος είπε...

Εντυπωσιακό μάθημα κοουτσαρίσματος από τον ΤενΚάτε χτες!

Μέσα σε ... ελάχιστο χρονικό διάστημα "διάβασε" αυτό που παιζόταν στο χορτάρι και με μια ... απρόβλεπτη κίνηση ματ έριξε στο παιχνίδι το Σωτήρη ΝΙΝΗ!

Πάντα τέτοια κόουτς!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΧΤΕΣ

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΘΛΙΜΜΕΝΟΣ;

squarelogic είπε...

Παιδιά,

όσοι είχατε κάνει λινκ στο μπλογκ μέσω της δ/νσης gatezero.gr δεν θα μπορείτε να συνδεθείτε.Προφανώς ήταν ένα συνδρομητικό domain name που αδράνησε αφού ο εκ των διαχειριστών shogun σταμάτησε να πληρώνει την συνδρομή.Ισχύει πάντα το
panathinaikoi.blogspot.com

Old Boy είπε...

Γίνεται προσπάθεια ανάκτησης της διεύθυνσης πάντως.
Η ευθύνη για την ανωμαλία είναι εν μέρει δικιά μου γιατί δεν συνεννοήθηκα σωστά για το χρόνο ανανέωσης.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως έχει ΜΕΓΑΛΟ ενδιαφέρον το πρόγραμμα των αγώνων μέχρι το ντέρμπι με το θρήνο της παραλίας.

Μέσα σε παρένθεση κάποιες προβλέψεις:

7η αγωνιστική
Ολυμπιακός - Αστέρας Τρίπολης (1-Χ)
Καβάλα - Παναθηναϊκός (Χ-2)

8η αγωνιστική
Ολυμπιακός - Εργοτέλης (Χ)
Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ (1)

9η αγωνιστική
Ατρόμητος - Ολυμπιακός (2)
Παναθηναϊκός - Πανιώνιος (1)

10η αγωνιστική
Ολυμπιακός - Ηρακλής (1-Χ)
Λεβαδειακός - Παναθηναϊκός (2)


11η αγωνιστική
ΠΑΣ Γιάννινα - Ολυμπιακός (Χ-2)
Παναθηναϊκός - Αστέρας Τρίπολης (1)

12η αγωνιστική
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός (2)

Τι βλέπετε εσείς;

squarelogic είπε...

δεν αφήνουμε τις προβλέψεις μην επανακάμψει ο Μιχάλης με τις δικές του και μας πάρει ο διάολος?
-))))

Ανώνυμος είπε...

@ Squrlgc,

ωχ! το είχα ξεχάσει! Τι κάνουμε τώρα για ... ξεμάτιασμα;

:-)))

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΠΑΝΑΘΟΞΙΑΝΘΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ;

Η ΟΜΑΔΑ ΠΑΕΙ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ.

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ;

Ανώνυμος είπε...

Πεμ Οκτ 08, 10:21:00 μμ

ΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.

ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΤΣΑ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΞΕΡΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΕ (Σκ.Ξ.) ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ.

ΑΝΤΕ ΤΡΕΛΛΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ.

Ανώνυμος είπε...

«Μα ποιος είναι αυτός ο Αλβέρτης;»

SportDay / Παπαδογιάννης Νίκος

10/10/2009, 14:52

Oταν ανακοινώθηκε από το ΤΑΚ (Τμήμα Αμειβομένων Καλαθοσφαιριστών) Παναθηναϊκός η απόκτηση του 16χρονου Φραγκίσκου Αλβέρτη, οι περισσότεροι τη στόλισαν με ειρωνικά σχόλια. Το σωτήριον έτος 1990 ο ΠΑΟ δεν θύμιζε σε τίποτα τον σημερινό κολοσσό. Η διοίκηση Παύλου Γιαννακόπουλου, στο τέταρτο μόλις καλοκαίρι της θητείας της, πάσχιζε με κινήσεις κυρίως σπασμωδικές να σταματήσει την πορεία της ομάδας μπάσκετ προς την ανυποληψία. Για να ντύσουν στα πράσινα αυτόν τον αμούστακο τυπάκο με το ρωμαιοκαθολικό ονοματεπώνυμο δέχθηκαν να διαλύσουν την αξιόλογη ομάδα πόλο του συλλόγου.

Τον δρόμο προς τη Γλυφάδα πήραν απρόθυμα τέσσερις υδατοσφαιριστές, ανάμεσα στους οποίους ξεχώριζε ο διεθνής Δημήτρης Σελετόπουλος. Ποιος ήταν τέλος πάντων αυτός ο Αλβέρτης; Δύο δεκαετίες και πέντε Κύπελλα Πρωταθλητριών αργότερα, ο κορυφαίος προπονητής στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ απάντησε εύστοχα σε αυτό το ερώτημα: «Ο Αλβέρτης είναι ο σημαντικότερος μπασκετμπολίστας που φόρεσε ποτέ τη φανέλα του Παναθηναϊκού». Πιο ψηλά από τον Γκάλη, τον Γιαννάκη, τον Ντομινίκ, τον Βράνκοβιτς, τον Σκοτ.

Τι να απέγινε ο Δημήτρης Σελετόπουλος; Αν ήταν ο τότε προπονητής Χρήστος Ιορδανίδης αυτός που εισηγήθηκε με θέρμη την υποθήκευση ενός τμήματος της περιουσίας τού συλλόγου στο άγνωστο όνομα του Φραγκίσκου Αλβέρτη, είχε στα χέρια του κρυστάλλινη σφαίρα που έδειχνε καθαρά το μέλλον. Ο μικρός μεγάλωσε γρήγορα και έκανε τη φανέλα με το «4» κτήμα του, μολονότι αντιμετώπισε έντονο συναγωνισμό στα χρόνια που ακολούθησαν. Κάθε καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός έφερνε από το εξωτερικό φόργουορντ ολκής: Κόμαζετς, Πάσπαλι, Βολκόφ, Ουίλκινς.

Κανένας δεν μπόρεσε να εκτοπίσει τον Αλβέρτη, του οποίου η αφοσίωση και το πάθος μετουσιώθηκαν γρήγορα σε αρχηγιλίκι. Από το 2000 και μετά ο «Φράνκι» σήκωνε πρώτος τα τρόπαια, η εισροή των οποίων πήρε σύντομα διαστάσεις χιονοστιβάδας. Η προσωπική του απόδοση στους θριαμβευτικούς ευρωπαϊκούς τελικούς των Παρισίων και της Μπολόνια θα πρέπει να θεωρηθεί ακρογωνιαίος λίθος της αγωνιστικής του καριέρας. Στην Εθνική ομάδα ο Αλβέρτης χρεώθηκε τη βαριά κληρονομιά του Φάνη Χριστοδούλου και βοήθησε σε καθοριστικό βαθμό ώστε να προχωρήσει η «επίσημη αγαπημένη» ομαλά στην επόμενη μέρα της.

Θυμάστε τα δίδυμα «buzzer-beaters» του στην Τζιρόνα (κόντρα στη Βοσνία) και στην Αττάλεια (απέναντι στην τότε ευρωπρωταθλήτρια Ιταλία); Επαιξε σε Ολυμπιακούς Αγώνες, σε Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, έφτασε να φορέσει και στην Εθνική περιβραχιόνιο. Κρίμα που δεν έζησε την ιστορική αντεπίθεση του 2005. Ο Φραγκίσκος πέρασε και δύσκολες στιγμές στην καριέρα του, από τις άσχημες εμφανίσεις σε καθοριστικούς αγώνες της Εθνικής το 2003 και το 2004 μέχρι τον επικό καβγά του με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς σε ένα ματσάκι του Παναθηναϊκού στη Δάφνη τον χειμώνα του 1999.

Η προθυμία με την οποία έριξε νερό στο κρασί του (ματαιώνοντας έτσι τη δρομολογημένη αποπομπή του Σέρβου) αποτέλεσε παράδειγμα ωριμότητας και περίσκεψης ενός αθλητή που έμελλε στα επόμενα χρόνια να γίνει σύμβολο και ζωντανό «τοτέμ» της ομάδας του. Αυτόν έσπευσε να ασπαστεί πρώτον ο Ομπράντοβιτς όταν ο Παναθηναϊκός εξασφάλισε την πρόκριση στο φάιναλ φορ του 2009, αυτόν ανέβασε στο βάθρο ο νέος «κάπτεν» Δημήτρης Διαμαντίδης για την απονομή του τροπαίου. Ο κύκλος είχε κλείσει, αλλά η προσωπικότητα και το ήθος του Αλβέρτη τον κρατούσαν ανοιχτό.

Αύριο ο λαοφιλής «Φράνκι», κάθε άλλο παρά αμούστακος πια, θα αποχαιρετήσει την ενεργό δράση, με τα κύτταρα γεμάτα από μνήμες θριάμβων. Εάν μπορούσε, βέβαια, θα τους χάριζε όλους σε μια στιγμή και θα έσβηνε τις χαρές μονοκοντυλιά. Το αντάλλαγμα που θα ζητούσε από τους θεούς του μπάσκετ έχει να κάνει με όσα έγιναν στις 28 Απριλίου 1993 στη Νέα Σμύρνη, μολονότι ο ίδιος δεν φέρει την παραμικρή ευθύνη. Στα όνειρά του ο Φραγκίσκος παραμερίζει και αφήνει τον Σλόμπονταν Γιάνκοβιτς να πετύχει καλάθι…