Παρασκευή, Απριλίου 18, 2008

CAS

Ηλιας Μακρής ,στη σημερινή Καθημερινή

άνευ περαιτέρω σχολίων...

53 σχόλια:

Πανάθας είπε...

Χαχαχαχα πολύ εύστοχη γελοιογραφία.

:-))

Old Boy είπε...

Διαβάστε το ποστ του Μαρκάκη για τον Γκόντζο. Αξίζει.

Πανάθας είπε...

"...Σε αντίθεση με ένα σωρό ανθρώπους που «στοχοποιούνται» δικαίως ή αδίκως, εκείνος συνοδεύεται από εκπαιδευμένους επαγγελματίες που ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους."

Α για αυτό ο Γκοτζίλας το παίζει μάγκας και "ελάτε από εδώ" κλπ στο ράδιο. Έχει τους φουσκωτούς μαζί του.

Εμετικό είναι παιδιά. Σόρυ αλλά είναι εμετικό.

Να χέσω και το κωλοαλβανικό μας πρωτάθλημα που κρίνεται....σε κάποια γραφεία στο εξωτερικό και τον Βαρδινογιάννη και τον Κόκκαλη και την καταστροφή που έχουν φέρει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Μπλιαχ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας χέζετε ρε μαλάκες; Ο Γκόντζος κι εμείς οι πραγματικοί Παναθηναϊκοί φταίμε που στηρίζαμε με νύχια και με δόντια την ομάδα όλην την χρονιά, όταν εσείς την υπονομεύατε. Ε, μας νικήσατε. Τα καταφέρατε.

Αν τολμάτε δημοσιέψτε ολόκληρα τα άρθρα του Γκόντζου και του «Ζουν» (για μένα ο «Ζουν» είναι ο ευφυέστερος, και με φοβερό χιούμορ και γνώσεις, αθλητικογράφος στην Ελλάδα) και μετά σχολιάστε.

Ο Γκόντζος και το Ντέρμπυ σας φταίνε, επειδή έκαναν το έγκλημα να στηρίζουν την ομάδα. Και απειλούν κιόλας με τραμπουκισμούς οι αλήτες της Πράσινης και τα παπαγαλάκια της, σαν μαφιόζοι του υποκόσμου.

Πανάθας είπε...

Οι πραγματικοί Παναθηναικοί φαντάζομαι υποστηρίζουν τον Βαρδινογιάννη και το Derby έτσι?

Α ρε Καλαφάτη που είσαι να δεις τα χάλια μας.

Πανάθας είπε...

Α και είναι οξύμωρο να ξεκινάς την πρόταση σου βρίζοντας και μετά να κάνεις ααφορά σε....αλητείες.

Αλλά είπαμε....μόνο οι "άλλοι" φταίνε. Αυτή εξάλλου είναι και η "γραμμή" του "αφεντικού" σου.

Ποιός δίχασε τον κόσμο του ΠΑΟ? Αυτός που το έκανε αυτό είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για τα χάλια μας.

Μπλιαχ χ2.

Thrass είπε...

Το σκουπίδι δε "στηρίζει την ομάδα", τον κώλο του στηρίζει, δηλαδή το αφεντικό του. Αλλιώς δε θα είχε γράψει ότι στη Ριζούπολη φταίνε οι παίκτες, ούτε θα σπίλωνε κάθε παίκτη όταν η διοίκηση έχει αποφασίσει να τον ξεφορτωθεί. Και δε θα έγραφε ότι στην πορεία ήμαστε 8000 (αυτού τού επιπέδου είναι όλη η δημοσιογραφία του, τώρα εμείς τού φταίμε που γελάνε και οι κότες?). Κι ούτε θα έριχνε το βάρος των αποτυχιών στον κόσμο ποτέ, ότι δε στηρίζει κλπ. Λες και όταν ένα "μαγαζί" δεν πάει καλά, μπορεί να φταίει ο πελάτης...

Αλλά τα ίδια με τον Καπετάνιο Βαρδινογιάννη λες τελικά, που είπε για την πορεία "Αυτοί εκεί δε νομίζω ότι είναι Παναθηναϊκοί". Τι λε, ρε παιδί μου, κοίτα να δεις που τελικά δεν είμαι Παναθηναϊκός. Οπότε έχεις πράγματι επιτυχημένο nick.

ΥΓ. Βασικά, δεν είναι πλέον πολύ δύσκολο να σάς "νικήσει" κανείς. Όποιος το έχει επιχειρήσει τα τελευταία 12 χρόνια, το έχει καταφέρει.

Πανάθας είπε...

thrass, το υστερόγραφο σου είναι όλα τα λεφτά.

;-)

Πανάθας είπε...

Εντωμεταξύ αν διαβάσετε εδώ πχ http://www.sport-fm.gr/article.jsp?id=127921 παγκοσμίως άγνωστοι ποδοσφαιριστές κρίνονται ως ποδοσφαιρικοί στόχοι.

Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου.

:-(

Ανώνυμος είπε...

Ρε καπετανιε αντε στο αφεντικο σου
να παρεις τον μισθο σου.
Ναι εσεις οι 2000 ακολουθοι της οικογενειας ειστε η αρρωστια του Παναθηναικου. Εσεις διαιωνιζεται μια αρρωστη κατασταση στην ομαδα.

Εσεις εχετε βολευτει με την τριτη θεση.

Ξυπνησε ο κοσμος υπαλληλοι.

Εμεις τον Παναθηναικο τον θελουμε πρωτο και θα τον δουμε!!

Οσο για τους παικτες που ακουγονται
δεν με ενδιαφερει καθολου.
Και τον ροναλντινιο να φερουν , για μενα εχουν τελειωσει.

-Εισαγγελεα για την πορεια???
-Πληρες κουκουλωμα απο το κρατικο καναλι?
-8.000 αντι για 25.000 ο Γκοτζος??

Με την νοημοσυνη μας δεν θα ξαναπαιξετε Βαρδινογιαννηδες, Γκοτζοι και λοιποι.


ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

KΑΠΕΤΑΝΙΕ

μας έχει πιάσει ιδρώτας μισθοσυντήρητε μου ρουφιανάκο???
και που σαι ακόμα, εχεις να δεις τέτοιες εκπλήξεις...


υγ και που σαι, πες του αφεντικού σου ρε συ, θα περάσει απο του Ζωγράφου να πληρώσει κάτι χρέη απο τα φρουτάκια που έχει αφήσει?? σε λίγο θα παραγραφούν

GW LONDON

Ανώνυμος είπε...

πανάθας: το καλύτερο είναι αυτό: http://www.matchmoney.com.gr/?type=art&element=8915

Ανώνυμος είπε...

Ακυρο το προηγούμενο. Εδώ είναι το καλό: http://www.matchmoney.com.gr/index.php?type=art&element=8920

Πανάθας είπε...

Είναι μια σελίδα στοιχήματος.....και?

????????

Pappas10 είπε...

Στο μόνο που συμφωνώ με τον "Καπετάνιο" είναι για τον "Ζουν". Το 98% των κοιμένων του με βρίσκουν σύμφωνο. Και έχω ρωτήσει πολλές φορές τι κακό έχει γράψει ποτέ και απάντηση δεν έχω πάρει.

Από εκεί και πέρα "Καπετάνιε" επειδή κι εγώ στήριξα και στηρίζω την ομάδα σου λέω 2 πράγματα.

1. Κανείς - ΚΑΝΕΙΣ - Δεν έχει "ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟμετρο". Τα "εμείς οι πραγματικοί ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ" άστα για αλλού.

2. Δεν συμφωνώ με τις απειλές όπως δεν γουστάρω γενικότερα το ύφος και το ήθος της "Πράσινης" γιατί - το έχω δηλώσει πολλές φορές - για εμένα είναι σχεδόν ίδιο με το αντίστοιχο του "Πουσταθλητή". Από εκεί και πέρα όμως, ο Γκόντζος έδειξε φοβερή οσφυοκαμψία απέναντι σ' έναν κατά κοινή παραδοχή ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ πρόεδρο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ. Είναι λογικό να αντιμετοπίζει τώρα την οργή του κόσμου.

Προσωπικά, εξακολουθώ να διαβάζω Γκόντζο και να συμφωνώ με κάποια πράγματα που λέει. Αλλά παραδέχομαι ότι αποδείχθηκε πολύ μικρόψυχος απέναντι στον κόσμο του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ αλλά και πολύ "λίγος" στην Κριτική του για τον Βαρδινογιάννη.

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.

Πανάθας είπε...

Μιχάλη ο θυμόσοφος λαός μας λέει ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.

Οπότε άσε, μην την ψάχνεις. Αν θέλει κάποιος πραγματικά να "υπηρετήσει" τον ΠΑΟ δεν χρειάζεται να το κάνει διαμέσου του επίσημου επικοινωνιακού του όπλου. Η συμμετοχή του και μόνο τον καθιστά "ύποπτο" ιδίως σε χαλεπούς καιρούς όπως αυτοί που διάγουμε.

Όπως για μένα είναι "ύποπτη" η παρέμβαση του "καπετάνιου του γλυκού νερού" τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Δείχνει ότι οι εμετικοί μηχανισμοί - που δίχασαν τον κόσμο του ΠΑΟ όλα αυτά τα χρόνια - έχουν ενεργοποιηθεί και πάλι.

Η μόνη λύση είναι ενεργοποίηση και επαγρύπνηση. Ο εφησυχασμός θα προβεί εις βάρος μας.

------------------

Ρε παιδιά τι παθαίνει το Βόλλευ κάθε χρόνο τέτοια περίοδο?

:-(

Pappas10 είπε...

Τέλος σήμερα. Άλλη μία αποτυχημένη χρονιά και ΚΑΜΙΑ αντίδραση.

Πρέπει να φύγει ο Τζίγγερ. Δεν αντέχεται άλλο αυτό.

Παππάς10 ή κατα κόσμον Μιχάλης.

Ανώνυμος είπε...

Αν δεν φυγει η οιγενεια βαρδινογιαννη απο τον Παναθηναικο, η ομαδα μας θα εχει καθε χρονο ρολο κομπαρσου.

Μονο οι gay-ροι , τα χανουμια και
οι αυλικοι του τον θελουν.


ΕΙΣΑΙ Η ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΤΖΙΓΓΕΡ, ΦΥΓΕ!!

Ανώνυμος είπε...

papas,
μιχάλη μάντεψε από που είναι αυτά τα αποσπάσματα


27/01/08 ΓΙΑ ΔΟΜΑΖΟ
Quote:
και που σαι δομαζο

ΓΑΜ..... ΡΕ ΦΤΩΧΟΜ.... .ΓΑΜ..... ΡΕ ΠΑΛΙΟΠ..... ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΚΑΨΟΥΡΑΣ ΜΑΣ.

ΟΥΣΤ ΡΕ ΛΑΜ.... ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ


26/1/06 ΓΙΑ ΔΟΜΑΖΟ
Quote:
ΑΝΤΕ ΓΑΜ.... ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΔΟΜΑΖΟ ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΕΜΠΛΕΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ! ΑΝΤΕ ΓΑΜ....!


26/01/07 ΓΙΑ ΔΟΜΑΖΟ
Quote:
Ο ΔΟΜΑΖΟΣ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΠΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΛΟΒΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΦΥΣΗΣ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΟΞΕΙΑ ΒΛΑΚΕΙΙΤΙΔΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ...


03/0/07 ΓΙΑ ΔΟΜΑΖΟ-ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ
Quote:
exoun katanthsei grafikoi...

gia ta paneria kai ta paiktakia eipe tipota o domazos ?


27/01/08 ΓΙΑ ΔΟΜΑΖΟ
Quote:
ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ???

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΗΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΑΚΙΑ ΠΑΕ ΔΕΝ ΣΕ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΩΝΕΙ???

ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ...


10/04/08 ΓΙΑ ΣΟΥΡΠΗ
Code:
RE SOYRPH PHGAINE STO KARAISKAKH KAI MH MAS ZALIZEIS TON POY... .
OTAN HSOYN GENIKOS ARXHGOS TH MIA EFEYGES APO THN PISW PORTA GIA NA MHN STHN PESOYN OI ALHTES KAI THN ALLH PARAITITHIKES EPEIDI EXOUN DIKIO TA PAIDIA POU VRIZOUN TA PAIXTAKIA.

DEN EXEIS TO ALATHITO RE SOURPH EPEIDH PHRES PRWTATHLIMATA.


17/10/07 ΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Quote:
Όσο για τον Βασιλάκη τον Κωνσταντίνου, ας κάνει τον χουβαρντά αλλού... γιατί τον έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά να γκρινιάζει δημοσιως (όχι σε μμε, αλλά έξω από το γήπεδο περιμένοντας για να μπεί μέσα να δεί ευρωπαϊκό αγώνα του ΠΑΟ) που η παε ΠΑΟ ΔΕΝ χαρτζιλικώνει τους παλαιμάχους όπως κάνει η παε των γκέυ...


21/09/07 ΓΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Quote:
δεν υπαρχει παλαιμαχος κωνσταντινου...
αφηστε τον στο κοσμο του....


19/09/05 ΓΙΑ ΚΑΡΟΥΛΙΑ
Quote:
ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΨ ΤΟΝ "ΦΙΛΟ" ΜΑΣ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΟΝ ΚΑΡΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΜΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΣΥΖΗΤΗΤΗ!!!

ΡΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ? ΤΙ ΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?? ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΠΑΟ ΠΛΕΟΝ ΒΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ???? ΕΚΕΙ ΡΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ...ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ!!!

ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΧΑΝΩ 7 ΣΤΑ 7 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ"??? ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΡΚΑ, ΣΕΙΤΑΡΗ, ΛΥΜΠΕ, ΜΠΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ??? ΝΑΙ ΡΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ...ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!!! ΜΑΚΡΙΑ ΟΙ ΚΑΡΚΙΝΟΙ!!!!

ΤΖΙΓΓΕΡ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!


20/09/05 ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΖΑΚΗ/ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ/ΚΑΡΟΥΛΙΑ
Quote:
ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΧΘΕΣ ΣΤΟ EXTRA ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΑΡΘΡΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ.ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΑΒΑΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ,ΚΑΛΙΤΖΑΚΗΣ,ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΩ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.


30/10/05 ΓΙΑ ΜΑΥΡΙΔΗ
Quote:
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΕΙ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΠΑΝΤΑΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΥΡΙΔΗ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ!!! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ! ΓΙΑΤΙ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΟΠΩΣ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ, Ο ΛΙΒΑΘΗΝΟΣ, Ο ΦΥΛΑΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ!


12/11/05 ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΑ
Quote:
Καμαρα...ντροπη σου....
ντροπη σου....αντε και αρθρογραφος μαζι με τον δελικαρη στον Πρωταθλητη σου ευχομαι...να λετε μαζι για χουντεμπλει....


07/03/06 ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ
Quote:
παρτε εναν ενα τους παλαιμαχους που κανουν τους κριτικους και δειτε την καριερα τους αφοτου τελειωσαν σαν ποδοσφαιριστες. ΠΟιοι απο αυτους εχουν προσφερει κατι στο ποδοσφαιρο σε καποιο επιπεδο και τι καριερα εχουν κανει στον χωρο.... μονο κριτικη εκ του ασφαλους ξερουν να κανουν.


23/10/06 ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΖΑΚΗ
Quote:
Καιρος για μια κωλοτουμπα απο τον κυριο χελωνονιντζακι.Σε λιγο καιρο θα μιλαει και αυτος για το ποσο αλλαξε η ομαδα και ποσο καλη μπαλα παιζει.Το θεμα ειναι οτι ολη αυτη η φασαρια με τους παλαιμαχους ειναι γιατι ειναι στην απεξω.Βλεπεις οταν επαιζαν μπαλα και τα επαιρναν χοντρα δεν ειχαν κουμαντο και τα ετρωγαν με τις καριολες.Ξεμειναν λοιπον απο ψιλα και απο παρεα και προσπαθουν με καθε τροπο να τους βγαλει μισθο οο Τζιγγερ.Βλεπουν και αυτοι οτι ταιζει ενα σωρο αχρηστους διοικητικους και λενε μετα μαλακιες.Δεν γινεται ομως να την πληρωνει ο ΠΑΟ επειδη ολοι αυτοι εχουν κομπλεξ και παθοι και γυσταρουν χαρτζιλικια


28/11/06 ΓΙΑ ΣΑΡΑΒΑΚΟ
Quote:
Ντροπη βεβαια για το Δημητρη τετοια αποψη, μιας και ο ιδιος εχει παιξει μπαλα και ξερει πως υπαρχουν και κακα παιγνιδια σε μια σεζον και οχι μονο καλα.Το να του υπαγοτευουν ομως την κακη κριτικη ειναι τουλαχιστον φαιδρο απο μερους του.Χολη παντως απαγορευεται να βγαζει απο την ομαδα , ειδικα αυτος που και προστασια απο τους οπαδους ειχε αλλα και χοντρα τα επαιρνε απο την διοικηση εποχες που αλλοι επαιρναν ψιχουλα.

Αλλα εχει ο καιρος γυρισματα Δημητρο......................

_______________________________

Κατά τα άλλα το DERBY και ο Ντίνος ανακάλυψαν τους παλαίμαχους έτσι?? τώρα ότι στο βοθρογκέιτ του τους έχει ξεφτιλίσει κατά κόρον είναι άλλο πράγμα φαντάζομαι.

GW LONDON

Ανώνυμος είπε...

Επισης πολυ περιεργο που δεν γινεται να κανεις εγγραφη....στο βωθρο-gate. τι φοβουνται?

Τα πληρωνει καλα τουλαχιστον, μερικα πιονια εκει μεσα, το αφεντικο τους?

Προσωπικα μονο αηδια μου προκαλουν, αλλα οτι και να κανουν ειναι πλεον πολυ λιγοι...

Ο κοσμος εχει ξυπνησει!!

Συνεχη επαγρυπνηση και αν χρειαστουν να γινουν και αλλα συλλαλητηρια.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΗΛΑΔΑΚΗ:


ΕΘΝΟΣΠΟΡ: Στην περίπτωση Γκαλίτσιου δεν σημειώθηκε τελικά μία μορφή δημοπρασίας;
ΠΗΛΑΔΑΚΗΣ: Ο Παναθηναϊκός θα είχε πάρει τον παίκτη, αν είχε δώσει από την αρχή το τίμημα που ζητούσαμε. Η ιστορία έχει τελειώσει.


Τα συμπερασματα δικα σας...

Ανώνυμος είπε...

...ακόμη μια χρονιά για τον ποδοσφαιρικό ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ πήγε χαμένη. γιατί εμένα, όπως και την πλειοψηφία των φίλων της ομάδας, με νοιάζει να είμαι νταμπλούχος κάθε χρόνο και να κάνω εξαιρετικές πορείες στην Ευρώπη, και όχι να έχω μάθει στην 3η θέση και να κυνηγάω το champions league μέσω των play-off...


ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 14:30 ΤΙ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΖΙΓΚΕΡ...

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ 30.000 ΑΤΟΜΑ, ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΠΕΙΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ 95% ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, δηλ. 2 εκ. ΛΑΟΣ.

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟ ΠΕΙΣΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΟΥ!!

ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 14:30 ΤΙ ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΖΙΓΚΕΡ...

Ανώνυμος είπε...

Την απόφαση του κωλο CAS την διαβάσατε;
Απορίφθηκε η παράσταση των ΠΑΟ και ΑΕΚ διότι δεν προσέφυγαν σε ελληνικούς φορείς για την απόφαση της ΕΠΟ!
Κοιμηθήκαμε τότε...
Μάλλον γενικώς η Διοίκηση κοιμάται.
Όχι πως θα άλλαζε κάτι αλλά που ξέρεις τι γίνεται...
Άλλη μία χρονιά χαμένη και το πρόβλημε είναι αλλού.
μεγάλος παίκτης δεν πρόκειται να έρθει για να παίξει Ουέφα. Αυτό φάνηκε και στο παρελθόν όταν έγιναν κάποιες σοβαρές προτάσεις.
Άρα χωρίς ενίσχυση;
Μία λύση υπάρχει τότε. Να ανεβάσεις την τιμή του παίχτη. Αυτό που είχε κάνει η γαβριέλα με τον Ντέταρι.
ΕΚεί είναι το θέμα στις μεταγραφές πλέον. Πολλά φράγκα για να έρθουν οι παίχτες.
Μονόδρομος αυτή τη στιγμή ο Βγενόπουλος με τα καλά και τα κακά του...

Ανώνυμος είπε...

αφού ρε ελεεινέ ψήφισες "λευκό" στην ΤΡΟΥΜΠΑ να πας να κάνεις και την απονομή, γελοίε

GW-L

Ανώνυμος είπε...

Ειναι απιστευτο το ποσο κοτα ειναι.

ΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελληνας κροισος, ιδιοκτητης ( ; ) της μεγαλυτερης ελληνικης ομαδας ποδοσφαιρου.
Σε ενα πρωταθλημα στο οποιο υπαρχουν μονο 2 ομαδες καταφερε να βγει επι τρεις συνεχομενες χρονιες τριτος.
Μαλιστα την τριτη χρονια (την φετινη δηλαδη), που συμπτωματικα είναι και η χρονια που ο συλογος γιορταζει τα 100 χρονια ζωης του, οχι μονο βγηκε τριτος αλλα ως προεδρος της σουπερλιγκας καταφερε να αναδειξει 2 (δυο) πρωταθλητριες ομαδες (οχι φυσικα την δικια του).

GW-L

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ;ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΗΓΑΝΙ;
ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΙΟ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ;

squarelogic είπε...

Αύριο τα ωραία...Στις 2.30 στην Παιανία,ο" ζωντανός θρύλος" του Παναθηναικου,ο πολυαγαπημένος Πρόεδρος(των οπαδών θρήνου και ΑΕΚ)Ιωάννης-μη μου τον ύπνον τάραττε-Βαρδινογιάννης θα κάνει την καθιερωμένη ετήσια αυτοκρτιτικη (των άλλων),και θα σημάνει για μια ακόμα φορά την σάλπιγγα της αντεπίθεσης στους καθαρούς αγωνιστικους στίβους της Σούπερ Ληγκ,υπό την ακριβοδίκαιη θεσμική καθοδήγηση του Βασίλειου Γκαγκάτση του βραδυγράφου.Μείνετε συντονισμένοι,καθώς η συνέντευξη αναμένεται να απασχολήσει για πολλες ημέρες τους κορυφαίους Σημειολόγους και διανοητές που θα αναζητούν τα κρυμμένα πυκνά νοήματα.
Πληροφορίες οτι στην επόμενη συνεδρίαση της Σούπερ Ληγκ,ηλικιωμένος διοπτροφόρος παράγοντας θα υποδεχθεί τους Ντέμη και Ιωάννη συνδυάζοντας το γελάκι-σήμα κατατεθέν 'Χο-χο-χο" με το γκουσγκούνειο "καλώς τα πουλάκια μου" δεν έχουν ακομα επιβεβαιωθει.

Ανώνυμος είπε...

Ακούγεται πολύ ότι θα ανακοινώσει τον Σαραβάκο ως πρόεδρο(?). Μακάρι όχι, κρίμα θα ναι για τον Μητσάρα.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικα αν κανει το λαθος και δεν συνεργαστει με την Πεκ και συνεχισει την κοροιδια περι εταιριων, νομιζω πως πολυ συντομα θα ερθει και νεο μεγαλυτερο συλλαλητηριο.

shogun είπε...

ξερει κανείς αν θα δείξει στην tv τις μαλακίες του ραλίστα κάποιο κανάλι; η θα μάθουμε το περιοχόμεο 'φιλτραρισμένο';

Ανώνυμος είπε...

Πουλάει το 50% ή με γελάνε τα αυτιά μου??????

80 εκατομμύρια!?

ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ είπε...

ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙΣ...

Ανώνυμος είπε...

ανασταση παιδια,ανασταση απο μεγαλη τριτη... επιτελους παναθα μου τρελενομαι

shogun είπε...

τρομερό δώρο πάσχα αν είναι αλήθεια!

@petrosskl είπε...

ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!

shogun είπε...

παιδιά έχει τρελαθεί ο κόσμος και βγαίνει έξω και φωνάζει ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

shogun είπε...

Προτείνω να γίνει η μέρα εθνική εορτή! Η να γιορτάσουμε την ανάσταση σήμερα!

Ανώνυμος είπε...

ΟΕ ΟΕ ΟΕ,
ΟΕ ΟΕ ΟΕ,
ο ΚΟΣΜΟΣ σου σε έσωσε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ!

Ανώνυμος είπε...

Το μπαλάκι τώρα είναι στο γήπεδο της ΠΕΚ. Τώρα θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και αν όλα όσα ευαγγελίζεται τόσο καιρό ο Βγενό θα τα κάνει πραγματικότητα.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΤΖΙΓΓΕΡ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΟΡΙΣΕ....

Πανάθας είπε...

Παιδιά προτείνω ψυχραιμία.

Η ουσία είναι ότι η οικογένεια Βαρδινογιάννη κρατάει ουσιαστικά την πλειοψηφία.

Γιατί?

Είναι απλό.

Βαρδινογιάννης = 50%
Ερασιτέχνης = 10%
Βγενόπουλος - Γιαννακόπουλος -Λοιποί επιχειρηματίες = 40% (όπερ ποσοστό μικρότερο του 20%)

Άρα ποιός θα κάνει και πάλι κουμάντο με τα λεφτά των άλλων?

Εκτός και αν η ΠΕΚ αγοράσει ως ενιαίος θεσμός το υπόλοιπο 40% και ο Γιαννακό προσθέσει το δικό του 10% ώστε να έχουμε δύο πόλους της τάξεως του 50% έκαστος. Δύσκολο το βλέπω αυτό.

Αλλιώς τρέχα γύρευε.

Ανώνυμος είπε...

Βρε μη λέτε βλακείες ακόμα δεν τελείωσε η συνέντευξη τύπου. Κανείς σας δεν περίμενε ότι θα γινόταν αυτό σήμερα! Λοιπόν, ας χαρούμε σήμερα με την είδηση και ας περιμένουμε να δούμε ποιοί χειροπιαστά πλέον α έρθουν και εάν επιχειρήσει η οικογένεια να έχει τον πρώτο ρόλο! Το θέμα είναι ότι το συλλαλητήριο έπιασε τόπο, η δύναμή μας ως φιλάθλων είναι πολύ μεγάλη και η οικογένεια κάτω από το φάσμα ενός εμφυλίου, έδειξε ότι και θέλει να είναι στην ομάδα και ανοίγει την πόρτα σε Βγενόπουλους και λοιπούς μνηστήρες να έρθουν! Το θεμα είναι να ενεργήσουν γρήγορα γατί άλλες χαμένες χρονιές δεν αντέχονται!...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον Πανάθα, χρειάζεται ψυχραιμία.

Όμως, το 50%+1 μετοχή μπορεί να είναι το απόλυτο μέγεθος για αποφάσεις όπως είναι η πώληση μιας Α.Ε., αλλά δεν είναι το μόνο που εξασφαλίζει συμμετοχή στο management.

Όπως ίσως γνωρίζετε οι περισσότεροι, υπάρχουν "κομβικά" ποσοστά, όπως το 25%, το 33% κ.λπ., τα οποία δίνουν εκ του νόμου πολύ σημαντικά δικαιώματα στους κατόχους τους.

Pappas10 είπε...

Πανάθα,

Συμφωνώ με αυτό που λες αλλά είναι και μία ευκαιρία να φανεί η "σοβαρότητα" της κίνησης Βγενόπουλου.

Στα λόγια καλά είναι όλα, τώρα που ορίστηκαν μπικικίνια και με απόδωση μετοχών θα φανεί η ειλικρίνια των έως τώρα "δελφίνων".

Προσωπικά μου αρέσει πολύ η πρόταση και είναι και κάτι που υποστήριζα από την αρχή, μολονότι κάποια στιγμή έγινα παρορμητικά "βασιλικότερος του βασιλέως" στο θέμα αν φύγει ο Τζίγγερ... γουστάρω να μπούνε από τη μία νέα κεφάλαια ενώ, από την άλλη να έχεις και το Βαρδινογιαννέικο εγγυητές ότι δεν θα γίνεις άρθρο44.

Είμαι αισιόδοξος... για πρώτη φορά μετά από καιρό.

ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΠΑΝΑΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααα

Ανώνυμος είπε...

Παιδια η σημερινες εξελιξεις μας δινουν αυτο που ελειπε τοσα χρονια

ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ

Σημειωστε οτι πολλοι αλλοθρησκοι δεν χαρηκαν με το σημερινο....

Pappas10 είπε...

Μπορέλι,

Πάρτε φαράσια και σκούπες... πρέπει να καθαρίσουμε τους δρόμους από τα σκατά που αφήνουν πίσω τους οι γάβροι σαν περνάνε...

ΞΥΠΝΑ ΡΕ ΓΙΓΑΝΤΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΕ ΝΑ ΧΕΣΤΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον pappa.
Ότι και να λέτε για τον Τζίγγερ και όσες ενστάσεις και να έχετε για τον τρόπο που έχει διαχειριστεί αυτά τα χρόνια την Πανάθα, η αλήθεια είναι πως την σταθερότητα που εξασφαλίζει η οικογένεια Βαρδινογιάννη δεν πρέπει να την αγνοούμε. Αν μάλιστα σε αυτή προσθέσουμε και το όραμα και την όρεξη της ΠΕΚ τότε πράγματι για πρώτη φορά μετά απο χρόνια αυτή η ομάδα μπορεί επιτέλους να φωνάξει δυνατά παρών. Τόσο δυνατά και εκκωφαντικά που κάτι προεδράκια χοχοχο θα τρέχουν να κρυφτούν.
Τώρα είναι η ευκαιρία και δεν πρέπει με τίποτα να πάει χαμένη.

Ανώνυμος είπε...

τα πάθη της ομάδας μάλλον τελειώνουν...
Συμφωνώ πως πρέπει να περιμένουμε για τις κινήσεις των υπολοίπων...
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!
Καλό Πάσχα σε όλους και καλή ξεκούραση απ' την ρουτίνα!!!

NAS

Ανώνυμος είπε...

axiaplus.gr:



"Θετική ήταν η πρώτη αντίδραση του Ανδρέα Βγενόπουλου στις δηλώσεις περί αύξησης κεφαλαίου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός που έκανε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Θεωρείται βέβαιο ότι ο mister Marfin θα πάρει μέρος στην αύξηση κεφαλαίου των 80 εκατ. ευρώ, υλοποιώντας έτσι και τις θέσεις της ΠΕΚ που ήθελαν έναν πολυμετοχικό Παναθηναϊκό. Υπάρχουν βέβαια ορισμένες λεπτομέρειες που θα διευκρινιστούν μεταξύ Βγενόπουλου και Βαρδινογιάννη μετά το Πάσχα.

Την απόφαση της οικογένειας Βαρδινογιάννη να παραμείνει με το 50% των μετοχών του Παναθηναϊκού και το υπόλοιπο 50% να το διαθέσει σε ενδιαφερομένους επενδυτές ανακοίνωσε πριν από λίγο ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης.

Η ενωτική αυτή κίνηση που θα κάνει τον Παναθηναϊκό πολυμετοχική εταιρεία θα υλοποιηθεί με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 80 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι όπως έχει γράψει η "ΑΞΙΑ" πέραν της ΠΕΚ, της οποίας ηγείται ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος (Marfin) έντονο ενδιαφέρον για τη συμμετοχή τους στον Παναθηναϊκό έχουν εκφράσει οι εφοπλιστές Βίκτωρας Ρέστης και Νίκος Πατέρας."

Ανώνυμος είπε...

Maκάρι όλα αυτά να μην είναι πυροτέχνημα

Η πρόταση της ΠΕΚ για πολυμετοχικό Παναθηναϊκό ήταν βασισμένη σε μια πολύ απλή φράση: ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ. Ήθελαν να δώσουν να καταλάβει ο Τζίγκερ ότι σκοπός δεν είναι να του «φάνε» την ΠΑΕ αλλά να προσπαθήσουν μαζί για μια καλύτερη ομάδα. Τι απάντησε ο Τζίγκερ; Κρατάω εγώ το 50% (+10% ο Ερασιτέχνης) και σας πουλάω το 40% έναντι 80 εκατομμυρίων που θα πάνε για μεταγραφές. Οι μεταγραφές θα φέρουν κέρδη που θα μοιραστούμε ανάλογα με τις μετοχές μας – εγώ το 50%, ο Ερασιτέχνης το 10% και οι υπόλοιποι το 40%. Συγνώμη, αλλά αυτό δεν λέγεται συνεργασία. Λέγεται πουλάω πανάκριβα τον αέρα ενός μέρους της εταιρείας και βγάζω κέρδη με ξένα κόλλυβα.
2) Δεν αναφέρει κουβέντα για τα βασικά περιουσιακά στοιχεία που είναι η Παιανία και το μελλοντικό γήπεδο. Σε ποιόν θα ανήκουν αυτά; Στον Παναθηναϊκό ή σε εταιρείες της οικογένειας; Αν δεν ανήκουν στον Παναθηναϊκό, τότε πουλάει το σήμα, τον κόσμο (συγνώμη για την έκφραση «πουλάει», αλλά τρέμω με τις κακές σκέψεις που μου βγαίνουν) πανάκριβα, ζητώντας από τους υποψήφιους αγοραστές να ξανασυνδέσουν τον κόσμο με την ομάδα για να έχει αυτός κέρδη.

) Ο Τζίγκερ δεν έδωσε καμία απάντηση σχετικά με το ποιος θα έχει το management. Ανέφερε αόριστα κάτι για περισσότερα από 5 άτομα αλλά δεν διευκρίνισε αν θα είναι άτομα κοινής αποδοχής, βετεράνοι της ομάδας ή θα διορίζονται στη βάση του μετοχικού κεφαλαίου.

GREEN WEB-LONDON

Pappas10 είπε...

GWL,

Νομίζω ότι για 2 από τα 3 τοποθετήθηκε. Για την Παιανία όντως δεν είπε τίποτα αλλά για το γήπεδο είπε ότι ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ θα μπεί στο νέο γήπεδο με νέα δυναμική και ότι σε συνδιασμό με το Νέο Γήπεδο, η τελική συμφωνία θα κάνει τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ πανίσχυρο.

Για το Μάνατζμεντ είπε ότι δεν θέλει προεδριλίκια και ήταν σαφής ότι θα πρέπει να συμμετάσχουν όλοι.

Αν και για εμένα πίσω από την όλη φάση "κρύβεται" Βαρδής (δεν γίνεται να χτίζεις Ογκολογικά, να αναστηλώνεις πυρόπληκτα χωριά και να σου λένε τον γιό σου γιό πουτάνας... κάπου το βλέπεις αλλιώς και εκεί εντοπίζεται η συμβολή του Κόσμου) σήμερα ο Τζίγγερ φάνηκε να έχει πάρει τις αποφάσεις του.

Είμαι φύση αισιόδοξος άνθρωπος... φαντάζομαι το πρώτο φιλικό στο ΟΑΚΑ με 80.000 κόσμο μέσα και 40.000 έξω. Όλοι μαζί ενωμένοι να φωνάζουμε.... ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13 ΤΩΡΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ

Παππάς10 ή κατά κόσμον Μιχάλης.